بازدید 6243
۴
کنفرانس خبری ایرانسل بدون سوژه پایان یافت؛

وایمکس ایرانسل یا اینترنت همراه؟

هزینه تبلیغاتی ایرانسل، چیزی کمتر از یک درصد درآمد است؛ یعنی نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان در سال / دزفولی گفت در پروانه صادره برای وایمکس ایرانسل، امکان موبیلیتی یا جابجایی دیده نشده و البته توضیح نداد که چرا در چنین شرایطی، عنوان تبلیغاتی اینترنت همراه به کار گرفته می‌شود؟
کد خبر: ۱۹۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳ 23 October 2011
سرویس اقتصادی ـ ایرانسل پنجمین تولد خود را در حالی جشن گرفت که بر خلاف تصور خبرنگاران، در این کنفرانس خبری مانند روال همیشه، از سرویس یا خدمات جدیدی رونمایی نشد.

به گزارش «تابناک»، این مراسم با محوریت سخنان دزفولی، مدیر عامل ایرانسل برگزار شد و برنامه به شرح گزارش فعالیت‌ها، آمار و ارقام و پرسش و پاسخ‌هایی گذشت که پاسخ بسیاری از آنها پیشتر نیز در مناسبت‌های خبری دیگر مطرح شده بود و عملا کنفرانس خبری بدون سوژه جدیدی برای خبرنگاران پایان یافت.

بیشتر مراسم به ارایه گزارش‌های کاری و تاریخچه و اطلاعاتی مانند حمایت از لیگ برتر فوتبال، میزان پوشش جاده‌ای و شهرهای زیر پوشش، میزان پوشش شبکه وایمکس و ورود به بورس اختصاص داشت.

نخستین پرسش خبرنگاران درباره شمار مشترکین فعال و تعداد فروش سیم کارت بود:

به گفته ایرانسل، شمار مشترکین این اپراتور، بر پایه کاربرانی که موبایلشان روشن است، بیست میلیون و صد و هفتاد و پنج هزار نفر است. این در حالی است که مدیرعامل ایرانسل، شایعات مربوط به اینکه پروانه ایرانسل برای تعداد مشترکین سقف دارد، تکذیب کرد.

در این میان، خبرنگار «تابناک» از دزفولی چنین پرسید: آنچه از واژه تبلیغاتی اینترنت همراه  انتظار می‌رود، این است که همه جا اینترنت داشته باشیم و این محقق نشده است؛ چرا؟

دزفولی نخست پاسخ دادن به این سوال را به پاسخ دادن به دیگر پرسش‌های مرتبط با مسأله حضور در بورس موکول کرد .

وی در ادامه افزود: در پروانه صادره برای وایمکس ایرانسل، امکان موبیلیتی یا جابجایی دیده نشده و هنوز اجازه آن داده نشده است.

البته وی توضیح نداد که در چنین شرایطی، عنوان تبلیغاتی اینترنت همراه چرا به کار گرفته می‌شود؟!

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار تابناک، مبنی بر شکایت داشتن مشترکین از اپراتورهای پاسخگوی خدمات وایمکس، تنها با اشاره به وجود کال سنتر (مرکز پاسخگویی) در حوزه پاسخگویی وایمکس عبور کرد؛ البته درباره آمار سیم کارت‌های بی‌نام و میزان سلب اشتراک شده‌های آنها نیز پرسیده شد و پرسش بعدی هم درباره هزینه‌های تبلیغاتی ایرانسل بود.

به گفته آقای دزفولی، در ایرانسل هیچ سیم کارت بی‌نامی نداریم و کاربران به صورت لحظه ای کنترل می‌شوند. همچنین درباره تلفن اینترنتی هم منتظر نظر سازمان تنظیم مقررات رادیویی هستیم و همه زیرساخت آماده است.

دزفولی تأکید کرد: هزینه تبلیغاتی ایرانسل، چیزی کمتر از یک درصد درآمد است که نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان در سال می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره احتمال ارایه خدمات نسل سوم و اینکه آیا وارد بازار اپراتور سوم می‌شوید، گفت: دولت گارانتی دو ساله‌ای برای اپراتور نسل سوم گذاشته است و ما در این مدت، حق ارایه این خدمات را نداریم. احتمالا این مدت زمان از اول خرداد ۹۰ آغاز شده و تا خرداد ۱۳۹۲ دیگر شرکت‌ها، حق ورود به این امکانات را ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اگه میتونن صفحه ثبت نام اینترنتی وایمکس رو درست کنن. محصول جدید پیشکش!!!
چند ماهه میخوام ثبت نام کنم، نمیشه. در قسمت استان و شهر باید منوی کومبو باز بشه که بتونم شهر و استان رو انتخاب کنم ولی نمیشه. اونوقت 24 ساعته دارن پیامک میدن و در و دیوار تبلیغ زدن وایمکس وایمکس!
صداقتون منو کشته !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست