بازدید 45123

یک بیانیه درباره بازی ایران ـ بحرین

کد خبر: ۱۹۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۲ 08 October 2011
در آستانه مسابقه فوتبال بین ایران و بحرین، گروهی از جوانان انقلابی بیانیه ای را در این مورد منتشر کردند.

به گزارش «تابناک»، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

قال رسول‌الله صلّی‌ الله علیه و آله و سلّم: «من سمع مسلماً ینادی یا للمسلمین فلم‎یجبه فلیس بمسلم»
 
ملت بزرگ ایران...

اکنون چندین ماه از آغاز بیداری اسلامی و حرکت ملت های ستمدیده برای رهایی از چنگال استعمار خارجی و استکبار داخلی به راه افتاده است و مردم کشورهای مختلف از خواب چند صد ساله بیدار شده اند.
 
مردم بحرین هم در چندین ماه اخیر به مانند سایر ملت های آزاده برای تحقق خواسته های خود دست به تظاهرات زده است ولی با واکنش و سرکوب شدید عمال آل خلیفه و آل سعود مواجه شده اند.

چه جوانان و چه نوجوانانی که علی اکبر وار و چه کودکان و چه نوزادانی که علی اصغر گونه به دست مزدوران وهابی به شهادت رسیدند تا امروز در سکوت مرگبار سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر، کربلایی دیگر با حمایت آمریکا به راه افتد و شیعیان و محبان واقعی اباعبدالله از دغل‏بازان و ریاکاران آشکار شوند.
 
اینک لحظه ‏ای خود را به جای مظلومان بحرین بگذارید، امروز ناموس شیعیان به دست رژیم جنایتکار آل سعود و ال خلیفه هتک حرمت شده و ما منتظر اعلام حمایت سازمان های دولتی هستیم، آیا صدای هَل مِن ناصر یَنصُرنی را نمی شنوید؟!

به ورزشگاه آزادی خواهیم رفت تا در بازی فوتبال تیم ملی ایران و بحرین سکوت رسانه ای دنیا را بشکنیم به امید آنکه در روز قیامت شرمنده بانوی دو عالم نباشیم.

در همین راستا، از ملت قهرمان ایران دعوت می شود تا با حضور در ورزشگاه آزادی در روز بازی ایران و بحرین فریاد مظلومیت مردم بحرین را به گوش جهانیان برساند.

وعده دیدار ما: سه‏ شنبه ۱۹ مهر ماه ـ ساعت ۱8 ـ درب شرقی استادیوم آزادی.

گفتنی است بر مبنای قوانین فیفا حضور ما در استادیوم به هیچ وجه منجر به محرومیت تیم ملی ایران نمی ‏شود.

شایان ذکر است که وبلاگ  جوانان دلسوز و انقلابی با عنوان بحرین مظلوم با آدرس http://mazlombahrain.blogfa.com در دسترس می ‏باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار