بازدید 5621

ناطق نوری: تاریخ مصرف اسراییل تمام شده

وی اضافه کرد: اسرائیل در جنگ 33 روزه در مقابل حزب الله ناکام ماند و اگر چنین فرضی رخ دهد طرف حساب ایران نه تنها اسرائیل است که نابود می شود بلکه همه کشورهایی که با اسرائیل همدلی و هماهنگی دارند نیز طرف ما خواهند بود.
کد خبر: ۱۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۳ 26 September 2008
حجت الاسلام ناطق نوری بااشاره به ناکامی اسراییل در برابر مقاومت در منطقه تاکید کرد اسرائیل تاریخ مصرفش تمام شده و دیگر به درد غربی ها نمی خورد و آنان می خواهند با یک طرح وارد شده و اسرائیل را در معرض نابودی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی رهبر انقلاب در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه تهران،با گرامیداشت روزجهانی قدس اظهار داشت: صهیونیست ها به دنبال آواره کردن ملتی با هویتی مشخص و وطن گزینی جمعی از یهودیان، جمعی بی هویت با اشغال، جنایت، زور هستند.

وی افزود: رژیم اسرائیل جایگزین نمودن ملتی بی هویت را با ملت با هویت بر اساس یک طرح حساب شده مبتنی بر روحیه نژاد پرستانه دنبال کرد و به این ترتیب که این طرح اساس برای مقابله با اسلام و تسلط بر منطقه خاورمیانه که مرکز بخش عظیمی از انرژی جهان ونهایتا با هدف سلطه بر مدیریت کل جهان است تدوین شد.

ناطق نوری ادامه داد: این طرح اساسا از آغاز تشکیل سازمان جهانی اسرائیل تهیه شده است.

رئیس دفتر بازرسی رهبر انقلاب همچنین گفت: یکی از صاحبنظران آلمانی که از بنیانگذاران رژیم اسرائیل است، می گوید آن بخش از یهودیانی که در اقتصاد ما (غربی ها و اروپایی ها) نقش ندارند و عمدتا از یهودیان روسی و اروپای شرقی و از نژاد اسلاو می باشند که فقیر هم هستند لازم است در سرزمینی خارج از اروپا اسکان داده شوند.

وی افزود: این صاحبنظر آلمانی علت این امر را اینگونه بیان می کند، اولا اروپا از اقلیتی فقیر و تهی دست راحت می شوند ثانیا از این جمعیت مازاد به سود امیال و خواسته های صهیونیست ها استفاده می شود، ثالثا به جای ابراز کینه علیه مسیحیان توسط یهودیان، از کینه ها علیه مسلمین استفاده خواهد شد و شر یهودیان را متوجه مسلمانان می کنیم، رابعا دژ محکمی برای ما در خاورمیانه بوجود می آید که یکی از مراکز انرژی جهان است.

ناطق نوری ادامه داد: یکی دیگر از دلایل را بنده اضافه می کنم و آن این است که این طرح مقدمه حاکمیت دولت اسرائیل بر محدوده نیل تا فرات است.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، خاطر نشان کرد:صهیونیست ها 3 هدف کوتاه مدت را دنبال می کنند که گرفتن فلسطین، بیرون کردن ملت فلسطین و تشکیل حکومت اسرائیل از جمله آنهاست.

وی تصریح کرد: برنامه میان مدت صهیونیست ها سلطه برخاورمیانه، تشکیل حکومت ازنیل تا فرات ونهایتا زمینه تحقق برتری و سیادت این قوم بر جهان به عنوان یک اعتقاد دینی است به دلیل اینکه صهیونیست ها خود را قوم برتر می دانند و به این امر قائلند که باید آقای دنیا باشند و مدیریت جهان در دست آنان قرار گیرد.

ناطق نوری همچنین گفت: حاکمان آمریکا نیز در حال حاضر یک جریان تلفیقی از مسیحیان و صهیونیست ها هستند و به این اعتقادات قائل هستند.وی اضافه کرد: 120 سال از تاسیس سازمان جهانی اسرائیل می گذرد ، آنها 60 سال کار کردند و برنامه ریختند اما موفق نبودند و بعد از 60 سال تنها موفق شدند توسط انگلیسی ها و بعضی از شاهان خیانت کار عرب سرزمین مقدس فلسطین را اشغال کنند اما سئوال این است که تا کنون چه کرده اند؟

سخنران پیش ازخطبه های نماز جمعه این هفته تهران، تاکید کرد: صهیونیستها تا کنون توانسته اند دولت های مهم غربی (آمریکا و انگلیس) را تحت مهار سیاسی خودشان قرار دهند به گونه ای که کنگره آمریکا به تمام معنا زیر سیطره نهادهای اسرائیل قرار دارد و صهیونیست ها می توانند نماینده برای کنگره و حتی رئیس جمهور را انتخاب کنند.

ناطق نوری ادامه داد: اینکه مشاهده می کنیم کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا موضوع حمایت از صهیونیست ها را اتخاذ می کنند و اگر کسی علیه آنها سخن بگوید برمی آشوبند به این علت است که در انتخابات آمریکا پول صهیونیست ها سرنوشت ساز است و گروه های اسرائیل تا عمق کنگره نفوذ دارند و دولت هایی مثل فرانسه و انگلیس مجبور به حمایت بی قید و شرط از این رژیم غاصب هستند.

رئیس دفتر بازرسی رهبر انقلاب گفت: صهیونیست ها سرنخ شبکه های خبری عمده دنیا را به دست گرفته اند و نهایتا در جو سازی به آنان خط می دهند وحتی باشگاه های عمده ورزشی را در غرب خریداری کرده اند تا امکان نفوذ بر روی جوانان ورزشکار دنیا را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: صهیونیست ها زیرکانه و شیطنت بار عمده مراکز تولید فیلم مانند هالیوود را در جنبه های سیاسی و ... قبضه کرده اند و با ایجاد شبکه های تفریحی بسیار برای جذب افراد استفاده می کنند و از همه مهمتر اینکه مراکز عمده پولی و مالی غرب را در اختیار گرفته اند و آنها را تغذیه می کنند.

ناطق نوری خاطر نشان کرد: این شبکه با این ابزار توانسته مخوف ترین سیستم نفوذ را ایجاد کند اما باید دید در 60 سالی که بیت المقدس را اشغال کرده اند دستاوردهایشان در منطقه چه بوده است؟

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برخی از شاهان کشورهای غربی و همچنین سران کشورهای عربی در مقابل جنایات غزه و کناره باختری رود اردن سکوت کرده اند و فریاد اسلام خواهیشان به دروغ بلند می شود که این باعث تعجب همگان است . وی یاد آور شد : برخی از شاهان عرب از همان ابتدا توافقنامه بالفور را که برای تشکیل حکومت صهیونیست بود پذیرفتند.

ناطق نوری ادامه داد: صهیونیست ها به این ترتیب سرزمین فلسطین را اشغال کرده و علاوه بر خراب کردن خانه و کاشانه های مردم، اقدام به شهرک سازی یهودی کردند.

وی با اشاره به این سخن رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه مبنی بر اینکه اینها یک مشت صهیونیست جنایتکار و اشغالگرند و آمده اند قدس شریف را گرفته اند، گفت: شهرک سازی صهیونیست ها به منظور هویت سازی صورت می گیرد و آنان می خواهند به یک مشت مردم غاصب به نام ملت اسرائیل هویت دهند.

همه مردم اسرائیل جزو ارتش این رژیم بوده به این معنا که باید حتما سالانه مدتی را به آموزش نظامی مشغول شوند و برای آموزش نظامی وقت بگذارند ، لذا اطلاق مردم به این جنایتکاران غلط و نابجاست چرا که آنان نیروهای اشغالگر و متجاوز به مردم هستند نه مردم
سخنران پیش ازخطبه ها خاطر نشان کرد: جالب این است که بدانید همه مردم اسرائیل جزو ارتش این رژیم بوده به این معنا که باید حتما سالانه مدتی را به آموزش نظامی مشغول شوند و برای آموزش نظامی وقت بگذارند ، لذا اطلاق مردم به این جنایتکاران غلط و نابجاست چرا که آنان نیروهای اشغالگر و متجاوز به مردم هستند نه مردم.

ناطق نوری اظهار داشت: اقدام دیگری که صهیونیست ها انجام دادند این بود که بعضی از کشور های عربی را زیر سیطره خود گرفتند و یک عده را هم بی خاصیت کردند و اکنون مشاهده می کنید که تعدادی از کشورهای عربی نسبت به مسئله فلسطین بی خاصیت و بی تفاوت هستند.

وی افزود: به تعبیر شهید مطهری که سخنان او را این روزها صدا و سیما به خوبی پخش می کند اگر شخصی نامسلمان فریاد برآورد که به دادم برسید و انسان بتواند و به او کمک نکند رسم مسلمانی نیست.

رئیس دفتر بازرسی رهبر انقلاب همچنین گفت: در ماه مبارک رمضان مردم غزه سخت ترین شرایط را داشتند و امکانات اولیه دارویی و غذایی در اختیار آنان قرار نداشت و امداد رسانی هم امکانپذیر نبود لذا این مردم سخت ترین ماه رمضان را پشت سر گذاشتند اما ایستاده اند و مقاومت می کنند.

ناطق نوری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در مقابل این موفقیت هایی که در 60 سال اخیر در سطح جهانی متوجه صهیونیست ها بوده، در منطقه خاورمیانه حادثه ای در 30 سال پیش رخ داد و تمام معادلات آنان را به هم ریخت وآن ایجاد مقاومت اسلامی بود.

وی اضافه کرد: تا کنون 3 مقاومت در فلسطین رخ داده که یکی از آنها مقاومت ملی به نام قیام عزالدین قسام آن روحانی شجاع و غیور بود که گروه او به علت فشار غربی ها و خیانت برخی از دولتهای عربی و خیانت برخی از گروه های داخلی فلسطین شکست خوردند.

ناطق نوری ادامه داد: دومین مقاومت، مقاومت عربی بود که با پرچمداری جمال عبدالناصر رئیس جمهور مصر به راه افتاد که جمعی از شما جنگ 6 روزه ژوئن را به یاد دارید اما نهایتا این مقاومت هم منجر به شکست شد.

سخنران پیش از خطبه ها سومین مقاومت را مقاومت اسلامی خواند و تصریح کرد: با پیروزی اسلام در ایران و با رهبری امام راحل این مقاومت ظاهر شد که امروز حرف اول را در مقابل رژیم اسرائیل می زند و انتفاضه اول و دوم از مظاهر این مقاومت است که اسرائیل را سخت به وحشت انداخته است.

وی گفت: رژیم اسرائیل از مقاومت اسلامی به علت دستاوردهایی که تا کنون داشته می هراسد و اما مقاومت قبل از پیروزی انقلاب در فلسطین به صورت مبارزه گروه های چپ فلسطینی و غیر اسلامی بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران جهاد اسلامی حماس و گروههای مذهبی مقاومت را به دست گرفتند و حماس در انتخابات آزاد پیروز شد.

وی خاطر نشان کرد: این گروه در مقابل همه فشارهای اسرائیل و سکوت غرب، مجامع بین المللی و طرفدارحقوق بشر که گویا خاک گورستان بر روی این سازمان ها پاشیده شده و کر و کور شده اند ایستاده تا جایی که توانست غزه را آزاد کند و در حال حاضر هم تحت فشار قرار دارد.

ناطق نوری ادامه داد: گروه مقاومت به حواشی که برخی برایش درست کرده اند نپرداخت وگول نخورد و به بهانه مذاکره، نشستن و امتیاز گرفتن از اصل موضوع منحرف نشد و به ریشه فساد توجه کرد و پای آن ایستاد و حتی رژیم غاصب اسرائیل را به رسمیت نشناخته و نمی شناسد.

وی همچنین گفت: گروه مقاومت حتی طرح دو کشور شدن سرزمین فلسطین که طرح انگلیسی ها است را هم نپذیرفته و مقاومت درمقابل سخت گیری وحشیانه صهیونیست ها ایستاده به گونه ای که دو مفهوم جهاد و شهادت صهیونیست ها را به وحشت انداخته و واژه های شهادت، شهادت طلبی، جهاد در راه خداوند کابوسی برای آنها شده است.

این فعال سیاسی در ادامه سخنانش اظهار داشت: شهید شیخ احمد یاسین آن پیرمرد نابینا که پشت این تریبون هم سخن گفت و نهایت هم شهید شد مقاومت در ایران را برکت حرکت امام و پیروزی ملت ایران عنوان می کند.وی افزود: بی علت نیست که صهیونیست ها با ما دشمن هستند، ما به فلسطین لشکر کشی نکرده ایم و ارتباط مستقیم با آنها نداریم اما سئوال این است که چرا آنان با ما مخالف هستند.

ناطق نوری ادامه داد: آنان می گویند که همه آوازه ها از ایران بلند می شود و شیخ احمد یاسین می گوید "به همه تاکید می کنم که مقاومت و جهاد تنها گزینه ملت فلسطین است و تنها گزینه ما مقاومت و جهاد در راه خدا می باشد و برای دستیابی به پیروزی باید شهید و خون تقدیم کنیم و ما با خداوند و سپس با ملت های خود پیمان بسته ایم که تسلیم نشویم و پرچم سفید را بالا نبریم و به مبارزه خود ادامه دهیم که در این راه یا پیروز می شویم و یا به شهادت می رسیم."

وی همچنین گفت: شیخ احمد یاسین عنوان می کند که ما هواپیمای اف 16 یا بالگردهای آپاچی و موشک دوربرد نداریم بلکه تنها انسانهایی را دراختیار داریم که آماده مبارزه و شهادت هستند که همین موضوع ارکان دشمن را به لرزه در می آورد.

ناطق نوری خاطر نشان کرد: شبکه اسرائیل، دولت های تحت سیطره صهیونیست ها و دولت های اروپایی ترسیده و می کوشند با کارهای تبلیغاتی بگوید مقاومت امر مهمی نیست و در حد کارهای تروریستی است و این افراد تروریست هستند و به این ترتیب مقاومت و ملت شجاع فلسطین و حزب الله لبنان را به عنوان تروریست معرفی می کنند.

رئیس دفتر بازرسی رهبر انقلاب تصریح کرد: دولت های منفعل عربی هم راه آنان را طی می کنند اما جنگ 33 روزه لبنان و شکست خفت بار پرده از واقعیت برداشت و مقاومت به نتیجه رسید.

ناطق نوری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: شخصی به نام موشی ابری که سالها فرمانده نیروی زمینی صهیونیست ها بوده می گوید نتیجه جنگ لبنان برای ارتش اسرائیل خجالت آور است.وی افزود: از این شخص سئوال می کنند که شما نیروی بسیار کارآمد در شرق لبنان در اختیار داشتید اما چرا موفق نشدید، جالب است که این شخص پاسخی ندارد و می گوید این گروه برترین بودند اما موفق نشدند.

سخنران پیش ازخطبه های نماز جمعه این هفته تهران در ادامه سخنرانی خود به مطرح شدن طرح تکراری سازش در این روزها اشاره کرد و گفت: همه می دانند که به دلیل مشکلات ساختاری این طرح محقق نخواهد شد و اسرائیل نمی تواند در مسیری گام بردارد که بخش هایی از حقوق قطع شده فلسطین را به آنان بدهد چرا که اسرائیل به هیچ یک از امضاها و قطعنامه ها عمل نکرده است.

وی افزود: قطعنامه 194 سازمان ملل صراحتا بر ضرورت بازگشت آوارگان دلالت دارد و شرط پذیرفتن اسرائیل در سازمان ملل عمل به این موضوع بوده است اما نه اسرائیل و نه همپیمانانش تا کنون به این موضوع عمل نکرده اند و حتی معتقدند صلح معنا ندارد لذا اگر معنایی برای صلح قائل نیستند سئوال این است که چرا مسئله صلح را تبلیغ می کنند.

ناطق نوری همچنین گفت: نیاز شدید اسرائیل پس از شکست در جنگ 33 روزه باعث تبلیغ این موضوع شده که حتی اولمرت اذعان می کند این اتفاق پایان افسانه بزرگ اسرائیل است، و آنان نمی تواند طرح جنگ جدید را بریزند.وی خاطر نشان کرد: بنا براین رژیم اسرائیل با روی آوردن به سوی تبلیغات صلح، از فشار ناشی از شکست کم کند.

ناطق نوری خاطر نشان کرد: جالب است که رایس با برخی سران اروپایی می گویند اگر نتوانیم ایران را در فعالیت های هسته ای متوقف کنیم کسی جلودار اسرائیل در حمله به ایران نیست آن هم اسرائیلی که در جنگ 33 روزه در گل مانده است.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه همچنین تصریح کرد: البته غربی ها اکنون عقب نشینی کرده اند و این درحالی است که در ابتدا اعلام می کردند ما خودمان به ایران حمله می کنیم.

وی اضافه کرد: اسرائیل در جنگ 33 روزه در مقابل حزب الله ناکام ماند و اگر چنین فرضی رخ دهد طرف حساب ایران نه تنها اسرائیل است که نابود می شود بلکه همه کشورهایی که با اسرائیل همدلی و هماهنگی دارند نیز طرف ما خواهند بود.

ناطق نوری گفت: البته یک تحلیل گرغربی حرف خوبی می زند و می گوید به نظر می رسد اسرائیل تاریخ مصرفش تمام شده و دیگر به درد غربی ها نمی خورد و آنان می خواهند با یک طرح وارد شده و اسرائیل را در معرض نابودی قرار دهند.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که پیروزی و نصرت نصیب ملت فلسطین گردد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر