بازدید 7979

«بی.بی.سی» صدای انگلیسی ها را درآورد

برخی از نمایندگان شهرهای انگلستان، با اعتراض به این تصمیم مسئولان «بی.بی.سی» گفته‌اند که روزانه هزاران نفر از مردم حوزه انتخابیه آنان و از جمله دانشجویان و دانش آموزان، مسافت‌هایی حتی بیشتر از این را با صرف زمان‌های طولانی‌تر برای رسیدن به محل کار‌ خود می‌پیمایند، چرا دولت برای این افراد هتل اجاره نمی‌کند و این هتل‌ها را رایگان در اختیار آنان نمی‌گذارد؟
کد خبر: ۱۹۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۲ 18 September 2011
سرویس اجتماعی ـ تصمیم مسئولان «بی.بی.سی» (رسانه دولتی انگلیس) به دلیل اجاره هتل برای کارکنان خود ـ که بیش از 45 دقیقه با استادیوم اصلی شهر لندن در المپیک لندن فاصله دارند ـ باعث خشم و ناراحتی مردم انگلیس شده است.

به گزارش «تابناک»، روزنامه انگلیسی «دیلی میل» گزارشی منتشر کرده که بنا بر آن، مسئولان «بی.بی.سی» برای رقابت‌های المپیک 2012 ـ که سال آینده در این کشور برگزار می‌شود ـ با پول مالیات مردم انگلستان برای کارکنان خود، هتل در نزدیکی استادیوم المپیک اجاره کرده‌اند، به ویژه کارکنانی که فاصله محل اقامتشان با استادیوم اصلی رقابت‌ها، بیش از 8 مایل یا 45 دقیقه فاصله دارند.

بنا بر این گزارش، برخی از نمایندگان شهرهای انگلستان،‌با اعتراض به این تصمیم مسئولان «بی.بی.سی» گفته‌اند که روزانه هزاران نفر از مردم حوزه انتخابیه آنان و از جمله دانشجویان و دانش آموزان، مسافت‌هایی حتی بیشتر از این را با صرف زمان‌های طولانی‌تر برای رسیدن به محل کار خود می‌‌پیمایند، چرا دولت برای این افراد هتل اجاره نمی‌کند و این هتل‌ها را مجانی در اختیار آنان نمی‌گذارد؟

در مقابل، مسئولان «بی.بی.سی» از اجاره هتل ارزان قیمت برای کارکنان خود سخن گفته اند که رئیس کمیته ورزش و رسانه مجلس انگلستان در واکنش به این خبر گفته است که چنین هتل ارزان قیمتی در زمان برگزاری المپیک لندن در این شهر پیدا نخواهد شد.

گویا، «بی.بی.سی»، نزدیک 750 نفر خبرنگار را برای پوشش خبری المپیک 2012، به مسابقات خواهد فرستاد، در حالی که در المپیک سال 2008، «بی.بی.سی» نصف این تعداد را برای پوشش خبری مسابقات المپیک پکن به این کشور فرستاده بود.

اعتراضات به «بی.بی.سی»، در حالی صورت می‌گیرد که تاکنون این رسانه مشخص نکرده است که برای چه میزان از این 750 نفر، هتل اجاره کرده و اینکه این افراد چند روز در این هتل‌ها استقرار خواهند داشت!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی