بازدید 8894

چه می کند این نویسنده «محراب تولید»!

او که تا قبل از آن به عنوان معاون خبرگزاری ایرنا مشغول کار بود، به ناگاه تبدیل به چهره ای صنعتی و اقتصادی شد و عنان یکی از بزرگترین هولدینگ های اقتصادی ایران یعنی صندوق بازنشستگی شرکت مس ایران را عهده دار شد.
کد خبر: ۱۸۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۰ 24 August 2011
 عبدالرضا داوری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران در ابتدای سال ۸۹ به این سمت آورده شد.

به گزارش جهان، او که تا قبل از آن به عنوان معاون خبرگزاری ایرنا مشغول کار بود، به ناگاه تبدیل به چهره ای صنعتی و اقتصادی شد و عنان یکی از بزرگترین هولدینگ های اقتصادی ایران یعنی صندوق بازنشستگی شرکت مس ایران را عهده دار شد.

داوری همان کسی است که کتاب "محراب تولید" را در تعریف و تمجید از علی اکبر محرابیان، وزیر سابق صنایع به طبع رساند و روزنامه تحت نفوذ او یعنی روزنامه گسترش صنعت نیز نشان داده است که ید طولایی در تعریف و تمجید از چهره هایی همچون وزیر سابق صنایع و شخص مشایی دارد.

او در روز سه شنبه اول شهریور ماه جاری، گفتگوی تفصیلی خود با خبرگزاری ایرنا را در روزنامه گسترش صنعت چاپ کرد. گفت وگویی که مقدمه ای بسیار تأمل برانگیز در تعریف و تمجید از داوری در ابتدای آن نگاشته شده است.

در این مقدمه می خوانیم: "عبدالرضا داوری، چهره ای شناخته شده در عالم صنعت به ویژه صنعت مس است. فردی که خیلی ها درباره اش می گویند: «او به هر جایی می رود منشأ تحولات زیادی می شود» داوری که دانش آموخته دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران بوده، هم اکنون مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران است. این مدیر واقع بین در شرایطی در صنعت مس ایران فعالیت می کند که این صنعت در کشورهای تولید کننده، طی سال های اخیر از تحولات چشمگیری برخوردار بوده است..."

روزنامه گسترش صنعت همچنین در ذیل همین گفت وگو، گفت وگویی دیگری از داوری را منتشر کرده که تیتر آن "رشد ۲۰۸ درصدی سود شرکت های وابسته به صندوق (بازنشستگی مس)" است.

برخی مطلعان معتقدند که این دست کارها مقدمه ای برای راه یابی به سطوح بالاتر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان