بازدید 1919
رییس شورای اصناف:

نگران تنظیم بازار ماه رمضان نباشید

برون ‌سپاری تنظیم بازار در دستور کار وزارت بازرگانی قرار گرفته است و در صورت واگذاری کامل این مهم به شورای اصناف، تنظیم بازار با مشارکت اصناف و مردم به بهترین شکل صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۷۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹ 10 July 2011

رییس شورای اصناف کشور با بیان اینکه راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از برنامه‌های در حال اجرا برای پایداری تنظیم بازار است گفت : تنظیم بازار ماه مبارک رمضان همچون سالهای گذشته به بهترین شکل صورت خواهد گرفت و مردم نباید نگران باشند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای نوده فراهانی افزود : برون ‌سپاری تنظیم بازار در دستور کار وزارت بازرگانی قرار گرفته است و در صورت واگذاری کامل این مهم به شورای اصناف، تنظیم بازار با مشارکت اصناف و مردم به بهترین شکل صورت خواهد گرفت.

رییس شورای اصناف کشور گفت: اصناف‌، اتحادیه‌ها‌، تولید‌کنندگان و بخش خصوصی ثابت کرده‌اند که با تجربه و شناخت کافی از بازار‌، توانایی پیشبرد برنامه‌ها را دارند.

آقای نوده فراهانی با اشاره به نقش تاثیر‌گذار اصناف و بخش خصوصی در اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها افزود : تنظیم بازار مطلوب و قابل قبولی که پس از اجرای این قانون صورت گرفت ، نشان ‌دهنده برنامه‌ریزی مسوولان وزارت بازرگانی و همچنین همکاری دلسوزانه اصناف و بخش خصوصی است.

آقای نوده فراهانی با تاکید بر ضرورت اصلاح نظام توزیع کشور‌، افزود: این کار برای توسعه تجاری کشور ضروری است.

 


 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی