بازدید 1794

افزايش 40 ميليون دلاري صادرات فرش

صادرات فرش دستباف تا پایان امسال با بیش از 40 میلیون دلار افزایش، به 600 میلیون دلار می رسد. صادرات پارسال 556 میلیون دلار بود .
کد خبر: ۱۷۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸ 24 June 2011
صادرات فرش دستباف تا پایان امسال با بیش از 40 میلیون دلار افزایش، به 600 میلیون دلار می رسد. صادرات پارسال 556 میلیون دلار بود .
 
احمدی معاون وزیر بازرگانی در مراسم گشایش دومین نمایشگاه صنایع دستی ایران و ششمین نمایشگاه فرش دستباف در مشهد ، مهمترین کشورهای هدف برای صادرات فرش دستباف را کشورهای آمریکا ، آلمان ، سوئیس ، لبنان ، امارات متحده عربی ، چین ، ژاپن اعلام کرد.
 
دانیالی معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز گفت: بیش از 750 میلیون دلار صنایع دستی در 2 سال گذشته به خارج از کشور صادر شد. در 13 هزار مترمربع فضای این نمایشگاه بیش از 320 شرکت داخلی جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه صنایع دستی و فرش های دستباف به نمایش گذاشته اند .
 
پوشاک ، سفال ، سرامیک ، کاشی و چاپ های سنتی ، صنایع دستی چرمی ، چوبی ، دریایی ، معماری و سنگی و آبگینه ،انواع فرشهای نفیس دستباف تجاری و عشایری ، ابریشمی ،تابلو فرش، گلیم و جاجیم از مهمترین صنایع دستی عرضه شده در این نمایشگاه است .
 
 علاقه مندان می توانند تا 6 تیر از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دیدن کنند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار