بازدید 11841

نتیجه عدم برخورد؛ بقايي: سند رو کنند!!

در حالي كه در هفته‌هاي اخير گزارشات مستندی در خصوص تخلفات چهره‌هاي شاخص گروه انحرافي در رسانه‌ها منتشر شده كه از جمله آنها گزارش مربوط به تخلفات حميد بقايي در جريان "پروژه مجتمع تالارهاي بين‌المللي ايران - كيش " بود، وي خواستار انتشار مستندات مربوط به اين تخلفات شد.
کد خبر: ۱۷۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹ 13 June 2011
معاون اجرايي رئيس جمهور و سرپرست نهاد رياست جمهوري، خواستار انتشار اسناد مربوط به تخلفاتش شد.

در حالي كه در هفته‌هاي اخير گزارشاتي در خصوص تخلفات چهره‌هاي شاخص گروه انحرافي در رسانه‌ها منتشر شده كه از جمله آنها گزارش مربوط به تخلفات حميد بقايي در جريان "پروژه مجتمع تالارهاي بين‌المللي ايران - كيش " بود، وي خواستار انتشار مستندات مربوط به اين تخلفات شد.

هنگامي كه خبرنگار فارس نظر معاون رئيس جمهور و سرپرست نهاد رياست جمهوري را درباره اظهارات مهدي خورشيدي دبير شوراي مشاورين دولت در خصوص تحركات جريان انحرافي براي استيلا بر منابع عمومي و صرف آن در جهت منافع اين جريان جويا شد، وي نسبت به اين موضوعات ابراز بي‌اطلاعي كرد.

اوايل ماه جاري دبير شوراي مشاورين رئيس جمهور با اشاره به تلاش هاي جريان انحرافي براي استيلا بر نظام اجرايي كشور و ورود به عرصه اقتصادي به منظور بسط و تداوم قدرت خود و نهادينه‌كردن افكار انحرافي ‌اش در جامعه، از فشارهاي سرپرست نهاد رياست جمهوري براي استعفاي وي از مسئوليت دبيرخانه شوراي مشاوران دولت پرده برداشت.

مهدي خورشيدي گفته بود كه "الان يكي از چهره‌هاي شاخص جريان انحرافي در خصوص مسائل مربوط به دوران مديريتش در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در ديوان عدالت اداري محكوم و به دليل عدم تمكين از راي صادره به انفصال از خدمات دولتي محكوم شده و قطعا كسي كه در يك سازمان توانسته مرتكب تخلفاتي شود كه از نظر قانون محكوم شده و اكنون در برابر قانون ايستاده، در مسئوليت بزرگ‌تر كه زمينه دست‌اندازي به منابع بيشتر است، به مراتب بيشتر قانون شكني و تخلف مي‌كند و يقينا مقام بالاتري كه اين شخص از او خط مي‌گيرد و يار غار او و باني ارتقاي جايگاه وي بوده، در تخلفات او سهيم است. "

حميد بقايي در واكنش به اظهارات دبير شوراي مشاورين دولت و كساني كه مطالبي را در خصوص تخلفات وي بيان كرده‌اند، به ذكر اين جمله بسنده كرد كه "هر كس از من سند دارد، افشا كند. "
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی