بازدید 55429

«گوگوش» و کو گوش شنوا؟!

کد خبر: ۱۷۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۴ 13 June 2011
سید حبیب حبیب پور در وبلاگ خود نوشت:

دیشب (یکشنبه شب) جایتان خالی بود پای شبکه جام جم 2 که به نام اکران فیلم «مرهم» نگاهی به آثار آقای علیرضا داوودنژاد داشت.

آقای بهروز رضوی مجری برنامه اعلام کرد که بخشی از یکی از فیلمهای قدیمی داوود نژاد را با هم می بینیم. با این چاشنی که علیرضا داوود نژاد از همان اول دغدغه مشکلات جوانان را داشته است. چند لحظه بعد فیلمی سیاه و سفید نمایش داده شد که در زیر نویس آن نوشته شده بود: نازنین/ علیرضا داوود نژاد.

تصاویر با بازی بهروز وثوقی آغاز شد که با شخصی که گویا پدرش بود جر و بحث می کرد و پس از آن بهروز خان با دلخوری به بیرون از منزل رفت و چند دقیقه بعد در میان جمعیتی بود که در حال عزاداری برای امام حسین (ع) بودند و او دستی بر سر دختر کوچکی کشید و پس از آن با فردی سخن گفت.

فیلم قطع شد و باز هم رضوی بود و علیرضا داوود نژاد. رضوی از او خواست تا از این فیلم و خاطره هایش بگوید و او شروع کرد به سخن که:

«در این فیلم خانم گوگوش نقش همسر بهروز را بازی می کرد که در همین صحنه می بایست به میان جمعیت عزادار می آمد. چند تن از دوستانش به او گفته بودند که در این صحنه باز ی نکن و به اینجا نرو چون مردم تو را می شناسند و با تو برخورد می کنند. گوگوش موضوع را به من گفت ولی من او را به حضور در میان مردم سوگوار دعوت کردم و او قبول کرد. چادر زد و بین مردم آمد و  نقش خود را بازی کرد و چه خوب هم بازی کرد. او در کنار مردم حتی اشک ریخت.»!

اما بعد:

آیا بهتر نیست مسئولان سیمای جمهوری اسلامی ایران دلایل خود را از تهیه و پخش چنین تصاویر و گفته هایی ارایه دهند تا مردم مسلمان بدانند که چه باید بکنند؟

آیا تجلیل از کارگردانی با سابقه مشخص و البته داشتن فیلم های خوبی مانند نیاز (که گوشه هایی از آن پس از فیلم نازنین در همین برنامه پخش شد) بدون نوشابه باز کردن برای کسانی که سال ها تابلوی جریانی بودند که در خیزش مردم و جوانان و شهیدانشان حذف شد امکان پذیر نیست؟

آیا تکریم هنر و هنرمند این است که از کسانی تجلیل شود که سابقه شان بر همه آشکار است؟

آیا وظیفه شبکه جام جم تجلیل از خواننده ای است که اینک شعار براندازی و سرنگونی می دهد؟

آیا سیمای ملی ما خود را موظف به بزرگداشت شخصی مانند خانم گوگوش می داند؟ اگر می داند بگوید تا مردم بدانند که با چه کسانی طرف هستند.

آقایان! اگر می خواهید مردم را با رسانه آشتی بدهید بهتر است به راه های بهتر و پاکتری بیندیشید. راه هایی که در آینده شرمسار جوانانی نشوید که خون دادند تا شما به صندلی های نرم تکیه بزنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳۱
تو صدا وسیما کسی برای مردم کار نمیکنه و اصلا سلیقه مخاطب براشون اهمیتی نداره
از رسانه میلی توقعی بیش از این نمره من که خیلی وقته ازاین رسانه قطع امید کردم میلی
ما هنوز از بعضی کارهای صدا و سیما در عجبیم...
وقتی امثال خاتمی هستند که با دخترها جلوی دوربینها دست بدند،وقتی امثال هاشمی هستند که دم از اسلام بزنند،وقتی امثال مشایی و احمدی نژاد هستند که ادعای پیروی از ولایت فقیه دارند،زمانیکه وصیت شهدا را از در و دیوار پاک کرده اید و زمانیکه می ترسید روی دیوارها از توصیه به حجاب و چادر توسط شهدا و امام شهدا اثری باشه و جای این مضامین خوب رو به تبلیغات تجاری روی در و دیوار و بنرها دادید دیگه چه انتظاری از اون بازیگری هست که توی فیلمها...با این حجابها و دوری از ایمان...
حالا تو چرا آفتابه دستت میگیری تابناک احمق!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
احمق خودتی
احسنت به این سید بزرگوار
ای بابا همه با هم همدست شده اند
تا شهدا وجانبازان وخانواده های آنان را رنج دهند
وفقط قدرت را دوست دارند وحالا به هرقیمتی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
رنجی که برخی به اسم شهدا- اسلام و... به مردذم میدمن چی میشه؟
ببین وقتی از یه نفر دعوت میکنن بیاد حرف بزنه که تو کارنامه اش کار با گوگوش داره که نمیشه بهش بگی درباره گوگوش حرف نرن.میشه؟
یا باید این ادم دعوت نشه یا باید وقعیت ها رو بگه نمیشه بهش بگی خودتو سانسور کن که
مثل شما که نوشته های منو همیشه سانسور میکنید
هرزگی در همه جا دارد رسوخ می کند صدا و سیما و رادیو ....!
از پا به ميدان گذاشته هاي انقلاب كدام با كارنامه قابل قبول صحنه را ترك كردند كه محكوميت رانده شدگان توسط انقلاب همچنان به قوت باقي باشد ؟ جرات داري بنويسي ؟
اي خانه از پاي بست ويران است. صدا سيماي جمهوري اسلامي ايران مانند كلاغي است كه نه راه رفتن كبك را ياد گرفت ونه راه رفت خودش يادش مانده.. معلوم نيست كه تلوزيون ما اسلامي هست يا نيست..؟! من كه ميگم نيست. حداقل اگه بگن كه اسلامي نسيت آدم تكليف خودش را با اين رسانه ميداند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار