بازدید 7853

پشت پرده دمکراسی به شیوه منافقین!

چنانکه در گزارش هایی که از وضعیت اسفناک حقوق بشر در اردوگاه غیرقانونی اشرف در خاک عراق، به دیدبان حقوق بشر ارایه شده، آمده است که در صورت مخالفت با فرمان ها و یا حتی سوال کردن درباره علت صادر کردن یک فرمان از سوی رجوی، حکم سه بار اعدام کاذب صادر می شود و عنوان کردن نظرهای مخالف رأی مسعود رجوی، احکام زندان از ده سال تا سی سال را دارد که در صورت اعتراف تلویزیونی به اشتباه، در دادگاه تجدید نظر به دو تا پنج سال تخفیف می یابد.
کد خبر: ۱۶۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹ 11 June 2011
در حالی که گروهک تروریستی منافقین تلاش می کند تا خود را سازمانی دمکراتیک و غیر دیکتاتوری معرفی نماید، اخبار و اطلاعات رسیده از این سازمان تروریستی، از وضعیت دیگری حکایت دارد.

به گزارش «عروج»، با نگاهی به ساختار اداری و چینش نیروها در این سازمان به خوبی می توان دریافت که این گروهک در واقع دارای یک ساختار استبدادی بوده و مبتنی بر نظر یک فرد اداره می شود که در رأس هرم آن رجوی ـ با افکار التقاطی و خود محورانه ـ بوده و سخن وی برای همه اعضا در حکم وحی الهی است که تخطی از آن، گناهی نابخشودنی بوده و عموما به از بین رفتن افراد منجر می شود.

بنا بر این گزارش، چنانکه در گزارش هایی که از وضعیت اسفناک حقوق بشر در اردوگاه غیرقانونی اشرف در خاک عراق، به دیدبان حقوق بشر ارایه شده، آمده است که در صورت مخالفت با فرمان ها و یا حتی سوال کردن درباره علت صادر کردن یک فرمان از سوی رجوی، حکم سه بار اعدام کاذب صادر می شود و عنوان کردن نظرهای مخالف رأی مسعود رجوی، احکام زندان از ده سال تا سی سال را دارد که در صورت اعتراف تلویزیونی به اشتباه، در دادگاه تجدید نظر به دو تا پنج سال تخفیف می یابد.

این گزارش حاکی است، در کمپ اشرف، صحبت کردن با جنس مخالف، استفاده از اینترنت، استفاده از گوشی موبایل و تلفن ممنوع است و در صورت عدول از قوانین فوق، صد ضربه شلاق و یک سال زندان در انتظار فرد خاطی است.

همچنین بر پایه اخبار رسیده، همه اعضای اردوگاه می بایست به تفاسیر مسعود رجوی از قرآن و نهج البلاغه اشراف داشته و اعتقادات خود را مبتنی بر آن تنظیم کنند!

از سویی، بسیاری از اعضا که پیش از ترک ایران و انتقال سازمان به عراق صاحب فرزند بوده اند، نزدیک 25 سال است که فرزندان خود را ندیده و اجازه ملاقات با خانواده و بستگان خود را ندارند.

گفتنی است، همه مدارک و مستندات این سخنان، در وبلاگ ها و سایت های اعضایی که موفق به فرار از اردوگاه اشرف شده اند، بیان گردیده و تصاویر جلوگیری متولیان اردوگاه اشرف از ملاقات خانواده های اسرای اشرف با عزیزانشان، در سایت دیدبان حقوق بشر ـ علاوه بر برخی سایت های داخلی ـ گواه بر درست بودن ادعاهای فوق است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان