بازدید 5091

سرگذشت امام موسی صدر در نمایشگاه کتاب

کتاب «سیره و سرگذشت امام موسی صدر» که در دو جلد منتشر شده است نگاهی تاریخی ـ تحلیلی به جنبه‌های سیاسی و فعالیت‌های اجتماعی زندگی امام موسی صدر در لبنان دارد.
کد خبر: ۱۶۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۰ 10 May 2011
کتاب دو جلدی سیره و سرگذشت امام موسی صدر از کتابهای تازه منتشر شده غرفه مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در بیست و  چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، «برای زندگی» و «سیره و سرگذشت امام موسی صدر» عناوین دو اثر تازه انتشار یافته انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در نمایشگاه کتاب سال 1390 تهران است.

کتاب «سیره و سرگذشت امام موسی صدر» که در دو جلد منتشر شده است نگاهی تاریخی ـ تحلیلی به جنبه‌های سیاسی و فعالیت‌های اجتماعی زندگی امام موسی صدر در لبنان دارد.

جلد اول این کتاب تاریخ فعالیت‌های امام را از ورود به لبنان تا سال 1974 در بر می‌گیرد و در جلد دوم، فاصله سال‌های 1975 تا 1978 یعنی سال ربودن امام به دست قذافی را پوشش می‌دهد.

کتاب روایتی تاریخی دارد و بیانیه‌های و سخنرانی‌های کلیدی و مهم امام موسی صدر در آن گنجانده شده است.

نسخه عربی این کتاب را با عنوان «السیره و المسیره» هیأت رئیسه جنبش امل تدوین کرده است و مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر آن را با ترجمه مهدی سرحدی به فارسی منتشر کرده است.
 
گفتنی است این کتاب در غرفه مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به آدرس، مصلای تهران، سالن شبستان، راهرو 11، غرفه 14 به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی