بازدید 29216
۹
در کتاب «رویارویی سوم و جهاد اقتصادی» می خوانید:

دو نامه منتشر نشده رضایی به احمدی نژاد و هاشمی

در اين كتاب نامه اي به محمود احمدي نژاد انتشار يافته ـ که در سال 1387 یعنی تقریبا 3 سال پیش نوشته شده ـ که نگاهی به عقب‌ماندگي، فقر، بيكاري و تورم، تبعيض و بحران هويت و... دارد/ همچنین در بخشی از نامه رضايي به مقام معظم رهبري در سال 1372 ـ تقریبا 18 سال پیش ـ در خصوص ضعف های دولت هاشمي و هشدار به این دولت در كتاب آمده است...
کد خبر: ۱۶۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶ 03 May 2011
محسن رضايي در کتاب «رویارویی سوم و جهاد اقتصادی» به نقد دولت هاي گذشته پرداخته و دو نامه مهم را برای نخستین بار منتشر كرده است.

به گزارش «تابناک»، پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی اعلام کرد: در اين كتاب به دو رویارویی سیاسی در زمان انقلاب و رویارویی نظامی در دفاع مقدس اشاره شده و آمده است: امروز در یک رویارویی اقتصادی با غرب وارد شده‌ایم.

در اين كتاب نامه اي به محمود احمدي نژاد انتشار يافته ـ که در سال 1387 یعنی تقریبا 3 سال پیش نوشته شده ـ که نگاهی به عقب‌ماندگي، فقر، بيكاري و تورم، تبعيض و بحران هويت و ضعيف ماندن نهادهاي اجتماعي از قبيلِ خانواده، تربيت و آموزش در جامعة دارد و به نقد نظریه جامعه مدنی و جامعه دولتی می پردازد.

در قسمتي از اين نامه آمده است:

«نظريه‌هاي جامعه مدني و جامعه دولتي نتوانسته است تحليل درستي از مشكلات فوق ارایه و راه‌حل‌هاي اساسي، پيشنهاد نمايد، با وجود آنكه به اندازة كافي در مسند قدرت هم بوده است. اين نظريات نه تنها در تبيين جامعة ايراني ـ اسلامي با بن‌بست روبه‌رو شدند بلكه در ارایه مدل و الگو و پس از آن در مديريت و برنامه‌ريزي هم با مشكلات مواجه گرديدند.»

همچنین در بخشی از نامه محسن رضايي به مقام معظم رهبري در سال 1372 ـ تقریبا 18 سال پیش ـ در خصوص ضعف های دولت هاشمي رفسنجاني و هشدار به این دولت در كتاب رويارويي سوم آمده است:

«من به روشني مي‌بينم كه چگونه تكنوكرات‌ها كه از اساس مخالف روحانيت و ايشان هستند دارند با ده‌ها اقدام بي صدا ريشه حاكميت سياسي روحانيت را در اين كشور تضعيف مي‌كنند و با بي وفايي كامل نسبت به آقاي هاشمي و روحانيت به آن سويي كه خودشان مي‌خواهند، نظام را مي‌كشانند.»

 وی در بخش دیگری از نامه می نویسد:

«من به عنوان یک سرباز روحانیت دست جنابعالی را می بوسم که آقای هاشمی را از این خطر بزرگ نجات دهید».

گفتنی است، کتاب «رویارویی سوم و جهاد اقتصادی» که چندین مطلب منتشر نشده دیگر در خود دارد در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی و توسط انتشارات «کمیل» عرضه خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
منظورتون از درج این نامه ها در این ایام چیست شما هم حتما از الان شروع به تبلیغات دارید می کنید اگر چه هنوز رشد فرهنگی تابناک به اینجا نرسیده که اینگونه مطالب را درج کند ولی بر حسب وظیفه بیان گردید
چی بگم والا
اینقدر جامعه بی اخلاق شده که آدم به همه با عینک نگاه میکنه
اگر برا خدا گفتن و الانم بخاطر خدا منتشر کرده خدا خیرش بده.
همه یادشون می ره که آقای هاشمی در چه وضعیتی ریاست دولت را به عهده گرفت و احمدی نژاد در چه وضعیتی.
خواهش می کنم در بررسی هایتان دقیق باشید. احمدی نژاد را همتراز آقای هاشمی قرار ندهید.
واقعا دید عمیق ایشان در رابطه با جریانات تکنوکرات اگر لحاظ شده بود کشور دچار چنین مشکلات فرهنگی نبود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر