بازدید 18820

اعتراض خودجوش به قاچاق «اخراجي‌ها3»

شب گذشته، جمعي از معلولان كشور، به صورت خودجوش در اعتراض به انتشار نسخه قاچاق «اخراجي‌ها3»، به همراه محسن رضايي، مسعود ده‌نمكي، محمدرضا شريفي‌نيا، سيدجواد هاشمي، امين حيايي و حسام نواب‌صفوي در سينما آفريقا به دیدن اين فيلم نشستند.
کد خبر: ۱۵۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳ 12 April 2011
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه من چون خودم يكي از كانديداهاي رياست جمهوري بودم، اخلاقا درست نيست درباره فيلم نظر بدهم، گفت: «اخراجي‌ها3» تقدير شايسته‌اي از جانبازان كرده است.


محسن رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس

«محسن رضايي»، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، شب گذشته پس از دیدن فيلم سينمايي «اخراجي‌ها3» در سينما آفريقا در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس، درباره اين فيلم گفت: به دليل اينكه من خودم يكي از كانديداهاي رياست جمهوري بودم، اخلاقا درست نيست درباره فيلم نظر بدهم، ولي به نظرم «اخراجي‌ها3» تقدير بسيار خوبي از جانبازان كرد.

محمدرضا شريفي‌نيا در  حاشيه نمايش اخراجي‌ها3  ويژه معلولان


وي در پاسخ به اين كه آيا مصاديقي از دوران كانديداتوري خودتان را در اين فيلم ديديد يا خير، افزود: بحث را نبايد شخصي كرد. اين فيلم داراي پيام‌هايي بود كه نبايد آن را شخصي كرد.

امين حيايي در  حاشيه نمايش اخراجي‌ها3 ويژه معلولان


رضايي در پايان درباره لزوم ساخت فيلم‌هاي سياسي، بيان داشت: مردم در همه ابعاد نياز به سوژه‌هاي گوناگون دارند كه يكي از آن‌ها هم موضوعات سياسي است.


استقبال  جمعي از معلولان از اخراجي‌ها3

به گزارش فارس، جمعي از معلولان كشور شب گذشته به صورت خودجوش در اعتراض به انتشار نسخه قاچاق «اخراجي‌ها3»، به همراه محسن رضايي، مسعود ده‌نمكي، محمدرضا شريفي‌نيا، سيدجواد هاشمي، امين حيايي و حسام نواب‌صفوي در سينما آفريقا به تماشاي اين فيلم نشستند.

حسام نواب صفوي در  حاشيه نمايش اخراجي‌ها3 ويژه معلولان


سومين بخش از سه‌گانه اخراجي‌ها با بياني طنز به موضوع انتخابات رياست جمهوري سال 88 پرداخته است.

استقبال  جمعي از معلولان از اخراجي‌ها3

استقبال  جمعي از معلولان از اخراجي‌ها3

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی