بازدید 5751
دبیر شورای عالی امنیت ملی:

موج بیداری جهانی علیه آمریکا رو به گسترش است

وی همچنین با تأکید بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر حمایت از مستضعفین جهان در برابر مستکبرین اظهار داشت: آمریکا در باتلاق حمایت از دیکتاتوری ها گرفتار است و تلاش های مذبوحانه آن را بیشتر فرو خواهد برد.
کد خبر: ۱۴۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰ 22 February 2011
صبح امروز، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، در دیدار با رئیس مجلس ملی اکوادور و هیأت همراه، با بیان اینکه آمریکا بزرگترین پشتیبان رژیم های دیکتاتوری در آمریکای لاتین و خاورمیانه است، موج بیداری علیه استکبار جهانی را رو به گسترش دانست.

به گزارش «تابناک»، سعید جلیلی، حرکت های مردمی علیه رژیم های دیکتاتوری از آمریکای لاتین تا خاورمیانه را تو دهنی ملت ها به آمریکا عنوان کرد و افزود: واشنگتن با تزویر نمی تواند چندین دهه پشتیبانی از این دیکتاتوری ها و استفاده از زور بر ضد ملت ها را بپوشاند.

وی همچنین با تأکید بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر حمایت از مستضعفین جهان در برابر مستکبرین اظهار داشت: آمریکا در باتلاق حمایت از دیکتاتوری ها گرفتار است و تلاش های مذبوحانه، آن را بیشتر فرو خواهد برد.

«کوردو»، رئيس مجلس ملي اکوادور نيز در اين دیدار با تأکيد بر نقش برجسته و تاریخی ایران در عرصه منطقه ای و جهانی اظهار داشت: ديدگاه‌هاي مشترک کشورش در زمينه‌هاي سياسي و بين‌المللي با جمهوری اسلامی ایران، زمينه‌هاي خوبي را براي گسترش همکاري دو سویه ايجاد کرده و دولت و پارلمان اکوادور، از توسعه و تقويت مناسبات با ايران در همه زمينه‌ها حمايت مي‌‌کند.

گفتنی است، هیأت اکوادوری با بیان اینکه آمریکای لاتین، قربانی نفوذ امپریالیسم است که موجب فقر و بیچارگی این منطقه شده، بر لزوم همکاری گسترده و هدفمند دولت ها و ملل مستقل برای مقابله با توطئه های آمریکا تأکید کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
متاسفانه سیاستهای غرب همیشه بر اساس نفع کامل خودشون بوده و ملتها هیچگونه حقی از سرمایه ها یا ثروتها رو نداشتن"الان ملتها بخصوص ملتهای عرب بیدار شدن و خواسته های بحقی رو که سالها سرانشون بنا به مصلحت شخصی ازشون دریغ میکردن رو طلب میکنن
ملتها بیدار شدن فقط باید ادامه انقلابشون رو با دقت زیر نظر بگیرن تا یه عده مثل غرب جهت منافع خودشون دنبال بهره برداری نباشن
حدود یک سال قبل نیز این مطلب ارسال گردید که مجددا ارسال میگردد

كشورهائي كه امريكا در آنها پايگاه نظامي دارد كشورهاي تحت اشغال یا مستعمره محسوب مي‌شوند . علاوه بر اشغال سرزميني، تسلط نظامي بر ان كشورها دارد و در امور آنها دخالت مي‌كند كه عين اشغالگري است.
جمهوري اسلامي مي‌تواند ليستي از اين كشورها را تهيه و منتشر نمايد ودر مجامع بين‌المللي مثل سازمان ملل بيان كند. تهيه ليست و انتشار ان از طرق مختلف خصوصا سايتها بسيار تاثير گذار است. بيان و انتشار چنين ليستي ميهن پرستان و ازاديخواهان ان كشور ها را به تفكر و تحرك بیشتر وادار مي‌كند.
شما هم كه نظرات را سانسور مي كنيد .نكنيد تو رو خدا .تو ايران آزادي بيان در حد مطلقه به خدا كسي بهتون گير نميده .تازه شم اين كه نظرات شما نيست كه مي ترسيد نظر كاربران غير محترمه .
گافناک حتما باید در مدح و ثنای شماها بگیم تا چاپ کنی؟ بابا باور کنید که خیلی ها در این کشور طرفدار شماها نیستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی