بازدید 18032

حکم اعدام براي 3 متجاوز به عنف مأمورنما

دختر جوان درباره نحوه ربوده شدن خود توسط متهمان گفت: بعد از اينكه مرا ربودند، به ساختمان مخروبه‌اي در حاشيه تهران بردند و 3 روز در آنجا مرا نگه داشتند و بعد از اينكه 4 نفر از آنها مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند، رهايم كردند.
کد خبر: ۱۴۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۳ 15 February 2011
3 فرد شرور كه با جعل عنوان مأمور و بسيج اقدام به ربودن و آزار و اذيت يك دختر جوان كرده بودند،‌با حكم دادگاه به اعدام محكوم شدند.

به گزارش فارس، روز 2 آذر امسال، دختر جواني با حضور در دادسراي جنايي تهران، مدعي شد كه چند روز قبل از سوي سرنشينان يك خودرو ربوده شده و بعد از اينكه او را به حوالي تهران بردند، مورد آزار و اذيت قرار دادند.

با توجه به حساسيت موضوع، رسيدگي به پرونده در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت تا اينكه مدتي بعد و با توجه به چهره‌نگاري‌هاي انجام شده از سوي دختر جوان، تعدادي از متهمان شناسايي و دستگير شدند.

بعد از اينكه دختر جوان توانست تمام متهمان را شناسايي كند، متهمان نيز لب به اعتراف گشودند و مدعي شدند كه بعد از سرقت و زورگيري از چند مرد، اقدام به ربودن اين دختر جوان كرده‌اند.

يكي از متهمان گفت: شب حادثه با استفاده از سلاح قلابي اقدام به سرقت لپ‌تاپ، پول نقد و اموال چند مرد كرديم؛ بعد از آن، با استفاده از خودرويي كه صبح حادثه از منطقه نياوران ربوده بوديم، دختر جواني را به بهانه اينكه پوشش نامناسبي دارد ربوديم و خودمان را هم بسيجي معرفي كرديم.

دختر جوان درباره نحوه ربوده شدن خود توسط متهمان گفت: بعد از اينكه مرا ربودند، به ساختمان مخروبه‌اي در حاشيه تهران بردند و 3 روز در آنجا مرا نگه داشتند و بعد از اينكه 4 نفر از آنها مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند، رهايم كردند.

با كامل شدن تحقيقات، پرونده به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد كه در تاريخ 17 بهمن، آخرين جلسه دادگاه در شعبه 77 و به رياست قاضي اكبر ساعي برگزار شد.

دختر جوان، بعد از اينكه تمام متهمان را شناسايي كرد، مدعي شد كه فقط يك نفر از آنها، وي را مورد آزار و اذيت قرار نداده است.

متهمان نيز با انكار اتهام آزار و اذيت شاكي، مدعي بودند كه دختر جوان در كار قاچاق و عرضه مواد مخدر مخصوصاً شيشه بوده است و به خاطر مشكلاتي كه در اين زمينه با آن‌ها داشته است، او را ربوده‌اند.

البته اين ادعا از سوي قضات دادگاه به دليل اينكه اثبات نشد، رد شد.

اين ادعاي متهمان در حالي بود كه در پرونده آنها، اتهاماتي مانند ايجاد رعب و وحشت و همچنين درگيري با مأموران پليس و همچنين حمله به كيوسك‌ ناجا وجود دارد.

بعد از اتمام اظهارات متهمان، قاضي اكبر ساعي ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.

صبح امروز، حكم متهمان اين پرونده از سوي قضات اين شعبه به شرح ذيل صادر شد:

1 ـ 3 نفر از متهمان به خاطر تجاوز به عنف به اعدام محكوم شدند.

2 ـ تمام متهمان به خاطر شركت در آدم‌ربايي به 10 سال حبس محكوم شدند. همچنين متهمان به خاطر سرقت اموال و خودرو شاكيان به 4 سال حبس و 100 ضربه شلاق محكوم شدند.

3 ـ متهمان به خاطر جعل عنوان مأمور و بسيج به تحمل يك‌سال حبس محكوم شدند.

4 ـ 2 نفر از متهمان به خاطر نگهداري موادمخدر به 100 ضربه شلاق محكوم شدند و پرونده اين افراد به اتهام حمله به مأموران و كيوسك پليس براي رسيدگي به دادگاه انقلاب ارسال شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل