بازدید 18968

باهنر: از آقای هاشمی توقع بیشتری می رفت

من نظر کسانی ‌که می‌گویند آقای هاشمی از سران فتنه است را قبول ندارم. این نظر را ظلم به آقای هاشمی می‌دانم. آقای هاشمی جزو سران فتنه نیست، اما آقای هاشمی در جریان فتنه امتحان موفقی نداد و به روز نبود. به موقع عمل نکرد. به موقع در میدان نبود. به موقع موضع نگرفت. به موقع در صحنه نبود تا از کلیت نظام دفاع کند یا برخی از این رفتارها را محکوم کند. از آقای هاشمی توقع بیشتری می‌رفت.
کد خبر: ۱۴۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۶ 31 January 2011
 آقای هاشمی در جریان فتنه امتحان موفقی نداد و به روز نبود، اما نظر کسانی ‌که می‌گویند آقای هاشمی از سران فتنه است را قبول ندارم.

به گزارش یالثارات، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من نظر کسانی ‌که می‌گویند آقای هاشمی از سران فتنه است را قبول ندارم. این نظر را ظلم به آقای هاشمی می‌دانم. آقای هاشمی جزو سران فتنه نیست، اما آقای هاشمی در جریان فتنه امتحان موفقی نداد و به روز نبود. به موقع عمل نکرد. به موقع در میدان نبود. به موقع موضع نگرفت. به موقع در صحنه نبود تا از کلیت نظام دفاع کند یا برخی از این رفتارها را محکوم کند. از آقای هاشمی توقع بیشتری می‌رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که ‌‌نحوه برخورد با آقای هاشمی درست بود؟ تصریح کرد: ‌اگر چه از رفتار آقای هاشمی شدیدا گلایه دارم، اما بعضی‌ها دنبال محدود کردن اصولگرایان هستند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: در حالی که ما معتقدیم باید از رقبا درس بگیریم. رقبا علاوه بر اینکه نیروهای خودشان را نگه می‌دارند، به برخی نیروهای ما هم چشم طمع دارند. همیشه دنبال جذب کردن آنها هستند‌. طرد کردن نیروهای خودی یعنی بازی کردن در زمین آنها. این هنر نیست. ما معتقدیم با حفظ اصول باید سیاست راهبردی جذب حداکثری و دفع حداقلی را دنبال کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار