بازدید 16243
۸

شگردهاي جديد بهائيت براي جذب نيرو

کد خبر: ۱۴۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷ 22 January 2011
شگردهاي جديد بهائيت براي جذب نيرو يكي از اعمالي كه فرق ضاله همواره براي جذب نيرو از آن استفاده مي‌نمايند طرح دوستي است، به اين گونه كه وقتي در خصوص عقايد انحرافي خود صحبت مي‌كنند، مخاطب بايد فكر كند كه يك دوست دارد تجربيات شخصي خود را براي او بيان مي‌كند.

به نوشته «جمهوری اسلامی» به نقل از جوان آنلاين، يكي از مبلغين فرقه ضاله بهائيت با نام (خ پ) در سمنان ضمن نزديكي خود به دختران دانشجو و معرفي خود به عنوان مربي خياطي با طرح دوستي به تبليغ فرقه ضاله بهائيت مي‌پردازد.

نامبرده در ادامه ترويج عقايد ضاله خود اعلام مي‌كند كه امام زمان ظهور كرده است و توسط دولت قاجار تير باران شده است و اكنون نواب آن كه سركردگان بهائيت مي‌باشد متولي امور ديني مردم در جهان هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
کسی که اینقدر هالو باشه که با دوست شدن با یکی سریعا باورهاش رو عوض میکنه، همون بهتر که...
دوستان تابناك علي رغم اينكه مي دانم نظرم را مثل صدها بار قبلي درج نمي كنيد ولي با توجه به وجوب امر به معروف باز هم مي نويسم .
شما كه هميشه با انتشار مقالاتي در مورد انجمن حجتيه مي گوئيد با از بين رفتن شاه ريشه بهائيت مي خشكيد و به علت مبارزه اعضاء اين انجمن با بهائيت در دوره شاه مخلوع و رژيم پهلوي آنها را به اتهام مبارزه بر عليه بهائيت و نه شاه كوبيده ايد . حالا از رفتن پهلوي ها و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران 32 سال مي گذرد، ولي مي بينيد كه بهائيت از بين نرفته است و به كارخودشان با فضاي موجود ادامه مي دهند. پس مي بينيد كه مبارزه با اين فرقه ضاله هميشه بايد مي بود ولي شما و دوستان همفكرتان با كوبيدن مبارزين انجمن كه بهائيت را به انفعال كشيده بودند جلوي اينكار را گرفته ايد و راه براي تبليغ بهائيان باز است .خدا مي داند چگونه در آن دنيا پاسخ خواهيد داد.
ايجاد رابطه ي عاطفي و تبليغ، كار اصلي بهاييان در شرايط امروز است. تا دير نشده بايد كاري كرد.
تازه تر اینکه از شگردهای آنها رفتن به تور های خارج از کشور مثلا ارمنستان به صورت دسته های 10 تا 20 نفره به همراه 20 نفر غیر بهایی میباشد و آنچنان در طول برگزاری تور تبلیغ میکنند که وقتی بر میگردند دقیقا جمع غیر بهایی همراه را بهایی کرده اند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی