بازدید 22058
پخش مستندی که پرده از شبکه جاسوسی «موساد» برمی‌دارد؛

فیلم افشای نحوه جاسوس‌پروری و آموزش های تروریستی

مجید جمالی فشی که یکی از عوامل اصلی ترور شهید علیمحمدی است، از راه دام‌هایی همچون بنیاد «به دنیا آمده برای آزادی» فریب موساد را خورده و گرفتار شده که سرانجام نیز به عنوان مزدور صهیونیسم، نقشه آنها را به اجرا درآورده است. این فیلم افزون بر افشای طراحی این تشکیلات جاسوسی با پخش اعترافاتی، پشت پرده طراحی پیچیده و دقیق آن را نیز آشکار می‌کند.
کد خبر: ۱۴۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵ 18 January 2011
در روزهای آینده، فیلمی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد که از راز طراحی پیچیده اطلاعاتی امنیتی موساد برای جذب جاسوس و اقدامات تروریستی پرده برمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، مستند «برای جاسوسی» که توسط گروه مستند شبکه اول سیما با همکاری ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در دو بخش حدود سی دقیقه‌ای ساخته شده، قرار است در شب‌های پایانی هفته جاری از شبکه اول سیما پخش شود.

این مستند تکان‌دهنده و جنجالی، به تشکیلات عظیم و امنیتی سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل می‌پردازد که زیر پوشش یک بنیاد به ظاهر بشردوستانه بین‌المللی فعالیت می‌کند.


«به دنیا آمده برای آزادی»، نام بنیادی به ظاهر بشردوستانه بین‌المللی است که با طراحی موساد و عوامل این تشکیلات ضدبشری و ضدانسانی به اجرا درآمده و هدفش، فریب جوانان جهان اسلام، به ویژه ایران و کشاندن آنان به ورطه جاسوسی است.

این بنیاد که به ظاهر برای یافتن اطلاعات درباره وضعیت سربازان ناپدیدشده رژیم اسرائیل، به ویژه «رون آراد» ایجاد شده، درواقع به کار جذب جاسوس و جاسوس‌پروری و تربیت تروریست مشغول است که از جمله مهمترین کارهای آن، می‌توان به جذب و آموزش عامل اصلی ترور دانشمند شهید کشورمان، مسعود علیمحمدی اشاره کرد.

موساد برای طمع انداختن و فریب طعمه‌های خود و جذب آنان، مبلغ ده میلیون دلار جایزه تعیین کرده که در ظاهر برای ارایه اطلاعات درباره «رون آراد» پرداخته خواهد شد، ولی درواقع نه جایزه‌ای در کار است و نه رون آرادی، بلکه هدف اصلی که همان مجبور به همکاری کردن فریب‌خوردگان با موساد است، محقق می‌شود؛ «رون آراد» کمک خلبان ناپدیدشده اسرائیلی است که بیش از بیست سال پیش، در حالی که به بمباران مناطق جنوبی لبنان مشغول بود، هواپیمایش سقوط کرد.

در این زمینه، یک منبع آگاه به خبرنگار «تابناک» گفت: مجید جمالی فشی که یکی از عوامل اصلی ترور شهید علیمحمدی است، از راه دام‌هایی همچون بنیاد «به دنیا آمده برای آزادی» فریب موساد را خورده و گرفتار شده که سرانجام نیز به عنوان مزدور صهیونیسم، نقشه آنها را به اجرا درآورده است.

گفتنی است، این فیلم افزون بر افشای طراحی این تشکیلات جاسوسی با پخش اعترافاتی، پشت پرده طراحی پیچیده و دقیق آن را نیز آشکار می‌کند و در این فیلم همچنین تصاویری از اعترافات چند نفر از عوامل فریب‌خورده و مرتبط با این بنیاد صهیونیستی وابسته به موساد و نیز مصاحبه‌هایی با چند کارشناس مطرح از جمله مصطفی دیرانی، یکی از مسئولان سابق جنبش امل در لبنان پخش خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
خون دانشمندان ايران گلوي اسرائيل و اسرائيل پرستان را خواهد فشرد تا براي ابد خفه شوند.
نابود باد تروريست و حكومتهاي تروريست پرور آمريكا + انگليس = اسرائيل
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۲۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
خجالت اوره.خدا اون عقل رو داده تا استفاده کنی .برو یه بار دیگه فیلم رو ببین. پیش وجدانت سبک سنگین کن. من میگم لعنت خدا بر کسانی که عزیزان ما ناجوانمزدانه ترور می کنن.هر حیوانی که هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
قربان آلمان که خوش ميگذره؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
ما با این تروریست های داخلی چه کنیم . شماهایی که رای منفی دادین شماها از صد تا تروریست چندش آور ترین مرگ بر شماها باد
علی
| United States of America |
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
سلام من یک ایرانیم انسان مذهبی هم نیستم ولی بخاطر وطنم حاضرم جانم بدهم وزمان دفاع ازکشورم دوسال درجنگ حاضربودم فقط ازپرورکار بزرگ می خواهم کسانی که دستشان برای نابودی وطنم درازمی شود نابودشان بگردان
آفرين بر غيور مردان ايراني و سربازان گمنام امام زمان كه دست مزدوران را كوتاه ميكنند مرگ بر اسراِييل .
انشالله
سلام چند مرتبه کامنتی گذاشتم منعکس نکردین برای این الان مزاحمتون نشدم
من واقعآ در تعجبم اینهای که کامنت منفی می دهند
اصلآ خبر را نمی خوانند فقط مخالف هستند حالا خبر
چی باشد براشون مهم نیست فقط می خواهند ابراز وجود کنند
دلم سوخت وقتی دیدم از ترور این دانشمند جماعتی خواسته یا نخواسته خوشحال شدند
واقعآ ادم نمی داند این افراد را دنبال چه چیز هستند
خون دانشمندان ايران گلوي اسرائيل و اسرائيل پرستان را خواهد فشرد
من موندم کیا به نظر اول امتیاز منفی دادن !!
یعنی شما دلتون برای دانشمندان ایران نمیسوزه ؟
مرگ بر اسراییل
.
الموت لاسراییل
.
down with israeil
از ماست که بر ماست
من نمیدونم چرا بعضیا به مازیار منفی دادن!
یعنی هنوز باور ندارین که اسراییل دشمن قسم خورده ماست؟
هر چند من معتقدم سیاستهای اشتباه ما در بعضی جاها باعث تشدید این دشمنی و همراهی کشورهای دیگه (چه آشکارا و چه نهان) با این رژیم شده.
خداونداعمري به همه ماهاعنايت ده كه شاهدنابودي اسرئيل ازروي نقشه باشيم انشاءاله
حتما زمان پخش فیلم را اعلام کنید. امیدوارم اطلاعات خوبی بدهد . من نویسنده هستم و می توانم برای نوشتن یک رمان از این اطلاعات استفاده کنم. شاید!!!
با سلام-می توان با استفاده از هوش و نبوغ ایرانی سر تمام سرویسهای اطلاعاتی اسرائیل ئ آمریکا را مثل قبل کلاه گذاشت و اقدامات آنها را جهت عضو گیری بی نتیجه گذاشت.
سلام
قرآن میفرماید لایضرکم من ضل اذاهتدیتم بدین معنا که اگر خودمان هدایت یافته باشیم دشمنان نمیتوانند ضرری به ما بزنند. ایکاش همه روی خودمان کار کنیم تا ابزار دست شیاطین نشویم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل