بازدید 3382

دزدان معتاد، از مردم مژدگاني مي‌گرفتند

در پي اين اعترافات مشخص شد اعضاي اين باند در چندين مرحله نيز به منازل مردم دستبرد زده‌اند كه تاكنون 63 مالباخته با حضور در پايگاه هشتم، اموال خود را در ميان وسايل كشف شده از سارقان، شناسايي كرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۶ 05 January 2011
جام‌جم: 4 عضو يک باند که پس از سرقت اموال مردم براي پس دادن اسناد و مدارک از مالباختگان، مژدگاني مي‌گرفتند، به صدها فقره سرقت اعتراف کردند.

از چند ماه پيش شکايت‌هاي فراواني در پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران مطرح بود که نشان مي‌داد سارقان با شکستن در و شيشه خودروهاي متوقف شده در محله‌هاي مرکزي تهران، لوازم با ارزش و اسناد ومدارک مردم را به سرقت برده‌اند.



در حالي که تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت، روز سوم آبان مردي با حضور در کلانتري 112 ابوسعيد با ارائه شکايتي عنوان کرد روز گذشته در ميدان افسريه، سارقان با شکستن شيشه خودرويم لوازم با ارزش و اسناد و مدارکم را سرقت کرده‌اند.

شاکي افزود: دقايقي بعد فردي در تماس با من، گفت که اسناد و مدارک مرا پيدا کرده و براي پس دادن آن مژدگاني خواسته است. احتمال مي‌دهم او اسناد و مدارک مرا سرقت کرده است.

با تشکيل پرونده‌اي در اين ارتباط، بازپرس زکي‌پور در شعبه سوم دادسراي ناحيه 11 دستور دستگيري فرد تماس‌گيرنده را صادر كرد و با حضور ماموران در محل قرار، متهم دستگير و در تحقيقات مشخص شد اين فرد به نام محمد متهم سابقه‌داري است كه اعتياد شديدي به كراك دارد.

با تحويل متهم به پايگاه هشتم پليس آگاهي، وي در تحقيقات مقدماتي اعتراف كرد با همدستي 3 نفر از دوستانش كه آنها نيز اعتياد شديدي به كراك دارند، از خودروها سرقت مي‌كرده‌اند. در پي اين اعترافات، ماموران با اعزام به مخفيگاه متهمان، هر سه متهم را دستگير و مقادير قابل توجهي اموال و مدارك مسروقه، 100 دستگاه گوشي تلفن همراه، تعدادي دسته چك، كيف، چادر مسافرتي، لاستيك و... كشف و ضبط كردند.

متهمان اعتراف كردند، پس از سرقت از داخل خودروها، در مرحله بعدي با شماره تلفن موجود در لابه‌لاي اسناد و مدارك، با مالباخته‌ها تماس گرفته و در ازاي پس دادن اسناد و مداركشان، از آنها مژدگاني دريافت مي‌كرديم.

در پي اين اعترافات مشخص شد اعضاي اين باند در چندين مرحله نيز به منازل مردم دستبرد زده‌اند كه تاكنون 63 مالباخته با حضور در پايگاه هشتم، اموال خود را در ميان وسايل كشف شده از سارقان، شناسايي كرده‌اند.

سرهنگ محمديان، رئيس پليس آگاهي با اشاره به سرقت گسترده اعضاي باند سارقان كراكي گفت: در حال حاضر تحقيق از متهمان ادامه دارد و در اين ارتباط بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 11 با صدور دستور قضايي مبني بر چاپ تصوير متهمان بدون پوشاندن چهره، از مردم خواست در صورت شکايت از متهمان به پايگاه هشتم پليس آگاهي يا شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 11 مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست