بازدید 4793

مرگ مرموز پسر 4 ساله در باغ متروکه

«شب حادثه من و پدرم پس از مصرف كراك، خوابيديم. امروز كه بيدار شدم، پدرم را بالاي سر جسد «ميثم» ديدم. او با پليس تماس گرفت و مأموران را در جريان قرار داد اما بعد از بازجويي‌ها منكر تماس با پليس شد.»
کد خبر: ۱۳۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۹ 01 January 2011
ایران: پرونده مرگ مرموز پسربچه چهار ساله كه جسدش در باغ متروكه كشف شده، با دستگيري پدر و برادر معتادش وارد مرحله تازه‌اي شد.

عصر سه‌شنبه- 7 دي- بازپرس كشيك قتل كرج در پي تماس مأمور كلانتري ماهدشت از كشف جسد پسربچه‌اي باخبر شد.

بدين ترتيب قاضي گل‌محمدي، بازپرس شعبه سوم دادسراي كرج همراه كارآگاهان جنايي خود را به باغ متروكه رساندند. آنها در گوشه‌اي از باغ با پيكر خونين پسر چهار ساله‌اي روبه‌رو شدند كه جراحت‌هاي شديدي روي گردنش مشاهده مي‌شد.

تيم جنايي پس از شناسايي هويت قرباني و خانواده‌اش، به بازجويي از پدر «ميثم»- مقتول- پرداختند.

او كه اعتياد شديد به مواد مخدر دارد، گفت: ما هيچ مكاني براي زندگي نداريم؛ بنابراين پس از طلاق همسرم، روزها همراه دو پسر چهار و 13 ساله‌ام در خيابان‌هاي شهر ضايعات جمع مي‌كنيم. شب‌ها هم در باغ‌هاي اطراف شهر و پارك‌ها مي‌خوابيم. ديشب وقتي متوجه حضور مأموران در منطقه شديم، از ترس اتاقي در باغ متروكه پيدا كرده و مخفي شديم.

امروز ظهر كه از خواب بيدار شدم، «ميثم» را نديدم. براي يافتن او به جست‌وجو در باغ پرداخته و پس از ساعتي جسدش را پيدا كردم كه طعمه سگ‌هاي وحشي شده بود. ضمن اين كه نمي‌دانم چه كسي موضوع را به مأموران اطلاع داده است.

كارآگاهان كه متوجه تناقض‌گويي‌هاي مرد ميانسال شده بودند، براي روشن شدن علت مرگ پسربچه، به تحقيق از برادر 13 ساله او پرداختند: «شب حادثه من و پدرم پس از مصرف كراك، خوابيديم. امروز كه بيدار شدم، پدرم را بالاي سر جسد «ميثم» ديدم. او با پليس تماس گرفت و مأموران را در جريان قرار داد اما بعد از بازجويي‌ها منكر تماس با پليس شد.»

از سوي ديگر پزشك جنايي در نخستين گزارش، علت مرگ «ميثم» را اصابت ضربه‌اي به پشت سرش اعلام كرد.

همزمان با اعلام نتيجه پزشكي قانوني و تناقض‌گويي‌هاي پدر و برادر «ميثم»، قاضي گل‌محمدي آنها را تا افشاي راز جنايت بازداشت كرد و براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران قرار داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی