صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و امارات

«شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، در تماس تلفنی با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین تحولات منطقه و وضعیت کلی اوضاع گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۵۵۲
| |
1011 بازدید
رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و امارات

به گزارش تابناک؛ در این گفت‌وگو، طرفین به بررسی مجموعه تحولات و تنش‌های منطقه‌ای پرداختند و طرف اماراتی ابراز امیدواری کرد که مذاکرات جاری بتواند به نتایجی مثبت منجر شود که امنیت و ثبات پایدار در منطقه را تضمین کند.

وزیر خارجه امارات تأکید کرد که دیپلماسی جدی و گفتگوی مسئولانه، بهترین راه برای مقابله با همه بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است و آرمان‌های مردم برای رفاه و توسعه را محقق می‌کند.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا