این قیمتها پوشالی و مسخره ست . سکه باید الآن حداکثر 120 تومن باشه . طلای جهانی با کله اومده زیر اونسی 4000 دلار و مدام هم داره سقوط میکنه . آقای همتی تا کی میتونی این قیمتهای رو هوا و فضایی رو نگهداری اونم تو بازاری که همه فروشندن و خریداری وجود نداره
ناشناس
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
تا زمانی که فروشنده اصلی طلا و سکه دولت باشد هیچ کاهش قیمتی در کار نخواهد بود