هیأت مذاکرهکننده از مسقط راهی تهران شد
محمدباقر قالیباف رئیس هیأت مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه بعدازظهر امروز سهشنبه(۲ تیرماه) راهی تهران شدند.
کد خبر: ۱۳۸۱۰۰۱
| | 946 بازدید

به گزارش تابناک؛ محمدباقر قالیباف رئیس هیأت مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه بعدازظهر امروز سهشنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.
گزارش خطا



