صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
با اعلام فرمانداری؛

کارکنان ادارات بندر ماهشهر دورکار شدند

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر اعلام کرد حضور کارکنان در تمامی ادارات سطح این شهرستان به میزان ۳۰ درصد خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۹۷
| |
6018 بازدید
کاهش ظرفیت کارکنان ادارات بندر ماهشهر

حضور کارکنان در ادارات سطح شهرستان به میزان ۳۰ درصد خواهد بود. شهروندان در مراجعات خود به ادارات، این موضوع را مد نظر قرار دهند. 

به گزارش تابناک بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در روز دوشنبه ۱۸ خرداد، نیروهای واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان (به‌ویژه اورژانس، سایر مراکز امدادی برق، آب، گاز) از این دستورالعمل مستثنی بوده و خدمات آن‌ها به طور کامل و ۲۴ ساعته فعال است.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
آخرین اخبار