بازدید 31033

همسران دو استاد ترور شده جانباز ‌شدند

مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار مهر در پی حادثه ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی و شهادت دکتر مجید شهریاری گفت: همسران دو استاد دانشگاه شهید بهشتی که مورد سوء قصد قرار گرفته اند جانباز محسوب می شوند.
کد خبر: ۱۳۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۳ 30 November 2010
جانشین ولی فقیه در سپاه درباره وضعیت جانبازی همسران دو استاد ترور شده 8 آذر ماه گفت: بر اساس همه تعاریف فقهی اسلام دکتر عباسی و همسران این دو استاد به طور قطع جانباز هستند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار مهر در پی حادثه ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی و شهادت دکتر مجید شهریاری گفت: همسران دو استاد دانشگاه شهید بهشتی که مورد سوء قصد قرار گرفته اند جانباز محسوب می شوند.

به گزارش مهر، همسران دو استاد دانشگاه شهید بهشتی که دوشنبه 8 آذر ماه توسط دشمنان قسم خورده انقلاب مورد سوء قصد قرار گرفتند در داخل خودروهایی حضور داشتند که سوء قصد متوجه شان شده است.

جانشین ولی فقیه در سپاه درباره جانبازی بازماندگان ترورهای جداگانه دو استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: دشمن عامدانه آنها را مورد هدف گرفته است.

وی افزود: افرادی که در حادثه ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی مورد سوء قصد قرار گرفته اند نیز می دانند اگر در این عرصه برای استقلال و تعالی کشور آمدنده اند سیبل هستند. این طور نیست که ناآگاهانه وارد این عرصه شده باشند. کما اینکه شخصیت هایی در این سطح توجیه هم شده اند که باید مواظب خودتان باشید که دشمن در تعقیب شما است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار