بازدید 6233

«سارا» قرباني توهم پدر شيشه‌اي

بارها حس مي‌كردم بازيگر يك فيلم هستم و در محل كار و خانه‌ام دوربين مخفي كار گذاشته‌اند و تمام فضا تحت كنترل كارگردان‌هاي ناشناس است. روز حادثه هنگام اجراي نقش منتظر ماندم تا عوامل پشت صحنه «سارا» را از مرگ نجات دهند. اما
کد خبر: ۱۳۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۸ 29 November 2010
ایران: مرد معتاد به شيشه كه در اقدامي جنون‌آميز دختر 11 ساله‌اش را در خانه و مقابل چشم همسر سابقش به آتش كشيده بود، در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد.

براساس اوراق پرونده، «رضا» - 47 ساله – شامگاه دوشنبه 20 آبان 87 دختر 11 ساله‌اش را در يكي از محله‌هاي غرب تهران به قتل رساند. وي كه اعتياد شديد به مواد روانگردان داشت، پس از دستگيري گفت: 4 سال پيش كه از همسرم جدا شدم «سارا» براي مدتي نزد مادرش رفت اما پس از مدتي به خاطر افكار شيطاني تصميم به قتل دخترم گرفتم تا در آينده مرتكب خطايي نشود. بنابراين روز حادثه او را از خانواده همسر سابقم تحويل گرفتم و به خانه بردم. ابتدا با اسلحه تهديد به مرگش كرده و بعد هم با ريختن نفت روي لباس‌هايش او را به آتش كشيدم كه همان موقع مادرش از راه رسيد. اما خيلي دير شده بود.

محاكمه

جلسه دادگاه مرد جنايتكار صبح ديروز در حالي در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي «نورالله عزيزمحمدي» برگزار شد كه ابتدا نماينده دادستان با تشريح كيفرخواست براي متهم تقاضاي مجازات قانوني كرد. در ادامه مادر سارا با چشمان اشكبار ضمن درخواست اشد مجازات براي همسر سابقش گفت: 7 سال با «رضا» زندگي كردم اما سرانجام به دليل اعتيادش جدا شدم. روز حادثه دخترم سرما خورده بود و خانواده‌ام فكر مي‌كردند پدرش آمده تا او را دكتر ببرد. اما يك ساعت بعد «سارا» با تلفن همراهش براي خواهرم پيام كوتاهي فرستاد كه «پدرم مي‌خواهد مرا بكشد». با شنيدن اين خبر سراسيمه خودم را به خانه شوهر سابقم رساندم اما افسوس كه...

در ادامه جلسه نيز متهم در دفاع از خود گفت: حدود 4 سال اعتياد شديدي به ماده مخدر «شيشه» داشتم به همين خاطر نيز دچار توهم بودم. بارها حس مي‌كردم بازيگر يك فيلم هستم و در محل كار و خانه‌ام دوربين مخفي كار گذاشته‌اند و تمام فضا تحت كنترل كارگردان‌هاي ناشناس است. روز حادثه هنگام اجراي نقش منتظر ماندم تا عوامل پشت صحنه «سارا» را از مرگ نجات دهند. اما انگار كسي نمي‌خواست به بچه كمك كند و او بايد در آن سكانس جان مي‌داد. البته هنوز هم در شب‌هاي زندان حس مي‌كنم دوربين‌هاي فيلمبرداري تصاويرم را ضبط مي‌كنند و از اين همه فشار روحي خسته شده‌ام!

در حالي كه كميسيون 9 نفره پزشكي قانوني سلامت روحي، رواني متهم به هنگام ارتكاب قتل را تأييد كرده‌اند قاضي عزيزمحمدي و 4 قاضي مستشار دادگاه – آروين، بردبار، سري و واعظي – به اتفاق آرا مرد جنايتكار را به پرداخت ديه، 12 سال زندان و 10 سال تبعيد محكوم كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی