بازدید 14448

سردبیر «ملت ما» معرفی شد

به گزارش «تابناک»، در جلسه امروز بعد از ظهر شورای خط مشی و سیاست گذاری روزنامه ملت ما که به ریاست عبدالحسین روح الامینی و با حضور آقایان دکتر حسین علایی، امیرحسین مروی، امیر دبیری مهر، اسکندر صالحی و... تشکیل شد، اسکندر صالحی به سردبیری این روزنامه جدیدالتأسیس منصوب شد.
کد خبر: ۱۳۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۹ 20 November 2010
سردبیر روزنامه «ملت ما» به صاحب امتیازی دکتر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی و مدیر مسئولی امیرحسین مروی معرفی و منصوب شد.

به گزارش «تابناک»، در جلسه امروز بعد از ظهر شورای خط مشی و سیاست گذاری روزنامه ملت ما که به ریاست عبدالحسین روح الامینی و با حضور آقایان دکتر حسین علایی، امیرحسین مروی، امیر دبیری مهر، اسکندر صالحی و... تشکیل شد، اسکندر صالحی به سردبیری این روزنامه جدیدالتأسیس منصوب شد.

بنابر این گزارش اسکندر صالحی سابقه حضور در چندین مطبوعه و رادیو را در رزومه کاری خود دارد.

گفتنی است روزنامه ملت ما در مطلبی که اخیرا در پاسخ به محمدرضا خاتمی و حسین شریعتمداری منتشر کرد مواضع و خط مشی خود را این گونه بیان نمود:

«این روزنامه متعلق به گفتمان جدیدی است که هم به جمهوریت نظام معتقد و پایبند است هم به اصل ولایت فقیه. از سوی دیگر با رهبری نظام برخورد گزینشی نمی کند و تمام صحبت ها و سیاست های ایشان را اجرایی و عملی می داند، هم جریان فتنه را خطرناک و جدی می داند و هم جنایات کهریزک، کوی دانشگاه تهران و اصفهان و کوی سبحان را یک انحراف خطرناک می داند، هم شفاف سازی مرزها را جدی می داند و هم جذب حداکثری و دفع حداقلی را مهم و حکیمانه می داند.

گفتنی است، برای این جریان فکری و سیاسی، مهم ارزش های انقلاب اسلامی است و نه اشخاص و شخصیت ها، حتی اصول انقلاب را بدون ارزش ها یک پوسته بی خاصیت می داند و برای همین، نام خود را اصولگرایان راستین و یا اصولگرایان ارزشی می نامد.

این گروه نقل قول درگوشی از رهبر انقلاب را که بر خلاف مواضع صریح ایشان است، یک گناه بزرگ تلقی کرده و بر این باور است که رهبر انقلاب، هیچ موضوع درگوشی با کسی و حتی با فرزندان خود هم ندارد، کما اینکه هیچ کسی اطلاع ندارد که ایشان در انتخابات سال گذشته به چه کسی رأی داده است.

در پایان باید به این نکته توجه داشت، همان گونه که تجربه سی و یک ساله نظام جمهوری اسلامی نشان می دهد، رفتارهای متعصبانه، افراطی و به دور از عقلانیت و اخلاق اسلامی ـ با هر مرام و مسلک و با هر تابلویی ـ هیچ گاه نتوانسته دردی از مردم دوا کرده و ملت بزرگ ایران را در گذر از پیچ و خم مشکلات و رسیدن به قله های عزت و افتخار یاری رساند و همان گونه که در فتنه سال پیش نیز نمایان بود، علاوه بر دشمنی دشمنان داخلی و خارجی نظام، این رفتار افراطی، بی بصیرتی و عدم خلوص افراد و جریانات سیاسی مدعی بود که بر آتش فتنه می دمید.

پس بدیهی است که تنها راه رسیدن به این قله های آرمانی، بازگشت به اصول اولیه و ناب انقلاب اسلامی است که امام عظیم الشأن و خلف صالح ایشان، همواره بر آن تأکید داشته و دارند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست