بازدید 5738

توضیحات جدید فرمانده ناجا درباره جنایت سعادت آباد

کد خبر: ۱۳۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۴ 14 November 2010
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مستندات حادثه سعادت آباد به زودی جمع آوری و منتشر می شود گفت: دلیل پیگیری این موضوع از طریق رسانه ها را نمی فهمم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز یکشنبه در حاشیه همایش تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، نظم و امنیت اجتماعی در جمع خبرنگاران درباره حادثه سعادت‌آباد گفت: این موضوع که این مسئله با اهمیت نه چندان بالا اینقدر بزرگ می‌شود برای ما پیچیده است، چرا باید یک موضوعی که ابعاد آن مشخص است و در حال پیگیری است این همه پیچیده شده باشد.

مجروح 13 ضربه چاقو خورده بود

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در زمان وقوع این حادثه پزشکی که در حال عبور از آن منطقه بوده، عنوان کرده نباید مجروح را بدون تجهیزات پزشکی حرکت داد، چون مجروح 13 ضربه چاقو خورده بود و از 6 نقطه دچار پارگی شده بود.

احمدی مقدم با تاکید بر اینکه مضروب پس از چند دقیقه به بیمارستان نزدیک حادثه منتقل شد افزود: تعلل پلیس به دلیل اصرار در ادامه مذاکره با ضارب بود هر چند فرد ضارب هم قصد خودزنی داشته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در حوادثی مشابه گروگانگیری پلیس با یک یا دو ساعت مذاکره سعی دارد با کمترین هزینه موضوع را حل کند ادامه داد: اگر مجرم فرار کرده بود یا به کسی حمله می‌کرد در این صورت ایراد به پلیس وارد بود با این حال مامور پلیس نیز در زمان حادثه سرعت عمل نداشته است.

فرمانده ناجا با طرح این سئوال که چرا 300 ـ 400 نفر از مردم که در سر صحنه حادثه بودند وارد عمل نشده و هیچ اقدامی نکرده‌اند افزود: البته مامور باید خودش در سر صحنه تصمیم‌گیری کند. او سعی کرده این موضوع را با خطر کمتری جمع کند که بالاخره هم توانسته اند ضارب را خلع سلاح و وی را دستگیر کنند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه دلیل پیگیری این موضوع از طریق رسانه ها را نمی فهمم گفت: مستندات مربوط به این حادثه در حال جمع‌آوری است و منتشر می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی