بازدید 8139

نجات معجزه‌آسای خانم معلم از توطئه شوهر پزشک

بلافاصله یکی از ماموران با کمک سایر پرسنل به وسیله طناب تا نزدیکی دهانه قنات رفت که صدای شیون و ناله زنی به گوش رسید و با صدا زدن اسم «آزاده» صدای وی از داخل چاه که 18 متر عمق داشت به گوش رسید که از ماموران درخواست کمک و آب کرد.
کد خبر: ۱۳۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۱ 13 November 2010
وطن امروز: یک خانم معلم از سوی همسر پزشک خود مورد حمله قرار گرفت و 48 ساعت داخل چاهی زندانی شد تا پلیس یزد وی را نجات داد.

سردار علی علی‌اکبریان با بیان این مطلب گفت: روز 5 آبان سال‌جاری مردی به کلانتری مرکزی ابرکوه مراجعه و اعلام کرد دخترش‌- دبیر آموزش و پرورش در دهستان اسفندآباد‌ـ همان روز از خانه خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده و تلفن همراه وی خاموش است و کسی جوابگو نیست.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند و چند تیم از پلیس‌های تخصصی تشکیل شد.

سردار علی‌اکبریان افزود: در بررسی‌های اولیه، پلیس به همسر سابق این زن مشکوک شد، این دکتر 39 ساله در مرکز درمانی شهر مهردشت کار می‌کرد و اختلاف خانوادگی دلیل جدایی‌شان از یکدیگر بود.

فرمانده انتظامی‌ یزد اعلام کرد:‌ پزشک در تحقیقات پلیس از موضوع ناپدید شدن همسر سابقش اظهار بی‌اطلاعی کرد اما در بازرسی از خانه وی، لباس‌های متعلق به متهم که احتمال می‌رفت وی جهت از بین بردن آثار و علائم احتمالی داخل ظرف آب قرار داده داخل حمام کشف شد.

در ادامه از همسایگان پیرامون موضوع تحقیقات جامعی صورت گرفت و پسر بچه‌ای 8 ساله که با پسر خانم معلم دوست و همبازی بود در حضور مادرش به ماموران تحقیق گفت: صبح روز حادثه برای بازی کردن با پسر مظنون به در خانه آنها رفتم و چون در حیاط را باز نکردند از شکاف بین در و دیوار که حیاط خانه دیده می‌شد مشاهده کردم که دکتر در حال کشیدن جسد یک زن از داخل ساختمان به حیاط است.

سردار علی‌اکبریان گفت: دخالت دکتر در ناپدید شدن همسر سابقش برای مأموران ثابت شده بود اما مظنون به چیزی اعتراف نمی‌کرد، لذا برای جمع‌آوری دلایل و قرائن چند تیم تحقیقاتی و عملیاتی به اطراف کوه گنبد عالی و قنات‌های متروکه و محل‌هایی که احتمال وجود این زن می‌رفت اعزام شده و به جست‌وجو پرداختند.

این مقام پلیس افزود: مأموران، مظنون را تحت بازجویی تخصصی قرار دادند و با در دست داشتن پرینت مکالمات تلفن همراه آزاده و خراشیدگی صورت متهم و گواهی پزشکی قانونی مبنی بر ایجاد خراشیدگی به علت نزاع و گزارش برخورد خودروی پزشک با جدول خیابان و آشفتگی وضعیت ظاهری و شواهد و دلایل دیگر با تحقیقات و سوالات ویژه روز 7 آبان، متهم پیرامون محل احتمالی جسد زن گمشده مطالبی را به صورت پراکنده عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ماموران به محل‌ها و محدوده اعلامی وی واقع در ضلع غربی دهستان اسفندآباد اعزام شدند که به علت تاریکی شب نتیجه‌ای حاصل نشد و بار دیگر به محض روشن شدن هوا از همه قنوات متروکه با سخت‌کوشی بازدید کردند که آثار لاستیک یک خودرو در بالای دهانه یکی از چاه‌های قنات شک و ظن ماموران را برانگیخت.

زنده شدن زن مرده

سردار علی‌اکبریان در ادامه افزود: بلافاصله یکی از ماموران با کمک سایر پرسنل به وسیله طناب تا نزدیکی دهانه قنات رفت که صدای شیون و ناله زنی به گوش رسید و با صدا زدن اسم «آزاده» صدای وی از داخل چاه که 18 متر عمق داشت به گوش رسید که از ماموران درخواست کمک و آب کرد.

رئیس پلیس یزد با تشریح نجات این زن گفت: در ادامه ماموران برای نجات جان این زن یک بطری آب به داخل چاه می‌فرستند تا از تلف شدن به علت تشنگی زیاد جلوگیری شود و سریعا با هماهنگی به عمل آمده عوامل آتش‌نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند و زن گمشده را که به صورت مجروح در حالی که بیش از 48 ساعت داخل چاه بود نجات دادند.

 وی در ادامه اظهار داشت: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد به دلیل اختلاف خانوادگی، این زن مهریه‌اش را اجرا گذاشته و بچه آنها نزد پدرش زندگی می‌کرد و هفته‌ای چند بار جهت ملاقات و سرکشی از بچه‌اش به خانه متهم مراجعه می‌کرده است، در روز حادثه در داخل خانه با دکتر درگیر می‌شود که متهم با دست گلوی وی را فشار می‌دهد و به تصور اینکه جان باخته و فاقد هرگونه علائم حیاتی است وی را داخل صندوق عقب خودروی شخصی‌اش گذاشته و جسد را به طرف چاه‌های اسفندآباد برده، وی را به داخل چاه می‌اندازد.

فرمانده انتظامی یزد گفت: نجات معجزه‌آسای یک زن پس از 48 ساعت توسط ماموران پلیس باعث شادی مردم و بستگان وی و اهالی محل شد. تجمع و ترافیک سنگین خودرویی حاصل از ازدحام پرشور مردم در جلوی پاسگاه اسفندآباد به حدی بود که حرکت آمبولانس با مشکل مواجه شد.

سردار علی‌اکبریان تصریح کرد: اهالی محل با توزیع شیرینی وشربت از اقدام به جای کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی تقدیر و تشکر ‌کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست