بازدید 2590

پزشک قلابی دستگیر شد

اين پزشك قلابي مدعي شده بود كه با استفاده از داروهاي گياهي خارجي به صورت تضميني بيماري همسرم را در قبال دريافت 8 ميلون ريال معالجه خواهد كرد.
کد خبر: ۱۳۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۳ 11 November 2010
20/08/1389
سرويس خبر: گوناگون
دستگيري پزشك قلابي در ورامين

جمهوری اسلامی: با تلاش ماموران انتظامي ورامين استان تهران فردي كه با جعل عنوان پزشك متخصص كبد اقدام به كلاهبرداري از بيماران مي‌كرد، دستگير شد.

"سرهنگ ميري" فرمانده انتظامي شهرستان ورامين استان تهران در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: مدتي پيش شخصي با در دست داشتن شكوائيه‌اي به پليس آگاهي اين شهرستان مراجعه و اظهارداشت كه براي درمان بيماري كبد همسرم با فردي به نام "محمدحسين-ر" كه خود را پزشك متخصص كبد معرفي كرده بود، آشنا شده است.

شاكي افزود: اين پزشك قلابي مدعي شده بود كه با استفاده از داروهاي گياهي خارجي به صورت تضميني بيماري همسرم را در قبال دريافت 8 ميلون ريال معالجه خواهد كرد.

سرهنگ ميري تصريح كرد: مرد شاكي پس از گذشت مدتي وقتي متوجه مي‌شود هيچ بهبودي در وضعيت بيماري همسرش حاصل نشده، داروهاي تجويزي دكتر قلابي را به نزد چندين پزشك متخصص و عطاري‌هاي معتبر شهر برده كه با بررسي‌هاي انجام شده مشخص مي‌شود داروهاي تجويزي جزء داروهاي عادي بوده و مناسب بيماري همسر وي نيست.

فرمانده انتظامي ورامين افزود: باتوجه به اظهارات شاكي و تقلبي بودن داروهاي تجويزي، شناسايي دكتر قلابي و دستگيري وي در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي تصريح كرد: ماموران انتظامي پس از شناسايي محل طبابت متهم، به محل موردنظر مراجعه و در حالي كه پزشك قلابي در حال ويزيت چندين بيمار بود، وي را دستگير و از مطب وي نيز اقلام پزشكي از قبيل دستگاه معاينه گوش، دستگاه مكش حجامت، دو عدد شيشه حاوي روغن زردرنگ، دستگاه تست گرفتگي عضلات و مبلغ 10 ميليون و 180 هزار ريال در قالب وجه نقد و چك پول كشف و ضبط كردند.

وي خاطرنشان كرد: متهم دستگيرشده در اعترافات خود گفت كه داراي مدرك ديپلم مي‌باشد و درمان بيماران به وسيله داروهاي گياهي را به صورت تجربي آموخته است و هيچ تخصصي در اين مورد ندارد.

فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در پايان ضمن اعلام اينكه متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شده است به شهروندان هشدار داد: در صورت نياز به مراجعه به پزشكان متخصص به مراكز درماني مجاز مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار