بازدید 40462
وقتی گذر زمان از حقیقتی پرده برداشت؛

آقای رییس جمهور، لطفا توضیح دهید...

هرچند بوش تصمیم خود، مبنی بر حمله به ایران را در کتابش روشن نموده است، ولی درباره تغییر در این تصمیم و حمله نکردن به ایران، توضیحی نداده است؛ پرسشی که بعدها محسن رضایی به آن پاسخ داد و گفت: تدابیر رهبر انقلاب و آماده باش کامل نیروها در مناطق حساس، باعث خنثی شدن این حمله شده است.
کد خبر: ۱۳۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۴ 10 November 2010
کتاب جدید جورج بوش، رئیس جمهور سابق این کشور، حقایق جدیدی را درباره سیاست خارجی این کشور در قبال ایران روشن کرده است.

به گزارش «تابناک»، گاردین در خبری آورده است، جورج بوش در کتاب خاطرات خود که «نکته های تصمیم گیری» نام دارد، آشکارا اعلام کرده است:
«از پنتاگون درخواست کرده بودم که طرحی را برای حمله به ایران آماده کند.»

بنا بر این گزارش، در آن هنگام کارشناسان سیاسی ـ نظامی کشور، پس از تحلیل داده ها و اطلاعات موجود، توانستند تا اندازه زیادی، دست جورج بوش را درباره این برنامه بخوانند و بارها در داخل ایران بر آمادگی برای مقابله با این تهدید تذکر دادند.

در همین زمینه بود که به صورت مشخص، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حتی در یک برنامه تلویزیونی، از تصمیم آمریکا برای حمله به ایران خبر داد؛ موضوعی که بعدها باعث شد دولتیان و طرفداران دولت، وی را آماج حملات خود قرار دهند و از این هشدار دلسوزانه برای تخریب وجهه محسن رضایی سوءاستفاده کنند تا جایی که حتی شخص رییس جمهور با بیانی تمسخرآمیز، این هشدار و پیش بینی را ناشی از آرزوی شهادت وی دانست.

اما آنچه اکنون بنا بر نوشته های خود جورج بوش مشخص شده، این است که در آن هنگام، تصمیم برای حمله به ایران گرفته شده بود و تذکرات اشخاصی چون محسن رضایی منطبق با تحلیل درست و واقعی بود، ولی دولتیان، هیچ گاه این تحلیل ها را جدی نگرفتند.

گفتنی است، هرچند بوش تصمیم خود، مبنی بر حمله به ایران را در کتابش روشن نموده است، درباره تغییر در این تصمیم و حمله نکردن به ایران توضیحی نداده است؛ پرسشی که بعدها محسن رضایی به آن پاسخ داد و گفت: تدابیر رهبر انقلاب و آماده باش کامل نیروها در مناطق حساس، باعث خنثی شدن این حمله شده است.

در همین باره، روزنامه دیلی تلگراف نوشته است: رئیس جمهور پیشین آمریكا، در كتاب خاطرات خود فاش كرده است كه وی در دوران ریاست جمهوری‌اش، طرحی برای به تأسیسات هسته‌ای ایران آماده كرده و درخواست اسرائیل، گزینه حمله به تأسیسات هسته‌ای سوریه را نیز بررسی کرده بود.

روز سه‌شنبه، روزنامه انگلیسی «دیلی‌تلگراف» در گزارشی كه در سایت اینترنتی این روزنامه نیز منتشر شده، با استناد به كتاب خاطرات جورج بوش، از طرح ‌رئیس جمهور پیشین آمریكا برای حمله به ایران در دوران زمامداری‌اش خبر داده است.

بر پایه این گزارش، جورج بوش در كتاب خاطرات خود در این باره نوشته است: «به پنتاگون (وزارت دفاع آمریكا) دستور دادم،‌ بررسی‌های لازم را درباره ضروریات حمله به ایران انجام دهد، چرا که چنین کاری می‌توانست دست کم به صورت موقت، بمب ساعتی را متوقف سازد.»

در اواسط مرداد ماه سال جاری نیز دریادار «مایك مولن»، رئیس ستاد مشترك ارتش آمریكا، اعلام كرده بود:‌ در صورت لزوم ایالات متحده، طرحی برای حمله به ایران در اختیار دارد.

روزنامه دیلی‌تلگراف در گزارش خود درباره طرح جورج بوش برای حمله به ایران و سوریه نوشته است: چنین حملاتی می‌توانست،‌ حملات «لجام گسیخته» به سربازان آمریكایی و بریتانیایی در منطقه خاورمیانه را در پی داشته و باعث شود، ایران در اقدامی تلافی‌جویانه، جریان نفت به كشورهای غربی را متوقف سازد.

در پایان، ذکر این نکته لازم است که آیا امروز و با توجه به مشخص شدن واقعیت ها و آگاهی همگان از واقعیتی که در صورت وقوع و بی توجهی دولت به هشدارهای کارشناسان، ممکن بود، مصیبتی بزرگ برای کشور بیافریند، دولت و دولتیان، تصمیم خواهند گرفت تا در این حوزه ها به کارشناسان تجربه دیده و سرد و گرم روزگار چشیده، اعتماد کنند یا خیر؟ یا باز هم در آینده، شاهد آن خواهیم بود که دولت و حامیان آن، هشدارهای دلسوزان را بازی سیاسی تحلیل کرده و با تحلیلی غیر واقعی از آن، به عنوان پتکی برای کوبیدن بر سر کارشناسان بهره ببرند؟!

بنابراین، به نظر می رسد، بد نباشد آقای دکتر احمدی نژاد در این باره توضیحاتی به افکار عمومی ارایه دهند.

«فاعتبرو یا اولی الابصار»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۸۵
afarin TABNAK
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
می گم فقط این خبر اینقدر مشارکت توش شده یا همه خبرها همینطوره و شما سانسور می کنید.
شماتابناکی ها خیالتان راحت باشد امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند فکر کنم مردم خوب تشخیص میدن که منظور از این نوشته ها چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
بر حسب اتفاق آمریکا تنها کشوریه که هر غلطی دلش بخواد می کنه! هارت و پورت امثال شماها هم باعث تغییر کاراش نمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
واقعا چرا آدمهایی مثل این نظردهنده سرشونو از زیر نیم متر برف نمیارن بیرون ؟واقعا آمریکا غلطی نمیتونه بکنه؟ عقلت نباید اکبند بمونه دوست من ازش استفاده کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
البته اگه مي تونست هر غلطي بكنه تا حالا سر همه مارو زير خاك كرده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
درسته تا وقتی آدمایی مثل شما هستند هر غلطی دلش بخواد میکنه
ناشناس
| Czechia |
۱۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
بهتر آمدم کمی جلوتر از بینی خود را هم ببیند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
امریکا هر چه تا امروز کرده فقط و فقط خودش رو به مرگش نزدیک تر کرده.

کسی از امریکا باکی نداره و امریکا هیچ غلطی نمتواند بکند.
درود بر امام خمینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
ظاهرا از نظر رفقا نسل ایرانی باید منقرض بشه تا متوجه بشن آمریکا غلطی میکنه یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
اگه هم غلطی نتونه کنه به خاطر رشادت ها و لیاقت های شما نیست، بلکه به خاطر ترسیه که خدا تو دلشون گذاشته. همونجا نشستی نظر می دی. قول می دم همین کامنتو صد جای دیگه هم نوشتی. کمی فکر کن.
mostafa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
متاسف براي شما با اين طرز فكرتون چشماتونو بستين همانطور كه هميشه نشون دادين از منطق بويي نبردين
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
خدا که قرارداد باهات نبسته جیگر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند (امام خمینی)
اما قرار نیست کسانی که از تغییر و حرکت به سوی آرمانهای ایران اسلامی ترس دارند چون عشق و حال عشرتشان به هم میرزد جلوی آمریکا بایستد.
فقط کسانی که به معنای حقیقی کلمه ایران را در قله جهان می خواهند از سد ابر قدرت ها عبور خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
هیچ وقت نباید از حرکات دشمن غافل بود. اگر هم در جنگ احد به همراه پیامبر با ارتش کفر مبارزه کنی، کافیه غفلت کنی که غفلت همان و شکست همان. حالا اگر یک نفر عاقل هم پیدا بشه و ندای هشیاری بده، شما باید توی کمینش بنشینید و محکومش کنید؟ آخه چه چیزی شما را به این روز انداخته؟ اگر این بصیرته، بمیره این بصیرت. بصیرت شما فقط میگه "منتقدین احمدی نژاد احتمالا قصد بدی دارند و احتمالا توطئه ای در راهه"! این فقط و فقط جهالته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
همه چیز قدرت نظامی نیست باید امدادهای الهی را نیز در نظر گرفت
مثل ناکامی آمریکا در طبس
به فرضی هم که قررار بود حمله بشه! نباید که مردم رو از چند هفته قبلش به وحشت انداخت.من اون شب رو یادم نمیره اقای رضایی اومده بود شبکه 2 یه حرف هایی زد که من به صورت هرکی نگاه میکردم رنگش پریده بود!

خیلی از مسائل رو که نباید بین مردم کشوند.مردم هزارتا بد بختی دارند دیگه کشش تحمل این مسائل رو ندارند.با روان مردم بازی نکنید!
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
خب عزیز من تو که با شنیدنش رنگت میپره چطور میخواهی مقابله کنی و به جنگ امریکا بری؟در ثانی مگ مردم نامحرم هستند؟ یعنی به مردم حقایق گفته نشه چون شما وامثال شما میترسید؟ ومردم با یک جنگ قافلگیر بشن؟
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
این حق مردمه که در جریان امور قرار بگیرن مثلا اگر قرار باشه یه سیل بیاد و احتمال فروپاشی سدها هم باشه خوب وظیفه هواشناسی هست که اعلام خطر بکنه تا مردم در جای مناسب پناه بگیرن و اگه به هر دلیلی سیل اومد و سد تونست اون رو مهار کنه نباید هواشناسی رو مواخذه کرد چون به مردم خبر داده!!!
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
در پاسخ به مجتبی عزیز:
دوست عزیز
با تمام ارادتی که به آقای رضایی دارم :
- کوچکترین تحرکات دشمن زیر نظر دلیر مردان کشور است .
-به استناد یاوه گویی های هر احمقی که نمیشه آژیر قرمز رو بصدا درآورد .
قرار نیست هر بار که امریکایی ها برای دلخوشی افکار عمومی خودشون از این اراجیف سر هم کردن که ما مردم رو دلنگران کنیم .
جناب آقای رضایی فرمودند که بدلیل تدبیر رهبری و آماده باش نیروها ، اونها منصرف شدند . پس این نشون دهنده تدابیر ارزشمند رهبری و بیداری نیروهای مسلح کشور عزیز ما ایران است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
عزیزم مجتبی داری درباره جنگ حرف میزنی دیگه نه؟؟؟
اگه هواشناسی تو کارش اشتباه بکنه خرجش برداشتن یه چتره ولی زمان جنگ وضعیت فرق میکنه همه چیز بهم میریزه اونم تو مملکت ما که کاسبا منتظرن یه بهونه ای جور کنن برن تو نخ گرونی و احتکار!
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
آقا سعيد گل! اون زمان آمريكا توان سياسي حمله به ايران رو نداشت و مي خواست دنيا را با حمله ناگهاني در مقابل عمل انجام شده قرار بده. با تبليغات كارشناسان نظامي ايراني و پيشگويي حمله عملا نقشه اش بر ملا و خنثي شد. خدا اون روز رو نياره كه كل امور كشور ما دست امثال رييس حمهور بيفته. ضمنا اگر قرار باشه حمله بشه به مردم نبايد اطلاع داد؟! بايد صبر كنيم موشك كه رو سقف خونه خورد خوشون بفهمند؟ اينطوري كمتر شكه مي شوند؟ خوب يك از اون فكرت استفاده كن پسر! چي ميشه مثلا؟
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
ناشناس گرامی حرف من هم همین است
اگه هواشناشی اشتباه کنه نهایتش خیس میشی اما....
یک اقلیت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
آقا سعید گل، رضا جان، مجتبی جان و بقیه دوستان که نظر دادین. هممون این رو خوب میدونیم که من و شما و بقیه هموطنای با غیرت اگر آمریکا همچین حمله ای رو انجام میداد، چه با حق و چه بی حق، شده چماق هم تو دستمون میگرفتیم و میرفتیم برای دفاع. چون اینجا دیگه حرف مملکتمون بود و برادرا و خواهرامون. یک سری از دوستان مردم رو محرم میدونن و یک سری هم نامحرم. یک سری هم بنا بر نداشتن تخصص در زمینه ای خاص مسائلی رو فراموش میکنن و یا اصلا بهش توجه نمیکنن (تا یکی دیگه بیاد و عنوان کنه) چون در اون مورد تخصصی ندارن و تخصصشون توی مسانل دیگریست و در مساعلی که متخصص هستن خیل هم خوب عمل میکنن. شاید نظرش رو قبول کنن و شاید مثل این دفعه بهش بتوپن چون یادشون رفته که تو این زمینه خاص و چند زمینه خاص دیگه تخصصی ندارن ولی خودشون رو عالم دهر میدونن.
بگذریم اول اینکه فکر میکنم هیچکس نباید مردم رو نامحرم بدونه و مردم حقشونه که بدونن چه اتفاقی میخواد براشون بیفته
دوم اینکه ای کاش همه ما قبل از اینکه جنگی بشه و این جنگ باعث بشه هممون به هر وسیله ای متحد بشیم و به دفاع از خاک مقدسمون بپردازیم، این اتحاد رو قبل از جنگ داشته باشیم و جنبه اینکه بتونیم بپذیریم هرکاری از دستمون بر نمیاد و برای انجام تمام کارها به درستی و با کیفیت بالا نیاز به کمک و همراهی بقبه داریم .
mostafa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
متاسفم واستون الان دولتمرداني با طرز فكر شما سر كار هستن كه روزگارمون اينه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
شماها که از آمریکا نمی ترسید پس چرا با شنیدن خبر جنگ رنگتون پرید ؟!!!!
رئیس جمهور در اشتباهات بسیار روشن و مبرهن هم توضیح نمیده حالا اینکه جای خود دارد، افکار عمومی ما بدجور فراموشکار است
پاسخ ها
عدالت زده
| Iraq |
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
عزيزم مطمئني كه افكار عمومي ما فراموشكار است! شايد زورش نمي رسد؟
جالب است که به صحبت های جرج بوش استناد می کنید و نتیجه می گیرید.همه دنیا او را به دروغ گویی می شناسند.تحلیل آقای رضایی غلط بود چون گفته بود آمریکا قطعا حمله می کند ولی حمله نکرد.در ضمن اینکه آماده باش نیروهای ایران در مرزها موجب پشیمان شدن آمریکا از حمله کردن شده کمی مضحک به نظر می رسد.
پاسخ ها
ahmad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
جرج بوش همون قدر که دروغ گو بود احمق هم بود من تمام مدت خدمتم رو توی یکی از تیپ های مرزی ارتش در کنار مرز عراق بودم و همه چیز رو از نزدیک شاهد و ناظر بودم آماده باش هایی که هنوز تمام نشده یکی دیگه شروع میشد تیپ ها و لشگرهایی که از همه جا به منطقه ما اعزام میشدن فقط برای نمونه توی یه شب بالای سیصد هزار نفر بسیجی رو توی مرز آوردن اونم در عرض چهار ساعت شاید این کارها با این هزینه گزاف که جهت تامین امنیت خاطر مردم انجام میشه برای شما مضحک و خنده دار باشه ولی برای ما که توی درگیرهای مرزی کلی مجروح و شهید میدادیم خیلی سخت بود می دونم این حرفای من برای خیلی که شرایط اونجا رو ندیدن باورش سخته اما کاش اونجا بودین برای چند ساعت متوجه می شدین تاوان ندانم کاری های سیاسیو ن رو نظامی ها با خونشون پرداخت می کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
آقای مهدی عزیز زیاد هم مضحک نیست مخصوصا بحث جنگ برای اکثریت کشور بخصوص جنوبیها از جمله اقای رضایی یادآور خاطرات دردناکی است که اثر آن تا کنون بر جای مانده. پس بر دولتمردان است که سیاستی اتخاذ کنند که با تدبیر خود مانع هرگونه تهدیدی علیه کشور باشند و در عین حال منافع کشور به خطر نیفتد. کار یک سیاستمدار خوب این است ،نه تهمت و افترا و کوچک شمردن دلسوزان کشور
تابناك جان با آقا محسن سلام برسانيد و بگوئيد كه انتشار اين خبر پس از تهديدهاي آمريكائيها در زمان حال چه معنايي دارد؟
آيا باز هم بايد بگوئيم مشغول انتخابات ميان دوره اي هستند و هيچ تهديدي در كار نيست؟
خوب اومدي ايول
غیب گفتید ؟
تابناک:علیرغم علاقه بنده به شما باید عرض کنم متاسفانه گاها خبرهای شما ازجمله خبر فوق ، هیج گونه ارزش خبری ندارد.ضمنا لازم به ذکر میباشد سیاستهای کلان کشورهای غربی و تصمیم گیریهای آنها در حدی است که اجازه جنبیدن به روسای جمهور ،ازجمله مثل ایران را نمی دهندکه تازه شما بخواهید منتظر پاسخ آقای رئیس جمهور باشید.اینو مطمئن باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
خیلی از خبرهای سایتهای دیگر که حامیان خاصی دارند هم بسیار بی ارزشند از همه نظر چه رسانه ای چه انسانی
آقای تابناک خان ایکاش که حالا بحث مچ گیری است شما بجای اینکه مخاطب را آقای رییس جمهور بخوانید و بخواهد به شما توضیح دهد ایشان را فرا می خوانید که به ملت ایران توضیح دهید مثل اینکه همتون یادتون رفته اول همه چیزها ملت است و بس
مدیر پایگاه بابا لااقل مطلب رو کامل بخونید بعدا نظرتون رو بگید. اولا بحث ما مچ گیری نیست، ثانیا دقیقا تو جمله آخر گفتیم که ایشان به افکار عمومی توضیح بدهند.
به نظر بنده چیزی که دولتی های عزیز هیچ وقت به اون توجه نکرده اند و متاسفانه هنوز هم توجه نمی کنند این است که تاریخ را امروز را امروز نمی نویسند بلکه فردا خواهندنوشت پس از آن که گردغبارهای امروز فروکش کرد این فردا است در موردخوب یا بد عمل کرد امروز دولت قضاوت خواهد شد هرچه امروز آمار بلند و بالا بدهید وتوسط شبکه بزرگ رسانه ای دولتی و صداوسیما در بوق و کرنا بکنندکه همه چیز آرام است و بر وفق مراد ، آن را در تاریخ ثبت نخواهند کرد بلکه این فردا روزی است که واقعیت هاآن گونه که امروز هست ثبت خواهندشد و فکر نکنم دولتی که این چنین بر دستاوردهای دولتهای قبلی این چنین تاخت تا دستاوردهای خود را برزگ جلوه دهد فرداتیغ برنده تاریخ به راحتی از کنارش بگذرد به قولی صبح صادق نزدیک است چه شما آماده استقبال از آن باشید یا نباشید صبح خواهد دمید صبح نزدیک است واین هم از نشانه های صبح است که حقایق با آمدنش عیان می شود
اولا که از نمی شه به سخنان بوش اینطور قاطعانه استناد کرد.دروغ گویی برای مثال بوش خیلی هم زشت نیست.
ثانیا حاج محسن توی گفتگوی ویژه خبری جوری قاطعانه از حمله گفت که من که داشتم نگاه می کردم مو به تنم سیخ شد!! در صورتی که خود بوش تنها از تهیه طرح صحبت کرده نه اقدام جدی تر.
ثالثا احمدی نژاد اتفاقا کار درستی کرد.توی اون شرایط باید به گونه ای رفتار می کرد که افکار عمومی رو با آرامش بشه هدایت کرد.ضمنا دست هدایتگر رهبری عزیز همیشه هادی ملت و مسوولین بوده و خواهد بود به لطف خدا.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
مو به تنت سیخ شد!! ادعای ولایتمداری هم داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
دوست عزیز خالی نبند،خودمون اون مصاحبه رو یادمونه.ایشون گفتن احتمال حمله خیلی زیاد هست
ليلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
دروغ گویی برای امثال بوش خیلی هم زشت نیست ولي برا سياستمدارهاي ما خيلي خيلي زشته!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
بله دوست عزيز منم با شما موافقم . طرح حمله رو آماده كردن يه بحثه و تصميم حمله داشتن يه بحث ديگه هستش... دوستان توجه نميكنن ،امريكا 30 ساله طرح حمله به ايران رو بررسي ميكنه و طرح ميده منتها چون ايران مثل عراق و افغانستان فرقه اي و گروه بازي نبود از اتحاد مردم ميترسيدن نه از چيزه ديگه چون از نظر تسليحاتي با ما قابل قياس نيستن... متاسفانه اون چيزي رو كه دوستان اصلا بهش توجه نكردن همين بحث اتحاده ... ديدن با اتحاد طرف نميشه حمله كرد دارن زمينه سازي ميكنن ...مطمئن باشيد همه ي اين دوستاني هم كه امريكا رو استغفرالله خدا ميدونن در زمان انتخابات و حتي بعد از اون سنگ امريكا رو به سينه ميزنن و حتي كوچكترين يادي از جنايتاش در سراسره دنيا نميكنن .. ـقتيي كه توي امريكا يا آلمان نشستي و داري نظر ميدي ...اول برادريتو ثابت كن بعد برو سره ارث و ميراث به فرض هم كه جنگ بشه تو كه ككت نميگزه... باز ما هستيم كه ميريم جلوي گلوله ي توپ و تانك ... تو چي... يا آقايون ترسو اگه جنگ بشه واميستين نگاه ميكنين...يعني از ويتناميهاي نيم وجبي هم كمترين... بابا يه زمان غيرت ايراني مثال زدني بود... الان دست وپاتون رو گم كردين... يه چيزي رو مطمئن باشيد اگه امريكا بدونه ميتونه به ايران حمله كنه و نتيجه هم بگيره قطعا ثانيه اي درنگ نميكنه..... نمياد طرح بده چون طرح دارن آماده.... تابناك جون اين همه نظر مخالف منتشر كردي به جان رهبر مديوني نظرمو منتشر نكني.
اسم کتاب "تصمیم های مهم" باید باشه
مسئله رو قاطی نکنید. وظیفه دفاع در برابر تهدیدات بر عهده قوای مسلحه که خودشون خیلی بهتر از آقای رضایی می دونستن و احتمالا خود آنها این اطلاعات رو به ایشون دادن و دولت هم از همین مجاری در جریان تهدیدات قرار می گیره.
واقعاً فکر کردید این اطلاعات رو قبل از این که دولت در جریانش قرار بگیره می برن میدن آقای رضایی که ایشون بیاد اطلاع رسانی کنه؟؟؟
پاسخ ها
یه بنده حقیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
یکی میشنه و درست تحلیل میکنه، دیگری میشنوه و هیچ کاری نمیکنه. فرقش اینه عزیزم
بله درسته مردم تشخيص ميدن كه آقاي رضائي درست تحليل كرده حال آنكه آقاي احمدي نژاد با تمسخر جواب او را داد.
بابا شما چقدر ترسو هستيد مردن يكبار است يادر بستر يادر جهاد آنهم با ملعونهايي مثل آمريكائيهاي قاتل كدام رامي پسنديد؟ كمتر به فكر مال دنيا باشيد تادر موقع لزوم كمتر بترسيد وراحتر حركت كنيد.
بهتر است بررسي کنيدچرا حمله نشد
با احترام به آقای سردار دکتر رضایی، عرض کنم که مدیران جوان و لایقی برای اداره کشور وجود دارند که اگر مثل همیشه رد صلاحیت نشوند قادر خواهند بود به بهترین نحو تصمیمم گیری کنند. لطفا در رقابت ریاست-جمهوری میدان را به جوانتر بدهید. تمام عقب ماندگیها به عقیده بنده ناشی از وجود همچنین مدیریتی در کشوری است که ادعای پیشرفت دارد.
فاعتبرو یا اولی الابصار برای اهلش است نه هرکسی.....
سردار شما هم مخواهید مارک فتنه را برشما بچسبانند
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
بر چسب زدن و برچسب خوردن امروزه مد شده !
بر فرض اينكه اين خبر درست هم باشد و صحبت احمدي‌نژاد ناشيانه بوده باشد ولي اعلام اين خبر آن توسط دكتر رضايي آن هم با آن وضعيت ناجور خيلي ناشيانه‌تر بود!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
اگر انقدر از اخبار مي ترسي بهتر نخوني و يا گوش ندي.
آقا سعید مردم اگاه تر باشند بهتره با اینکه تو خواب باشند و موشک و بمب بر سرشان فرود بیاد ؟
در این مورد روشنگریی های آقایی رضایی واقعا موٍثر بود
درود بر سردار
آخه تابناك عزيز شما صحت فرمايش رئيس جمهور راكه فرمودندبوش كه سهل است بزرگتر از اون هم هيچ غلطي نمي تواند بكند ونكرد حالا به خاطر اينكه مثلاًثابت كنيد كه شما راست ميگين چسبيدين به اينكه بوش تو كتابش چي نوشته !واقعاًكه!!!!!!
مدیر پایگاه حرف شما درست است و ما هم به این مسئله اعتقاد داریم، بحث ما هم این نیست که چیزی را ثابت کنیم یا بخواهیم روی کسی را کم کنیم بلکه بحث ما این است که دست کم گرفتن دشمن و واقعیات را ندیدن ربطی به شجاعت و نترس بودن ندارد بلکه باید با دقت اعمال دشمن را زیر نظر داشت تا بتوان در مواقع لزوم و با تدابیر لازم دشمن را ناکام گذاشت نه اینکه هشدار و دلسوزی را چون از سوی یک رقیب سیاسی بوده با تمسخر جواب داد.
در این مورد روشنگریی های آقایی رضایی واقعا موٍثر بود
البته میدونم که فقظ حرفهای ضددولتی رو چاپ می کنید ولی با این حال چند نکته را میگم:
1. اولا ایراد جناب رضایی این بود که نباید با اعلام این خبر در رسانه مردم را مشوش می کرد بلکه داخل مجموعه یخودشان اقدام می کردند .
2. حتی با فرض اینکه طرح آقای بوش قبول میشد چند ماه طول می کشد برای طرح ریزی حمله که آقای احمدی نژآد به این نکات تاکید کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
اگر مي دوني كه فقط حرف ضد دولتيها چاپ مي شه چرا كار عبث مي كني؟
آقايان رضائي واحمدي نژاد هر دو از نوابغ هستند.ضمنآ دشمن هر چه گفت شما بر عكس فكر كنيد .اين روش لزومآ به حماقت نزديك نيست.
پاسخ ها
علی خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
دوست عزیز آقای احمدی نژاد نابغه ترین فرد زمین هم که باشه تو تخصص های خودش نابغه هست.سردار رضایی هم در تخصص خودش نابغه هست پس موضوعی که در تخصص سردار هست نباید از طرف فردی که از آن سر در نمی آورد مورد تمسخر قرار گیرد
چه لزومی داشت که آقای رضایی این حرف رو تو تلویزیون بگه، من می دونم که اون روزها نیروهای مسلح هوشیارانه در صدد تجهیز خودشون بودن مردم بیچاره باید چی کار می کردن که به اونا گفت؟ گرچه از کذابی مثل بوش حرف درست درنمیاد بنابراین همچین سند محکمی هم نیاوردید
این که آمریکا می خواست به ایران حمله کنه که اظهر من الشمس بود
ولی چرا آقا محسن به جای توصیه محرمانه این موضوع به رهبری و رئیس جمهور اومد تو تلویزیون اونم تو تبلیغات انتخاباتی این حرفها رو زد آدم شک میکنه!!!
برادر محسن اگه کار برای خدا باشه احتیاج به اثبات و شاهد آوردن و پافشاری نداره
مدیر پایگاه جناب نباتی اولا اینکه توصیه محرمانه شده بود که کار خودش را هم کرد. ضمنا اون برنامه گفتگوی ویژه خبری بود که تاریخشم بر می گرده به اواسط دولت اول دکتر احمدی نژاد و هیچ ربطی به تبلیغات انتخاباتی و ایام انتخابات نداره. یا علی
پاسخ ها
علی خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
آخه مرد مومن صدا و سیما که زیر دست آقا محسن نیست! صدا و سیما اگر برنامه ای پخش میکنه شک نکن یا در راستای اهداف مقام معظم رهبری هست یا دولت
علی
| Pakistan |
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
جناب نباتی فکر کنم حساب تاریخ از دستت در رفته.نه؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
اینه ادم توی تبلیغات انتخاباتی از احساسات مردم سو استفاده کنه خیلی بده؟ بگم؟!!!!
با اين تيترها كه ميزنيد باور كنيد ما خوشحال ميشويم كه با روي كار آمدن حقيقتي به نام احمدي نژاد شما اين گونه آتيش گرفته ايد هيچ چيز به اندازه اين آتش گرفتن شما ما را خوشحال نمي كند واي كه با روي كار آمدن اين حقيقت چه دست ها كه از بيت المال كوتاه نشد و امثال شما دايه دار آن دستها هستيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
چرا زدي تو جاده خاكي؟
بيت المال كجاي اين خبر بود؟
آب را بريز همون جايي كه ميسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
اره مثلا دست آقای محصولی و آقای وزیر راه کلا از بیت المال قطع شد... واقعا خوابی یا دچار توهم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
الاي بميرم که اين بندگان خدا که شما از آنها صحبت مي کنيد بيت المال را حيف و ميل نميکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
lرحیمی! محصولی! مشائی، سفرهای داخله و خارجه رنگارنگ که جز شانتاز و نمایش چیزی نیست، همایشهای آنچنانی و... اینها همه حافظان بیت المالند آسوده باشید!!
علی
| Pakistan |
۱۵:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
محمد جان امکانن شما دچار توهم شدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
آفرين محمد جان واقعا از منطقت لذت بردم!!!
اصلا مكتب جديدي تو بحث منطق و برهان باز كرديد .كسي كه از وضع
ليلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
آفرين !!! واقعا از منطقت لذت بردم.اصلا شماها يك باب جديدي در بحث منطق و برهان باز كرديد!به نظر من هر كسي دلسوز ايران و انقلابه بايد هم آتيش بگيره با مفاهيمي مثل عدالت فقط بازي ميشه!كاش از يه عبارت ديگه استفاده ميشد.علي (ع)در حكومتش دست خيلي ها رو كوتاه كرد ولي وقتي دخترش براي يك شب گردنبندي رو از بيت المال امانت گرفت واكنش نشون داد.رئيس جمهور ما ازش ميرسن اين سرمايه داراي اطرافت كيان؟ميگه ما كاري با اين حرفا نداريم به آقاي محصولي گفتيم هرچي تا حالا داشتي بذار كنار بيا با ما كار كن!هر كي از اين حرف نسوزه سيب زمينيه!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
دوستان عزيز كه نظر دادين شما بايد آب رو بريزين اونجا كه ميسوزه ... ميدونم سوزشتون از چيه عيب نداره بسوزين ... يه نفر توي اين مملكت پيدا شده كه داره درست كار ميكنه از هيشكي هم واهمه نداره ... آره عمو اون ممه رو لولو برد شما گول آزادي آزادي رو خوردين خيال كردين چه خبره از امريكا هم بت ساختين ... عيب نداره بسوزين.... هميشه اين توي سيستم اداري و مملكت داري بوده .. كسي كه براي ملت كار بكنه و واقعا كاربكنه و جلوي دزدي و غارت يه سري رو بگيره يا مثل شهيدان رجائي و باهنر كشته ميشه يا اين فضا حاكم ميشه....
تابناک واقعا تو فکر میکنی دستگاههها امنیتی و دولت که وزارت اطلاعات هم جزئی از آن است حمله آمریکا به ایران رو در اون زمان جدی نگرفتند و یا مثلا خبر نداشتند؟ آیا جدی گرفتن حمله به معنی این است که رئیس جمهور مملکت و مسئولین امنیتی بیان در تریبون عمومی فریاد بزنن که مردم مواظب باشید آمریکا داره حمله میکنه و فضای روانی کشور رو آشفته کنند؟ یعنی واقعا شما انقدر ساده فکر میکنید؟ آیا رهبر انقلاب اینگونه میخوان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
آقا سعيد از تو آلمان نگو لنگش کن.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
خدائيش حرفه حساب زدي ولي كو گوشه شنوا.... همه عشق امريكان... ومطمئنا بعضي از اين دوستان خوشحال هم ميشن امريكا به ايران حمله كنه... ولي آقا سعيد من با شما كاملا موافقم .
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
کسی نگفت رییس جمهور بیاد در تریبون فریاد بزنه اما به تمسخر گرفتن این واقعیت رو شما چه تفسیر می کنید؟
من که به شخصه این تمسخر را نوعی دروغ به مردم میدانم
رییس جمهور چرا باید یک واقعیت را به تمسخر بگیرد؟!
لصفا جوابهای بی منطق ندهید.
وقتي ميگويند گزينه نظامي روي ميز است يعني اينكه طرح ان قبلا اماده شده نه اينكه اقاي رضايي انرا كشف كرده باشند وعلاوه بر ان عدم اجراي ان بدليل امادگي ما نبوده بلكه بدلا يل ديگر از جمله مسايل داخلي امريكا و........بود.
سلام بر سردار بختیاری سلام
شوخی میکنی، بیاد توضیح بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
کمتر کسی را چون آقای محسن رضایی میشناسم که تحصیل در رشته اقتصاد کرده باشد فرمانده نظامی جنگ بوده باشد و در یکی از حساسترین قسمتهای نظام به تدوین سندی پر افتخار دست زده باشد
منطق و هوش او در درک واقعیات و اعلام خطر وی در آن زمان که همه خواب بودیم مثال زدنی است
شما مو می بینید و ما پیچش مو. معلوم دکتر با آن همه تجربه تشخیص میده
مطمئن باشید همین هم وسیله حمله به آقای رضایی خواهد شد که چرا از تصمیم بوش مطلع بوده و از کجا به او خبر رسیده! بیکاری آقا؟
این تیتر خبرتون طنز بود دیگه نه؟؟ یا واقعا فکر کردین کسی اینجا توضیح هم میده؟
در این که مردم ما همیشه اماده برخورد با دشمن هستن کسی شک نداره ولی این عمل جناب رضایی هم اشتباه بود چون باعث شد روی دولت بعضی ها فشار بیارن . بهتر بود حرف های اقای رضایی رو رئیس جمهور به نهو دیگه ای بیان می کرد یا یکی از دولتیون چون بیان اون دست مسائل ربطی به جناب رضایی نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
دوست ناشناس آقايان دولت که مشغول کار دگري بودند.
علی خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
چرا نمیگین نحوه صحبت دولتیون با فرمانده پیروز حماسه آفرین جنگ غلط است؟؟!!!آخه مگه وزیر دفاع این حرفا رو میزد برش داشت؟! چند درصد مردم وزیر دفاع میشناسن؟؟! شک نکن صحبت آقا محسن با رهبری هماهنگ شده بوده.
آقای تابناک اینقدر به شهور خوانندها توهین نکن.
اون کثافت حروم زاده (بوش)میخواهد مردم ایران را به هم بیندازد ، تو این را نمیفهمی ؟
چرا آب به آسیاب دشمن میریزی؟
اگر این کتاب قبلا چاپ میشد ،قابل ارائه بود نه اینکه بعد از صحبتهای تفرقه افکنانه بعضی ها.اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید تابناکی عزیز -چاپ نکنی برات بده عزیز جون بعضیها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
شهور؟؟؟ من موندم حیرون! سواد فارسی کسایی که نظر میدن بعضا در حد... بیخیال!
بوش بیکاره صبح تا شب نقشه می کشه جنابعالی و اون نابغه بالایی و چند تای دیگه رو به جون هم بندازه؟؟؟ بابا بسه تورو خدا. از این هپروت و توهم مسخره بیاین بیرون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
شازده نوشتن اون کتاب و چاپش حداقل 1 سال طول کشيده .دشمن،دشمن ، خوشت مياد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
شما که آمريکا تشريف دارين با ايشون يه صحبتي بفرمائيد وقتش رو صرف کاراي ديگه کنه.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
حالا تو از کجا فهمیدی تابناک آقست و خانم نیست؟ ادب هم خوب چیزیه بعضیها ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
آقا Mahdi سلام
1- ادب مرد به ز دولت اوست
2- فحش ناموسي دادن كار نداره، مرد عمليد ؟ بسم الله
3- الان خيلي وقته مردم به جان هم افتادن (به نگاه هاي مردم تو خيابون نگاه كن)
4- بايد قبول كني خيلي از موضع گيريهاي اونموقع نسبت به رئيس دولت الان مشخص ميشه مثلا: چنگ ، مواضع سياسي با روسيه و چين، كوچك شدن سفره ها ، تورم و.....
5- داداشي لطفا يه بار بيطرفانه قضاوت كن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
بنده کاری به متن ندارم. در پاسخ به جناب ناشناس که کلمه "شهور" را در کامنت آقای مهدی مورد عنایت قرار داده اند، باید عرض کنم اگر دقت کنید می بینید حرف "ه" کنار حرف "ع" در صفحه کلید قرار دارد و احتمالا ایشان اشتباه تایپی کردند. در ضمن سطح سواد ملت را با یک کلمه نمی توان سنجید.

اما در مورد هپروت و توهم با شما کاملا موافقم. :))
پاچه خواران محسن رضايي . واقعا دلم به حال شما تابناكي هاي پاچه خوار مي سوزد. آخر در كدام دوره آمريكا قصد حمله به ايران نداشته است. مطمئن باشيد اگر آمريكا در هر برهه اي حتي سي درصد احتمال مي داد كه با حمله نظامي طومار انقلاب ايران پيچيده مي شود حتما اينكار را ميكرد. اين شيطان بزرگ نمي تواند كه تا به حال حمله نكرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
همش هارت وپورت
همين الآن چي؟... طرح حمله در تاريخ بعدي رو نداره؟... چقدر آماده ايم؟... براي دفاع از مردم؟!
هیچ جنگی با امریکا در کار نیست بهتراست همه باهم به طرح هدفمندی یارانه ها کمک کنیم وبیجهت جو متشنج نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
این یکی رو باش! :)))))
اینه سی سال است از این غلط ها می کنند ولی عرضه شان را ندارند
همان که حضرت امام رحمت الله علیه گفتند که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و اتکا رئیس جمهور داشتن ایمان به این کلام الهی است و هم چنین معلوم است که امریکا اگر غلطی تا حالا توانسته بود بکند حتما کوتاهی نمیکرد پس به حول و قوه الهی امریکا هیچ غلطی نخواهد توانست بکند خواهید دید یا علی
پاسخ ها
علی خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
آمریکا خیلی غلطا کرده همین که مردم به جون همدیگه افتادن خودش از صد تا جنگ بدتره.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
آیا ایمان تنها، کافیست؟
پس اینکه می گویند از تو حرکت از خدا برکت واسه چیه؟!
اين موضوعات مشتي است نمونه خروار!!
تا وقتی باهم متحد باشیم واقعا هیچ کشور خارجی نمیتواند غلطی بکند وقتی بین ما اختلاف افتاد تحریمها را تشدید کردند و در صورتیکه بتوانند حمله نیز میکنند. در شرایطی که دشمنی آنها با ما شدید است بهیچوجه اختلافات را علنی نکنیم.
خاك برسرتابناك حالاجايي اين حرف هاست شماهاباامريكاهيچ غطي نمي كنيد
پاسخ ها
علی خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
اول از همه از کلام شیرین و با محتوای شما سپاس گذارم.دوم اینکه جای این حرفا کجاست؟
متاسفانه امروزه هر حرفی زده میشه که به مزاج آقایون خوش نمیاد قطعا حرف اسرائیل هست!!!!
احمدی نژاد دقیقا می دونست که آمریکا چه تصمیمی داره و ضمنا هم می دونست که این کار رو نمی کنه. اگه تونستید از جلسه ای که بین آقای لاریجانی و احمدی نژاد بود اطلاعاتی کسب کنید تا بدانید که رئیس جمهور می دانسته که چه خبر است و ضمنا لاریجانی هم می دانست این هوش رضائی نبوده بلکه همه خبر داشتن. فقط فرقش اینه که رئیس جمهور نمیاد در برنامه زنده خبر از جنگ بده که قراره حمله کنن. اگر اینجور بود باید مرتب به مردم ترس القاء می کردیم. به هر حال سیاست مدار بودن کار هر کسی نیست. اگه همین بوش کثیف دهن باز می کرد و از هوشمندی رئیس جمهور در آن موقع می گفت که تا به حال چه ضربه ها خوردن الان شماها حالیتون می شد که از رئیس جمهور توضیح نخواهید. این ما هستیم که توضیح می خواهیم که جناب دکتری که ادعای مطالعات استراتژیک دارن کجا بهشون یاد دادن که بیان در برنامه زنده مسائل محرمانه رو اعلام کنن؟ واقعا من روزی صد بار خدا رو شکر می کنم که دست شما به این حکومت نرسید وگرنه معلوم نبود کار ما به کجاها می کشید.
مدیر پایگاه علی آقا اگه به همه این چیزایی که گفتی مطمئنی، حرفی نیست. ضمنا می شه یه کم مودبانه تر و به دور از تعصب و کینه هم اظهار نظر کرد.
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
تابناک عزیز ویا بهتر بگم دوستان آقای رضایی . بنده کاری به گفته های آقای احمدی نژاد و دولت ندارم . اما آقای رضایی که باید بهتر بدونن که آمریکا بعد از انقلاب 30 ساله میخواد حمله بکنه و نکرده چرا ؟ بهمون دلیلی که خود شما و آقای رضایی بهش اعتقاد قلبی دارید. فرض بر اینکه اون زمان قصد حمله بود و مردم هم حقشون بوده که بدونن داستان چیه اما راهکار این نیست که تو پخش زنده بگید داره جنگ میشه . مگه رهبری فرمانده کل قوا نیست . ایشون اگر فکر میکردن که صداشون به جایی نمیرسه میتونستن برن و میتونستن با اقا مشورت کنن ، که حتما کردن . و موضوع رو بصورت محرمانه پیگیری کنن . هرچند که مردم قبل از حرف آقای رضایی احتمال جنگ رو میدادن . همین الان هم احتمال جنگ وجود داره . و اطمینان داشته باشید آخرین جنگ این جهان همون جنگ ایران اسلامی با آمریکای دجال است . سند میخواید ؟ رجوع شود به اعتقادات دینی و قلبی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
تابي جون كجاش بي ادبيه؟؟؟ كجاش فحش يا حرف ركيك زده؟؟؟ كجاش به كسي توهين كرده كه داري حرف از ادب ميزني .. ديگه تابلو شد كه تو ي نويسنده هم جوجه سبزكي تا با دلايل مستدل كم ميارين فرافكني ميكنيد... ادب و ... اون زمان هم موسوي اينو گفت ديگه يه مصرع شعرو اين قدر قرقره نكنيد مثل طوطي.... يه كم واقع بين باشين خودتونو زدين به خواب ديگه اينو همه ميدونن... نامردي منتشر نكني.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
از یه طرف میگید همه خبر داشتن از طرف دیگه میگید مسایل محرمانه!!!
ميگذاشتيد نزديك انتخابات بشه
آقای احمدی نژاد به فرمایش امام که فرموده بود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
و مدیریتهای رهبری و توان نظامی ایران واقف بود که چنین تصمیمات حساب شده ای را می گرفت
آمریکا که هیچی دنسا هیچ غلطی نمیتوانند بکنند ما اینو تو همه این 32 سال دیدیم و دست امام زمان (عج) را حس میکنیم
و مکرو مکر الله والله خیر الماکرین
دروز بر رمندگان اسلام
حالا بوش كي هست كه كتابش باشه!!!
پاسخ ها
علی خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
بوش همونه که بین من و شما بدون جنگ اختلاف انداخته . . . .
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
شما اول پاشو بیا ایران بعد این حرفارو بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
خوب اونوقت چیکار میکنی؟؟؟میری تو زیرزمین خونتون قایم میشی؟؟؟پسر شجاع
نظرها رو میخوندم و متوجه سیل هجوم طرفداران رییس جمهوری شدم . به اینا بگی روز روشن است هم میزنن زیرش و مغلطه میکنن . بلاخره دست پرورده های مکتب ایرانی هستن دیگه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
نه داداشي يه نگاه به راي نظراتت بكن معلوم ميشه كي ميگه ماست سياهه...
نكنه واقعا خيال كردي 24 ميليونه انتخابات تقلب بوده؟؟؟؟ الان هم يه مشت جوجه سوسوله بزدل هستن كه به كامنتت راي دادن فقط به فكر عيش و عشرت و دختر بازين از مكتب اسلامي چي ميدونن اگه ميدونستن اون وضع نمازجمعه هاشمي نبود...از امام خميني چي ميدونين ؟؟؟ كه اگه ميدونستين بهش بي احترامي نميكردين.... از امام زمان چي ميدونين؟؟؟؟ عشقتون شده فقط امريكا ....
علی خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
آقا محمد شما با نظرت دقیقا حرفای آقای ناشناس رو تائید کردی
اعلان درتلویزیون کاردرستی بود؟اگرجواب منفی باشدبایستی قصدوغرض راجستستوکرداگرمثبت است فائده انرا بفرمایید
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
فایده اش این بود که فهمیدیم دولتمردانمان چقدر با ما که به اصطلاح ولی نعمتشان! هستیم روراست هستند
تازه دلیل آن بذل و بخشش سیب زمینی رو هم فهمیدیم.
آنهائ که در خواب هستید مگر آمریکا به سکوی نفتی،هواپیمای ایر باس،ناودریائی و....حمله نکرد؟مگر همین سرباز وطن پرست با تدبیر سردار سازندگی و درایت امام نقشه آنهارا عقیم نکردنند؟حالا مزد دلسوزی وهوشیاری آنها تمسخر است ؟آینده خیلی از مسائل روشن میشود.
بیخود هول نشید اگه میتونست غلطی کنه تا حالا انجام میداد ، فعلا عراق و افغانستانو که زائیده جمع کنه بقیه پیشکش - راستی واسه اونا که زود از ترس شلوارشون خیس میشه بد نیست یادآوری بشه یه نگاهی به تاریخچه حمله آمریکا به ایران از طبس بشه . بای
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
خدا قراره همیشه حملات رو مثل حمله طبس خنثی کنه؟ یعنی ما نباید کاری بکنیم؟
اگه اینجوریه پس ارتش و سپاه رو منحل کنیم و محافظت از کشور رو بسپریم به خدا
قسمت اول اظهارات آقای رضایی مبنی بر پیش بینی حمله بوش به ایران کاملا درست بود و جا دارد احسنت گفت اما قسمت دوم اظهارات ایشان باید اضافه نمود که دلایل دیگری می توان به انصراف بوش از حمله برشمرد 1) - روند سیاست خارجی ایران طوری رقم خورد که ایران به انداره کافی قطعنامه دریافت نمود و به راحتی اجماع جهانی را در این زمینه فراهم نمود 2) - روند دولت سازی عراق و افغانستان هنوز کامل نشده بود. 3)- هزینه سیاسی و نظامی حمله برای آمریکا بیش از نتیجه آن بود. . و . . اما نباید فراموش کرد که موضوع حمله در زمان اوباما را باید بسیار جدی تر گرفت مخصوصا اینکه ایران در تحریم فراگر است و در داخل نیز روند انتخابات لطمات زیادی به وحدت ملی زد. دمکراتها برای جبران مافات احتمال اینکه دست به ماجراجویی بزنند کم نیست. درصورت جنگ نباید استفاده از نیروی اتمی از سوی آمریکا و متحدانش نادیده گرفت که در آنصورت بازنده طرفی است که نتوانسته از نیروی بازدارنده جهت حداقل رساندن تهدیدات خارجی بهره بگیرد.
حالا شما چرا ذوق مرگ شدید حمله به ایران همیشه جز گزینه های روی میز در دوران همه رییس جمهورهای امریکا بوده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
شما حالا چرا دق مرگ شدی ؟؟!!
شما مخالف رئيس جمهور محبوب هستي. خوشبختانه او خيلي باهوش است و اينطور شما نمي توانيد شجاعت و محبوبيت رئيس جمهور را کاهش دهيد. البته خودتان که اصلا محبوب نيستيد انتخابات رياست جمهوري اين را نشان داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
رووسای جمهور قبلی هم همه در زمان قدرتشان محبوب بودند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
مبارکت باشه محمد جون خلایق هرچه لایق
كاش جوابي هم در كار بود !!!
من نمیدانم این بوش احمق چی از جون ما میخواد؟ بابا ریاست جمهوریت تمام شدن برو گورتو گم دیگه!اگه می تونستی همون موقع یه غلطی
می کردی که شکر خدا جیگرشو نداشتی چون میدونستی ایران پوزتو به خاک میمالید.
به هم وطنا: حالا این مردک یه چیزی برای خالی نبودن عریضه توی کتابش آورده ما چرا باید دچار تفرقه بشیم این مملکت به همین راحنی دست ما نرسیده توی هر حالتی باید امانتداری خودمون رو حفط کنیم و با اعتماد و پیروی از دولت و رهبری معظم انقلاب از کشورمون جانانه دفاع کنیم.
یک ایرانی دانشجو
شما تابناک که می خوای ادای مخالفان را در بیاوری یا بیا طرفدار جنبش سبز شو یا هیچی ننویس چون خود رهبر هفته ی پیش گفتند با دولت همکاری کنید و سنگ نیندازید .
دوست شوخ طبعی می گفت چو می بینی که نابینا و چاه است ...بگذار بیافتد و بیند سزای خویش ! جناب رضایی به این موضوع فکر کنید .
موافق و مخالفان دست از كل كل كردن برداريد اين براي همه بهتر است
با سلام به همه عزیزان هموطن:

لطفأ تحقیق بفرمایید در چه زمانی بوش چنین فکر شیطانی داشته است؟
- حدس اینجانب آنست که در زمانی که چنین فکری بسرش زد طوفان کاترینا اتفاق افتاد و بوش درگیر مسائل پس از طوفان شد. این میتواند هم برای ما و هم برای آمریکاییان عبرت انگیز باشد.زیرا قومی که توکل به خداوند تبارک و تعالی داشته باشد و تقوا پیشه کند خداوند تبارک وتعالی از راهی که گمان نمی کند آنها را یاری میکند.
به این میگن چشم بستن بر روی حقایق آقای رئیس جمهور
دوستان عزیز مگر یادتان رفته در دوران دفاع مقدس آقای رضایی وامسال آنان چقدر برای این خاک عزیز زحمت کشیدند ورشادت به خرج دادند در ضمآ اگر امریکا میتونست غلطی بکنه دریق نمیکرد درود بر سنگر سازان بی سنگر...
محبوبيت و شجاعت و كار آدم معين مي كند نه حرفها و ادعاهايش
سلام
اظهار نظر های بالا هم حرف منطقی داشت هم بی منطق
ولی کلا بد نبود ما همه از خدمات برادر محسن اگاهیم و می دانیم چه کرده و با حرف کسی که به اسم خدمت و به .... امده هم آگاه پس دیگه محل بحث نداره می دانیم با هوشیاری سربازان واقعی انقلاب و درایت مقام معظم رهبری خطر رفع شد و به صحبت های تمسخر امیز اقای ........ وقعی نمی نهیم
امام خمینی فرمودند:آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.این سخن بدان معناست که تا وقتی که ما هشیار و در صحنه باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند وگرنه در دوران شاه دیدیم که آمریکا هر کری که دلش خواست کرد.این خیلی بچه گانه است که ما بجای تحلیل هشدار یک مقام نظامی آگاهاو را به بازی های سیاسی متهم کنیم و مورد تمسخر قرار دهیم و وقتی که مشخص شد که گفتار وی صحیح بود باز دست از لجاجت بر نداریم و سرمان رو زیر برف کنیم و بگوییم آمریکا خیلی کوچکتر از این حرفاست که بخواهد به ما حمله کند.امیدوارم درسی باشد برای دولتمردان و بدانند در این کشور افرادی بجز آنها نیز وجود دارند که دلشان برای این انقلاب و کشور می تپد.
چرا تابناک خبری از استقبال پرشور مردم قزوین ننوشته چون حسادت کورتون کرده والله خبیرون بما ذاتالصدور
مدیر پایگاه http://www.tabnak.ir/fa/news/129945
http://www.tabnak.ir/fa/news/130055
http://www.tabnak.ir/fa/news/130179
http://www.tabnak.ir/fa/news/130197
متاسفانه ادبیات بسار بدی توسط برخی افراد که از بد روزگار فعلا روی کارن رواج داده شده که به هواداران اونها هم سرایط کرده یعنی چی دهن کثیف و خفه شو و خاك برسرتابناك و .... این آدمهایی که این همه ادعای پیروی از امام میکنن یادشون رفته امام حتی به شاه و کارتر که دشمنان انقلاب بودند با احترام صحبت میکرد و هیچ وقت کلمه آقا رو از کنار اسمشون جا نمی انداخت
اره محمد جان البیه حوادث بعد از اون خیلی چیزها رو نشون داد در مورد جنگ هم ممکن بود حمله کنند ولی تشخیص دادند که به صرفه نیست و نباید بر اقای احمدی نژاد خرده گرفت در ان زمان ایشان مشغول مدیریت جهان بود و ایران در رده بعدی بود.
من فقط يك سوال دارم . اگه امريكا حمله كنه همونا كه ميدون كاج مشغول فيلمبرداري بودن ميخوان از ايران دفاع كنن؟
تابناک کارت درسته حرفتو قبول دارم البته می دونی که ایشون عمرا نمی آید جواب بده!!
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
به نطرتون اگه جرات داشت حمله نمیکرد؟ قبول کنید عددی نیست
اونا خودشون میگن ما بزرگترین دشمن و مزاحمشون هستیم چرا دشمن کوچیکارو اشغال کردن ولی بزرگه را نه؟ چون جرات ندارن تو خودشون این توانایی را نمیبینن به ما خمله کنن
وقتی سربازاشون میگن تو عراق شبها از ترس ایران نمیخوابیم بیان ایران که از ترس زهره ترک میشن
از شما جیره خورهای محسن رضایی همین برمیا احمدی نژارد حرفش این بود که اگه دلت میسوخت یواشکی به مسئولین میگفتی نه بیای تو تلویزیون داد بزنی و مردمو بترسونی
تابناک این دغل بازی ها بسه
اولا این که آقای رضایی در شبکه سراسری این خبرو اعلام کرد خودش یک تاکتیک سیاسی نظامی به لحاظ تبلیغاتی داشت که کاملا برنامه ریزی شده بودثانیا سرباز صفر میدونه که نباید حتی امار فشنگشو لو بده و مسئله حفاظتیه اقای رضایی با او سابقه پا میشه سر خود میره تو رسانه ملی این موضوعه به این مهمی رو اعلام میکنه؟
آخه فکرتون کجاس جناب آقای رئیس جمهور خیلی کم لطفی کردن با اون جملات که اگر دقت میکردین انقدر مسئله مهم و حیاتی بود که اقای رضایی در اون شرایط سخت زیر بار تمسخر جلوی رسانه ملی هم خودش را کنترل کرد و نخواست بیشتر به این موضوع بپردازه و با گفتن ای جمله که:آقای احمدی نژاد خودتون بهتر میدونید که چه شرایطی داشتیم....اکتفا کرد
مرگ بر تابناک منافق
تابناک محترم!رییس جمهور چی رو باید پاسخگو باشه؟یه بار دیگه برو نوار مناظره رو بذار و با دقت ببین و گوش کن.دکتر احمدی نژاد به اقای رضایی گفته بود اگر هم امریکا قرار بود حمله کنه شما چرا پشت جبهه رو خالی کردید.و این هم یعنی اینکه جناب اقای رضایی چرا اومدی جلوی میلیونها بیننده و گفتی امریکا قراره که حمله کنه؟
حالا میشه شما به عنوان مدافع سرسخت جناب اقای رضایی جواب بنده که یکی از همین مردم هستم بدید که چرا اقای رضایی همچین حرفی رو جلوی بیننده ها زد؟؟؟؟
مدیر پایگاه دوست عزیز، شما ظاهرا مطلب رو کامل نگرفتی. اول اینکه بحث ما ربطی به جریان مناظره این دو ندارد، بلکه چنانکه اشاره کردیم مربوط به اواسط دولت نهم است. دوم اینکه بر فرض اینکه حرف شما درست باشه، آیا طرح اون بحث توسط آقای رضایی به معنی خالی کردن پشت جبهه است. سوم اینکه دلیل طرح اون بحث هشدار به کسانی بود که به هوای اینکه شجاعند هر نوع تحرک دشمن را نادیده می گیرند. چهارم اینکه باز هم بر فرض اینکه حرف شما درست، شما به عنوان مدافع سرسخت دکتر احمدی نژاد جواب بنده رو که یکی از همین مردم هستم بدید که چرا آقای احمدی نژاد به جای تحلیل اون ماجرا، فقط به تمسخر آقای رضایی مبادرت کرد؟؟؟؟
تابناکی های ترسو احمق ، امریکا هیچ غلطی نمی توتاند بکند
مي گم تابناك با اين همه كارشناس انواع مسائل و ارائه نقطه نظراتشون در اين سايت بسيار وزين چرا بازم ما مشكل داريم ؟؟؟؟؟
بنظر نوشته های شما با غرض و مرض هستش والا اگه کسی غلط بکنه و بخاد حمله کنه اول از همه رئیس جمهور در جریان قرار میگیره.
اول آمريكا هميشه بلوف مي زند ولي خوشم آمد تابناك خوب ازاين مسئله سو استفاده ببخشيد استفاده كرد
تمامی نظرات عزیزان موافق و مخالف را خواندم و بسیار بهره مند شدم و خوشحالم از اینکه اینهمه ذهن های فعال و ساعی داریم ولیکن وضعیت جامعه روز به روز به سوی فلاکت و نابودی پیش می رود
عزیزان من : اولا درست است که حضرت امام (ره ) فرموده اند :آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
ولیکن هیچ زمانی نباید از کید و مکر دشمنان بی خبر ماند و گفت هیچ غلطی نمی توانند بکنند
چرا که در این سی سال اخبر می بینیم که نه تنها از طریق نظامی ، بلکه از لحاظ تهاجم فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی بلایی این سر پر غفلتمان آورده اند که یک جورایی احساس می شود پایه های نظام متزلزل شده است هر چند که این لرزه ها بیشتر شبیه ویبره موبایل می باشد و نمی تواند اراده ملی ، ملت ایران را در هم بشکند و همه می دانند با وجود اختلافات سلیقه ای و حزبی در نحوه اداره حکومت ، در برابر دشمن سوم ، مطمئنا همسو و یکدل هستند
نکته دوم این که همچنان که حضرت امام (ره ) در وصیت نامه سیاسی و عبادی خود فرموده اند رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، اتکال به یزدان بیکران الهی و همچنین وحدت کلمه است که این دو عامل مهم و حیاتی تمام ابرقدرتها را به زانو در آورده است عزیزان من بایدخدمت شما بزرگواران عارض شوم که که این تدبیر ها نمی تواند ریشه و منشا ئ فکری یک نفر خاص باشد بلکه نتیجه یک تلاش جمعی و عقل کلی است که با اتکال به یک منبع لایزال به بار نشسته است و ای کاش و ای کاش ، دقیقا به جای کلمه رهبر از کلمه بهتری استفاده می کردید چرا که حضرت امام ( ره ) خیلی وسیعتر از این کلمه کوچک رهبر است و تمامی جهانیان به بزرگواری آن امام (ره )شهادت می دهند عزیزان من : هنوز هم که هنوز است هر که به آن حضرت تاسی کند مطمئنا پیروزی روز افزون را کسب خواهد نمود
نکته سوم : به مصداق شعر
دشمن دانا بهتر از دوست نادان است
اگر ما یک سال و اندی است که جامعه را متلاطم و در التهاب می بینیم علتش اینست که ما مسئله اصلی " مردم" یعنی این ولی نعمتان اصلی نظام را فراموش کرده ایم و فقط نشسته ایم و جنگ زرگری بین خود به راه انداخته ایم
شاید بهتر باشد یکمی مطلب را بازتر کنم و بهتر است اینگونه منظورم را بیان کنم که در ایران عزیز مان بعد از انقلاب ، فقط دو حزب غالب وجود داشته است که حکومت را اداره می کرده اند و اجازه فعالیت به احزاب دیگر داده نمی شده است که عبارتند از
1- اصول گرایان
2- اصلاح طلبان
و هر دو این حزبها به گونه ای در دوره های متفاوت بر پستهای مهم ، قوه مجریه و مقننه حاکم بوده اند اما نتایج کار آنها نشان می دهد که عملکردشان رضایت بخش نبوده و باعث بوجود آمدن نارضایتی شدید بین مردم و بحرانهای اخیر شده است و شاید می توان گفت که آنها برای هم همان دوستان نادان بوده اند و این دشمنان دانا هستند که به تکاپو افتاده اند که ایران را آباد کنند . اگر این دو حزب به طور مسالمت آمیز برای آبادانی در سه دهه انقلااب اسلا می ایران عزیز گام بر می داشتند ما به معنای واقعی کلمه ام القرای اسلام و به مصداق جامعه آرمانی می توانستیم از طریق همدلی ، دنیای بیرونی را هم با خو همسو کنیم ولیکن تمامی این تشدد حاکم بر جامعه ایران نشان آن دوستی از روی جهل است که باعث افزون شدن فلاکت و بدبختی مردم مظلوم شده است
با سلام
من یقین دارم که بجای توضیح در این مورد توسط رئیس جمهورو زیر دستان ایشان ، پروژه ای رو آغاز می کنند مبنی بر اینکه رضائی حتما جاسوس و سرسپرده آمریکاو اجانب بوده که از این مطالب خبر داشته . مطمئن باشید دوستان . هر کی تو این مملکت حرفی بزنه که حق باشه مطمئنا کافره
خارج از تمام بحثها واختلاف نظر ها تا فرماندهي كل قوا در اختيار شخص لايق وبا تدبيري چون مقام معظم رهبري است ما نبايد نگران افراط وتفريطهاي ديگران در طرح و سياستهاي دفاعي كشور باشيم .ايشان هم ازشجاعت بالا و هم از تدبير بي نظيري برخوردارند وتصميم نهائي با ايشان است .
شماها همه تون مريضيد مبتلا به بيمارى توهم اخه تا به حال نيازى براى امريكا نبوده به ايران حمله كنه جرا بيشترين بهره بردارى از اين مملكت تحليل رفته كرده و الا براى حمله به ايران هر زمان لازم باشه مطمئن باشيد امريكا ثانيه ايى درنك نخواهد كرد بجاى غرق در توهم و شعار دادن بيائيد ببيند اختلاف سطح علمى و تكنولوزى ايران و امريكا جقدر است خيلى راحت به جواب درست بى مى بريد اميدوارم سانسور نكنيد
ماازمکتب امام حسين (ع)درس شهادت اموخته ايم وازامام خميني ره هم اين سخن تاريخي را شنيده ايم که امريکا هيچ غلطي نمي تواند بکندوماتازماني که از دستورات ائمه و امام وشهدا پيروي مي کنيم هيچ ترس و ابائي از انها نداريم وبراي دفاع از وطن دين وناموسمان تااخرين قطره خونمان ايستاده ايم . واين سخن را هميشه به ياد داريم که امريکا شيطان بزرگ است. وامريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند.
مرگ برآمريكا
مرگ برمنافق
مرگبرمرفهين بي درد
من نمیدونم بر اساس کدام منطق و عقل شما کتاب فردی مثل بوش را مستند قرار داده و مثل یک سند موثق به آن اعتماد دارید.
که چی؟ فکر میکنید به یک کشف بزرگ علمی دست یافته اید . آخه من نمیدونم خواننده ها رو چی فرض کردید. هرچی فرض کردید خودتون هستید. همین الانش هم نقشه حمله به ایران نه تنها در آمریکا بلکه در کل کشورهای اروپایی و حتی برخی کشورهای کم اهمیت مثل امارات طراحی میشه یا شده . آیا اهمیتی دارده؟ آیا میتونن حمله کنن؟ نه به خاطر قدرت نظامی خیلی بالای ایران ؟ بلکه به خاطر اینکه آدم های تصمیم گیری در همه این کشورها ولو خیلی خبیثند ولی عقل حسابگری مادی شون خیلی خوب کار میکنه. و میدونن که حمله نظامی به کشوری مثل ایران یعنی نابودی خودشون.
ايول آقا محسن
دوستان عزیز اقای رئیس جمهور محترم مربوط به یک دوره 8ساله است اما سردار یک تاریخ است
ظاهرآ آقای احمدی نژاد تنها فردی است که نبایستی موظف به این باشه که به مردم برای همه چیز پا افتاده جوابگو باشه! آقای رضایی و امثالهم هم که هرچه در بوق و کرنا هم که بزنن کو گوش شنوا! همه میشن چوب لای چرخ دولت گذار و مخرب و... در مورد حرف امام هم که واضحه که جوانان اون دوران با اعتقادات الهی به میدان اومدن نبایستی درش شکی کرد ولی جوان های به اصطلاح صر فدار یک گروه خاص و...با کدوم پشتوانه الهی میخوان جلو بیان؟؟بازهم خدا نگه بداره آقای رضایی و امثالش رو که اگه خدای ناکرده مسئله باشه باید از ایشان و جوانان دوران جنگ حرف زد و جوانانی که کم و بیش بوی اون دوران مقدس رو از این عزیزان به یادگار دارن .
ای بابا چه چیزی رو قراره با واقعیت تطبیق دهند؟وقتی بدیهی ترین موضوعات مبرهن را انکار می کنند توقع دارید اینچنین مطالب پیچیده را اقرار و برنامه ریزی کنند؟
بابا ،مدافع رضایی
خواندن خاطرات بوش صحت پیش بینی افرادی که حمله آمریکا را جدی میدانستند ثابت کرد . یاد مناضره محسن رضایی و احمدی نزاد می افتم . اگر مقامات نظامی آماده نبودند و دها مانور با سلاح های جدید نمیدادند و به حرفهای ریس جمهور دلخوش شده بودند سرنوشت بدی داشتیم . از روزی که این خاطرات را خواندم و حمله را قریب الوقوع دیدم نسبت به آدم هایی که وقوع جنگ را کوجک میشمردند دچار تردید شده ام .
بسمه تعالی.
من صحبت های تمام دوستان را خواندم. نمیگویم کی راست میگوید و چه کسی دروغ. فقط اینرا میگویم که هیچ وقت نباید تعصبی به مسایل نگاه کرد. متاسفانه طرفداران دولت همه متعصب و یک نظر هستند. همیشه گفتند پیشگیری بهتر از درمان است.یک برنامه زنده تلوزیونی چقدر هزینه داشت ..... و یک جنگ خرامان چه هزینه ای . ما رئیس جمهوری را میخواهیم که در هیچ زمینه ای اجازه حتی فکر کردن به دشمن را ندهد . این هنر نیست که بنشینیم و فکر کنیم و بگوییم حالا که آمریکا حمله نکرد. غلط میکند... نشستیم کنار گود و میگیم لنگش کن . متاسفانه آنهاییکه این حرف ها را میزنند جنگ را ندیدند.
امید وارم تمام کسانیکه این حرف ها را میزنند 5 سال بعد هم سر حرفشان و عقاید و تعصبات بمانند بمانند
خطری که باید اطلاع رسانی شود حتماً توسط مسولین اعلام خواهد شد.(مثل زلزله تهران) که به جد توسط رئیس جمهور محترم در حال پیگیری و رفع خطرات و به حداقل رساندن آن است. رضایی چرا زلزله در تهران را تبلیغات نمی کند و جدی نمی گیرد؟ چون به نفع مردم است . ترساندن مردم از دشمنان به نفع کیست ؟ معلوم است به نفع سیاسی کاران و دشمنان است .رضایی و هاشمی مسولیت ترساندن مردم از دشمنان و تحریمها و ... را بر عهده دارند.
شما تابناکیها با آقا محسن تان چی فکر می کنید می خواهید با عوام فریبی و دغل بازی احساسات مردم ایران را به بازی بگیرید در اون مناظره دکتر احمدی نژاد گفتند که آقای رضایی شما گفته اید امریکا در فلان تاریخ حتما حمله می کند چرا حمله نکرد و این سوال از حاج محسن شما هنوز هم در اذهان مردم هست اینکه تصمیم دارد امریکا به ایران حمله کند و این موضوع را بررسی می کند 30سال است ولی عرضه این کار را ندارد حرف احمدی نژاد است حالا با این هو و جنجال فکر کردید که احمدی نژاد را زیر سوال بردید و محسن تان را بالا بردید اتفاقا باز هم یادمان آمد که آقای رضایی از چه حربه های زشت و ناپسندی استفاده کرده تا شاید چند رای بیشتر جمع کند تابناک بیچاره همه مردم ایران از 30سال قبل می دانستند و می دانند که امریکا می خواهد به ایران حمله کند ولی جگرش را ندارد .اگر مردی این پیام را نشان بده
پاسخ ها
رازي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
چندتا از حربه هاي به قول خودت : زشت و ناپسند رو نام ببره بعد مقايسه كن با دهها شيوه نامردانه رييس جمهور و طرفدارانش!
منصفانه اگه قضاوت كني متوجه اشتباهت در حرفات ميشي. اما مسئله در همون قيد منصفانه است!!!!
میکن امریکاهیچ غلطی نمیتواند بکند اگرحمله کندانموقع شماچه غلطی میکنیدمیشه جنگ موش وگربه بازهم میشود یکی قبلا اعلام کند تا با جنگ روانی دشمن را ازکارش منصرف کنیم جناب رضایی مرد تاکتیک و جنگ است ایشان درجنگ ایران بادنیا رافرماندهی کرد وروی دنیارا گم کرداحمدی نزادخودش میداند رضایی کی هست و میخواهد قهرمان جنگ مرا خراب بکند ایا شمادر زمان جنگ احمدی نزادرا میشناختید نه؟ چون انموقع فقط اسم مردها در زبان مردم بود حالا من میگویم بیا جواب مردم را بده چرا به قهرمان جنگ ما توهین کردی قایم نشو
نگارنده محترم
آيا طرح موضوع حمله به ايران ظرف مدت كوتاه توسط آقاي رضايي با امنيت كشور همخواني داشت... ولو اينكه اين موضوع برنامه دشمن باشد. اين موضوع كه ايشان ناشيانه عمل كردند مورد تذكر رييس جمهور قرار گرفت وگرنه دشمني آمريكت و نيت شومش بر همه روشن است
اين رئيس جمهور ما تا حالا به كي توضيح داده كه حالا بخواد به تابناك توضيح بده
برنامه ریزی برای دفاع در آرامش بهتر است یا در فضای متشنج؟ این تحلیل کاملا مغرضانه نوشته شده چون که باید رییس جمهور را تحسین کرد نه حاج محسن رو به این خاطر که خیلی از مسایل مثل این تا قطعی نشده باشند بدرد مردم نخواهند خورد و باعث تشویش اذهان میشه البته اگر جنگ بشه به خوبی از پسران جورج بوش پذیرایی خواهیم کرد تا بفهمند ایران اسلامی با عراق و افغانستان متفاوت استو جوان امام حسینی یعنی چی
بله درسته مردم تشخيص ميدن كه آقاي رضائي درست تحليل كرده ...
تابناک جان
مگه آقای بوش اومده بود توی تلویزیون به مردم اعلام کرده بود که میخواد به ایران حمله کنه؟
اون از پنتاگن طرحی برای حمله خواست که از این طرف هم آقا دستور آماده باش نهادهای نظامی رو دادن
چرا باید توی دل مردم خالی میشد؟
یعنی اگه ایشون نمی گفتن الان حمله شده بود؟
خوبه میدونین حمله به ایران فقط از نوع موشکی میتونست باشه که دونستن و ندونستن مردم درش نقشی نداره!!
پاسخ ها
رازي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
عزيز من! مسئله فراتر از درخواست طرح بوده!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل