بازدید 3602

مرد معتاد پسرش را كشت

صبح روز حادثه در خانه خواب بودم که علی با یک کارد و شيلنگ سراغم آمد و با شيلنگ به جانم افتاد من هم از ترس به کوچه دويدم و بالاخره براي دفاع از خودم کارد را از دست پسرم گرفته و دو ضربه به او زدم.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶ 08 November 2010
ایران: اعتياد يك مرد و دو پسرش جنايت هولناك خانوادگي در خانه روستايي را رقم زد.

ساعت 13 دوشنبه 10 آبان كارآگاهان پليس آگاهي قزوين از مرگ مرموز مردي در يكي از بيمارستان‌هاي اين شهر باخبر شدند. تيم جنايي در نخستين بررسي‌ها دريافتند مرد جوان با دو ضربه كارد از پا درآمده است.

در ادامه نيز مشخص شد علي اهل يكي از روستاهاي قزوين بوده كه اهالي با مشاهده پيكر نيمه جان وي در مقابل خانه‌اش او را به بيمارستان منتقل كرده بودند.

برادر علي در بازجويي‌ها گفت: برادر و پدرم با هم اختلاف شديد داشتند و احتمال مي‌دهم علي به دست پدرم كشته شده باشد.با كشف اين سرنخ كارآگاهان راهي خانه مسعود- متهم به قتل شدند- اما او همزمان با جنايت متواري شده بود.

سرهنگ اميري- رئيس پليس آگاهي استان قزوين- با اشاره به اين خبر گفت: كارآگاهان تجسس‌هاي گسترده‌اي را براي شناسايي مخفيگاه قاتل فراري آغاز كرده و با اطلاعات مردمي موفق شدند او را در حوالي شهرستان البرز شناسايي و دستگير كنند.

مسعود در نخستین بازجویی‌ها منکر قتل پسرش شد و گفت: علی روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر از حالت عادی خارج شد و با کارد دو ضربه به خودش زد و خودکشی کرد. با مشاهده این صحنه به شدت ترسيده و فرار کردم.

کارآگاهان که متوجه تناقض گویی های متهم شده بودند به بازجویی هاي تخصصي ادامه دادند تا اینکه مرد میانسال لب به اعتراف گشود واظهار داشت: من و دو پسرم اعتیاد شدید به مواد مخدر داریم. هرکدام نيز خانه ای در روستا اجاره کرده و زندگی می کردیم. علی هميشه مي‌گفت به خاطر اعتیاد من زندگی او نيز خراب شده و همیشه بر سر این موضوع درگیری داشتیم.

صبح روز حادثه در خانه خواب بودم که علی با یک کارد و شيلنگ سراغم آمد و با شيلنگ به جانم افتاد من هم از ترس به کوچه دويدم و بالاخره براي دفاع از خودم کارد را از دست پسرم گرفته و دو ضربه به او زدم.

به گفته سرهنگ امیری متهم پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست