بازدید 2672

نجات کارگر چاه‌کن از عمق 8 متری چاه

کارگر چاه‌کن که در دهانه چاه ایستاده بود بر اثر بی‌احتیاطی و استفاده نادرست از چرخ چاه به عمق 8 متری در کنار کارگر دیگر که در حال حفاری بود، افتاد و هر 2 در عمق 8 متری گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۱ 07 November 2010
وطن امروز: آتش‌نشانان در یک عملیات بموقع موفق شدند چاه‌کن جوانی را که بر اثر بی‌احتیاطی داخل چاه 8 متری سقوط کرده بود، نجات دهند.

کارکنان یک رستوران کوچک در شهرک راه‌آهن بعد از ظهر دیروز با دلهره و اضطراب فراوان با سامانه 125 تماس گرفتند و طلب کمک کردند.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 69 و گروه نجات 8 را به صورت همزمان در ساعت 14:57 به محل حادثه در شهرک راه‌آهن، بلوار امیر کبیر روانه کرد.

بیژن مودت، افسر آماده منطقه 4 عملیات درباره این حادثه گفت: کارگر چاه‌کن که در دهانه چاه ایستاده بود بر اثر بی‌احتیاطی و استفاده نادرست از چرخ چاه به عمق 8 متری در کنار کارگر دیگر که در حال حفاری بود، افتاد و هر 2 در عمق 8 متری گرفتار شدند.

مودت درباره جزئیات عملیات نجاتگران گفت: نجاتگران بلافاصله با فرستادن یک دستگاه سیلندر هوا به داخل چاه شرایط تنفس کارگران را آسان کردند. آنان سپس با استفاده از ابزار ویژه عملیات در چاه، خود را به عمق 8 متری رسانده و نخست شخص آسیب‌دیده را فورا به بالای دهانه انتقال دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست