بازدید 2787

پدر معتاد با كاميون همسر و نوزادش را زير گرفت

در اين حادثه همسر 17 ساله و نوزاد 10 روزه اين مرد به دليل شدت جراحات در راه جان خود را از دست دادند و پليس موفق شد پس از دو ساعت اين جوان معتاد را شناسايي و دستگير كند.
کد خبر: ۱۲۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶ 03 November 2010
پليس ايالت كاليفرنيا در ايالات متحده آمريكا يك مرد معتاد را به اتهام زير گرفتن همسر جوان و نوزاد 10 روزه‌اش با كاميون دستگير كرد.

به گزارش ایسنا، «كرك آلبانيس» رييس دپارتمان پليس لس آنجلس در كاليفرنيا در مصاحبه‌اي با روزنامه‌ ايالتي، يادآور شد: اين مرد 21 ساله كه «ادواردو ويلارئال» نام دارد، شب گذشته با كاميون خود به سمت اتاق خوابي كه همسر و فرزندش در آن حضور داشتند، راند و با تخريب ديوار آنان را زير گرفت.

وي ادامه داد: در اين حادثه همسر 17 ساله و نوزاد 10 روزه اين مرد به دليل شدت جراحات در راه جان خود را از دست دادند و پليس موفق شد پس از دو ساعت اين جوان معتاد را شناسايي و دستگير كند.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، بر اساس گزارش پليس منطقه «لس آنجلس» در ايالت «كالندنيا» اين مرد معتاد در پي مشاجره‌اي كه با همسر جوانش داشته اقدام به اين كار كرده است. با اين حال، تحقيقات در اين رابطه توسط كارشناسان پليس ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار