بازدید 2041

اعتراض به آبگرفتگي معابر در شورا

در برخي از نقاط شهر از جمله ميدان امام حسين (ع) كانال‌ها و جوي‌ها مشكلات اساسي دارند و مجبور مي‌شويم، زماني راه را بند بياوريم.
کد خبر: ۱۲۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴ 02 November 2010
عضو كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران به آبگرفتگي معابر در بيشتر خيابان‌هاي اصلي شهر تهران اشاره كرد و گفت: مسير 45 دقيقه‌اي را دو ساعته آمدم.

به گزارش ايسنا، پروين احمدي نژاد امروز با تذكري در سيصد و بيست و ششمين جلسه شوراي شهر تهران نسبت به ادامه معضل آبگرفتگي در معابر اصلي و فرعي شهر، يادآور شد: در تماس‌هايي كه با دوستان در ساير نقاط شهر داشتيم، متوجه شديم كه بيشتر خيابان‌ها اين مشكل را دارند و ترافيك زيادي ايجاد شده است.

سيد مناف هاشمي ـ قائم مقام سابق معاونت خدمات شهري شهرداري تهران و معاون فعلي هماهنگي و برنامه‌ريزي‌ شهرداري تهران ـ كه در جلسه حضور داشت، به جهت اطلاع از اقدامات انجام شده در جهت آبگرفتگي معابر و رفع آن توضيح داد: در سال جاري 200 نقطه جديد آبگرفتگي شناسايي شده كه حدود 20 نقطه آن مشكلات اساسي داشته و با همكاري شركت خاكريز آب براي ايجاد كانال‌هاي سطحي اقدام شده است، همچنين در بالغ بر 100 نقطه ديگر اقدامات پيشگيرانه سطحي انجام شده است.

وي ادامه داد: با توجه به اين كه هنوز جانشين من در معاونت خدمات شهري تعيين نشده، تا حدودي در جريان اقدامات اين مجموعه هستم و مي‌دانم كه بسيج امكانات از شب گذشته در همه محلات حاضر بوده است.

هاشمي اضافه كرد: در برخي از نقاط شهر از جمله ميدان امام حسين (ع) كانال‌ها و جوي‌ها مشكلات اساسي دارند و مجبور مي‌شويم، زماني راه را بند بياوريم.

پروين احمدي نژاد هم در تكميل اظهارات خود خاطر نشان كرد: اما مشكل در اتوبان‌ها و معابر اصلي شهر است و چاله‌ها و گودال‌هايي وجود دارد كه خودروها براي عبور از تجمع داخل آن‌ها، سرعتشان را كم مي‌كنند و اين مساله ترافيك زيادي را ايجاد مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی