بازدید 1998
ادامه روزهای بلاتکلیفی

استقلال و پرسپولیس واگذار شدند اما خوشبخت نه!

دو تیم استقلال و پرسپولیس با اینکه باید خود را آماده فصل آینده و تقویت برای حضور در لیگ نخبگان آسیا کنند، اما همچنان سرنوشت‌شان مشخص نیست.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸ 15 June 2024

استقلال و پرسپولیس واگذار شدند اما خوشبخت نه!

به گزارش تابناک ورزشی، انگار پیشانی نوشت استقلال و پرسپولیس در جا زدن و بلاتکلیف ماندن است. دو تیمی که نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا هستند، اما هنوز برای فصل آینده برنامه مشخصی ندارند.

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در خصوص ماندن یا جدایی جواد نکونام از استقلال، هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که آیا سرمربی فعلی آبی‌ها روی نیمکت این تیم ماندگار است یا نه. در حال حاضر اخبار پیرامون ادامه همکاری یا جدایی نکونام ضد و نقیض است و برخی معتقد به حضور سرمربی خارجی روی نیمکت استقلال هستند و برخی هم خواهان بازگشت فرهاد مجیدی شده‌اند. با این حال تلاش نکونام این است که با تغییر روش و رفتار خود نسبت به فصل گذشته همچنان به مسیرش ادامه دهد.

استقلال و پرسپولیس در برزخ سوءمدیریتی

وضعیت در پرسپولیس کمی متفاوت است. قطع همکاری اوسمار ویرا با سرخپوشان قطعی شده، اما هنوز تکلیف سرمربی فصل آینده قهرمان فصل اخیر لیگ برتر مشخص نیست. پس از اعلام موضع علی دایی در گفت‌وگوی اخیرش با تابناک و اینکه صحبتی با او برای حضور روی نیمکت پرسپولیس نشده و مشغول کارهای تجاری خودش است، گمانه‌زنی‌ها پیرامون حضور دراگان اسکوچیچ در پرسپولیس به میان آمد. هرچند به نوعی تلاش دلال‌ها برای حضور اسکوچیچ پررنگ بود، چرا که ارقام عجیب و غریبی برای حضور این مربی در پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شد. حالا نیز واسطه‌های مختلفی سعی دارند که گزینه خودشان را به پرسپولیس تحمیل کنند که این مسئله می‌تواند در فصل جدید برای سرخپوشان گران تمام شود.

دایی: رابطه‌ام با درویش خوب است اما دلیلی برای حضورم در پرسپولیس نیست

استقلال و پرسپولیس در اواسط فصل گذشته از وزارت ورزش و جوانان گرفته شدند و به بخش‌های دیگر خصوصی-دولتی واگذار شدند. هرچند برخی معتقد بودند که با این واگذاری سرنوشت بهتری در انتظار دو تیم پر طرفدار پایتخت است، اما انگار خوشبختی با استقلال و پرسپولیس فاصله زیادی دارد. وقتی هنوز تکلیف مدیریت این دو باشگاه و سرنوشت نیمکت‌شان برای فصل آینده مشخص نیست، طبیعتاْ نمی‌توان امید چندانی برای بهتر شدن شرایط دو تیم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری