بازدید 1911
۱

بیهوش کردن مسافران؛ ترفند سارق ترمینال جنوب

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای در پایانه جنوب خبر داد و گفت: داروی بیهوشی، شیوه سارق حرفه‌ای برای سرقت لوازم مسافران بود.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ 15 June 2024

 
به گزارش تابناک، سرهنگ علی قاسم پور گفت: درپی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم شخصی ایشان و بیهوش شدن پس از صرف چای، مأموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب تحقیقات را آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر اساس تحقیقات و بررسی‌ها، مشخص شد، متهم ۳۵ ساله که کارگر سوپرمارکتی در ترمینال جنوب بوده است، مسافرانی که برای استراحت و صرف چای و آبمیوه به این فرد مراجعه می‌کردند، پس از بیهوش کردن آن‌ها با ریختن دارو در نوشیدنی شأن، لوازم قیمتی، تلفن همراه و وجه نقدآن‌ها را سرقت می‌کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: مأموران کلانتری با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی، در یک عملیات منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر و اموال به سرقت رفته از مالباختگان را در مخفیگاه وی کشف کردند.

سرهنگ قاسم پور افزود: در تحقیقات صورت گرفته، متهم به سرقت‌های انجام شده اعتراف و اظهار کرد، سوژه‌های خود را از بین مسافرانی که به تنهایی سفر می‌کردند و همراهی نداشتند انتخاب می‌کرد.

این مقام انتظامی گفت: دو نفر از شاکیان شناسایی شده و شناسایی سایر شاکیان و کشف جرایم احتمالی متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم برای سیر مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مگه میشه
اون غرفه های ترمینال جنوب صد تا مدرک شنایایی میخواد تا بهشون مجوز بدن
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری