بازدید 3747
۳

مجری مناظره‌های انتخاباتی مشخص شد

ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری صداوسیما، مهدی خسروی ـ گوینده خبر ـ را به‌عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی معرفی کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ 15 June 2024

مجری مناظره‌های انتخاباتی مشخص شد
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سازمان صداوسیما برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پنج مناظره انتخاباتی در روزهای ۲۸ و ۳۱ خرداد، همچنین، یکم و چهارم و پنجم تیر تدارک دیده است که به‌طور زنده از شبکه‌های خبر و یک سیما به روی آنتن می‌رود.

مهدی خسروی، مجری و گوینده شبکه خبر اجرای این مناظره‌ها را در روزهای یادشده برعهده خواهد داشت، دارای سابقه طولانی کار در حوزه خبر است.

سازمان صداوسیما تاکنون برای چندین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساختار برنامه‌سازی مناظره بهره جسته و امسال نیز مناظرات را که از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدها به‌شمار می‌رود، با تغییراتی در ساختار و طراحی سؤالات و با اجرای مهدی خسروی پخش خواهد کرد.

مجری این دوره برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون، متولد ۱۳۵۶ و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی‌ارشد رشته حقوق بین‌الملل است. وی فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال ۱۳۷۸ به‌عنوان خبرنگار آغاز کرده و عناوینی چون مدرس گویندگی و اجرای خبر، سردبیر، تهیه‌کننده، مجری و گوینده خبر را در کارنامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
آمده تا با دوستان مدارا وبا .....
مناظره نمیخواد همشون سابقه مالی و سیاسی و اهدافشون برای مردم مشخص و واضح است بیان کردن نمیخواد مگر خلاف اعتقادشون و وعده خلاف واقع بدن و موضوعاتی از هم لو بدن که مردم در کارنامشون نداشته باشن
فقط حسن روحانی بود که مجری مخصوص داشت!
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری