بازدید 1688

غافلگیر شدن ساکنان استان غربی با دمای بالای ۴۰ درجه!

افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه با عبور از مرز ۴۰ درجه سانتی گراد موجب غافلگیری اهالی این خطه غربی ایران شد اما انتظار می‌رود پس فردا شنبه اندکی خنک و احتمالا کمی غبارآلود شود.
کد خبر: ۱۲۴۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ 31 May 2024

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: با تداوم شرایط پایدار در استان دمای هوا در بیشتر نقاط استان افزایش و در برخی نقاط از مرز ۴۰ درجه گذشته است.
 
سعید قاسمی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته گرم‌ترین نقطه استان سومار با ۴۲ درجه بالای صفر بود؛ پس از آن قصر شیرین با ۴۱ و سرپل ذهاب با ۴۰ درجه سانتی گراد در رده‌های بعدی گرم‌ترین شهر‌های استان کرمانشاه قرار دارند.
 
وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سنقر با ۷ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان کرمانشاه گزارش شده است، یادآور شد: دمای هوای شهر کرمانشاه نیز طی این مدت بین ۱۳ و ۳۴ درجه بالای صفر در نوسان بود.
 
رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه ادامه داد: هوای استان امروز (پنجشنبه) صاف گاهی اوقات همراه با وزش باد بود و در روز‌های جمعه و شنبه موجی کم رطوبت سبب وزش باد و تشکیل توفان‌هایی از گرد و خاک در منطقه می‌شود.
 
وی گفت: احتمال این که غبار حاصل از این توفان ها، طی ساعاتی از بعدازظهر فردا تا ظهر شنبه جو استان را بویژه در مناطق غربی غبارآلود نماید؛ دور از انتظار نیست.
 
قاسمی یادآور شد: متوسط دمای هوا که طی امروز و فردا در اغلب نقاط استان کرمانشاه افزایش می‌یابد؛ در روز‌های شنبه و یکشنبه موقتاً کاهش خواهد یافت که به دنبال این وضعیت از دوشنبه تا پایان هفته آینده، افزایش تدریجی متوسط دمای هوا و در بعضی ساعات وزش باد، مهمترین پدیده‌های قابل ذکر در سطح استان خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری