بازدید 1160

نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد

سه نفر از افراد ناپدید شده و گرفتار سیلاب روز گذشته در شرق هرمزگان با حضور به موقع بالگرد منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۱۲۳۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 18 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی نداجا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

براساس هشدار سطح قرمز هواشناسی هرمزگان و شدت بارش‌ها و وزش باد، تمامی نیروهای عملیاتی و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی استان درحالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

همچنین بر اثر فعالیت این سامانه ناپایدار جوی و دریایی، از صبح دوشنبه تا ظهر جمعه هفته جاری شاهد وزش باد شدید جنوب شرقی در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت (۲۸ نات) همراه با رگبار باران و رعد و برق و گاه تگرگ، تندباد لحظه ای گاه بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع موج تا ۲۵۰ سانتیمتر (۸ پا) در جزایر خلیج‌فارس و مناطق دریایی استان پیش بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار