بازدید 59218
هفتصد و شصت و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین

عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل / ارتش اوکراین در آستانه فروپاشی است

هفتصد و شصت و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۳۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸ 14 April 2024

عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل

بین الملل تابناک: هفتصد و شصت و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

چتربازان تیپ ۲۵ هوابرد ارتش اوکراین در «آودیوکا» تسلیم شدند
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۰:۴۹

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سربازان یکی از واحدهای تیپ ۲۵ هوابرد ارتش اوکراین در منطقه آودیوکا، خود را به ارتش روسیه تسلیم کردند.

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای، ضمن تایید این خبر نوشت که اسرای جنگی گفته‌اند که هیچ آموزش نظامی ندیده‌اند و در شرایط ضروری، تقویت نشده‌اند.

همچنین براساس اعلام این وزارتخانه، نیروهای روس برای آن دسته از سربازان اوکراینی که می‌خواهند زنده بمانند، کانال ارتباطی ویژه‌ای فراهم کرده و فرکانس ۱۴۹.۲۰۰ که با هر رادیوی دیجیتالی قابل دسترسی است، برای تماس سربازانی که مایل به تسلیم شدن هستند، در نظر گرفته شده است.

لهستان: آمریکا سامانه موشکی اسرائیل و اوکراین را تقویت کند
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۶

 وزیر امور خارجه لهستان از مقام‌های آمریکای خواست اعتبارات لازم برای تقویت سامانه موشکی اوکراین و رژیم صهیونیستی را فراهم کند.

 رادوسلاو سیکورسکی روز یکشنبه پاسخ تلافی جویانه ایران به اهدافی در سرزمین های اشغالی را ثابت کننده این موضوع دانست که سیستم‌های دفاع موشکی اسرائیل و اوکراین باید تقویت شوند.

وی گفت: برای انجام این کار، ایالات متحده باید بسته کمک نظامی به کی‌یف و تل آویو را باز کند.

سیکورسکی خطاب به رئیس جمهوری آمریکا از مقام ها و نمایندگان کنگره این کشور خواست نسبت به لایحه حمایت از اوکراین و اسرائیل رای مثبت دهند.

وی اضافه کرد: قانون اعتبارات تکمیلی آمریکا نه تنها برای کمک به اوکراین لازم است بلکه ۱۵ میلیارد دلار برای تقویت سامانه‌های دفاع موشکی اسرائیل فراهم می‌کند. اقدام موشکی تهران ثابت کرد که آمریکا باید به سرعت این قانون را اجرایی کند.

لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۵

لوکاشنکو پیشنهاد کرد چون دوره ریاست جمهوری زلنسکی رو به اتمام است، پس دلیلی ندارد که روسیه با رئیس جمهوری اوکراین توافق صلح امضا کند.

 ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جریان دیدار اخیر خود با الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس گفته بود که «یک پایان صلح آمیز برای درگیری اوکراین دقیقا چیزی است که ما خواستارش هستیم» اما تاکید کرد که روسیه توافقی را که منافع مسکو را زیر پا می‌گذارد، نمی‌پذیرد.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، لوکاشنکو در یک نشست خبری به این نکته اشاره کرد که مدت زمان ریاست جمهوری زلنسکی در ماه مه پایان می‌یابد و این بدان معناست که هرگونه توافق با او بی اثر است چون می‌تواند با دولت جدید از هم پاشیده شود و از بین برود.

رئیس جمهور بلاروس ادامه داد:‌ هوشمندان نیست که توافق صلحی با زلنسکی امضا شود. حامیان غربی اوکراین احتمالا رئیس جمهور جدید این کشور را مجبور می‌کنند تا هرگونه توافق به دست آمده بین مسکو و زلنسکی را کنار بگذارد.

به گفته لوکاشنکو، این دقیقا اتفاقی بود که برای توافق‌های لغو شده بلاروس رخ داد. پیوتر پروشنکو، رئیس جمهوری پیشین بلاروس و آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان اعتراف کردند که توافق‌های میانجی با مسکو در سال ۲۰۱۴ به کی‌یف اجازه داد تا نیروهایش را پس از کودتای میدان در اوکراین بار دیگر مجهز کند.

ارتش اوکراین در آستانه فروپاشی است
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۲

بر اساس گزارش شبکه خبری «بلومبرگ»، یک مقام ناشناس آمریکایی ارزیابی کرد که ارتش اوکراین ممکن است به زودی فروبپاشد.

 این رسانه آمریکایی با استناد به گفت‌وگوها با چند مقام نوشت اوکراین هم‌اکنون در متزلزل‌ترین موضع در میدان جنگ از زمان شروع حمله روسیه در فوریه ۲۰۲۲ به آن قرار دارد.

بلومبرگ گزارش داده عملیات‌های جنگی اوکراین در ماه‌های اخیر به سبب کمبود شدید مهمات، کاهش روحیه سربازان ارتش این کشور و بن‌بست در کنگره آمریکا بر سر تصویب کمک‌های جدید برای اوکراین تضعیف شده‌اند.

این رسانه در ادامه این گزارش به نقل از یک مقام ناشناس نوشت، خطر اصلی که اوکراین را تهدید می‌کند فروپاشی خط دفاعی این کشور است که به روسیه اجازه پیشروی‌های بزرگی را می‌دهد.

روسیه در اوایل اسفند شهر راهبردی آودیوکا را تصرف کرد و در هفته‌های اخیر در شرق اوکراین پیشروی‌های تدریجی جدیدی را رقم زده و از تصرف مناطقی جدید و تهدید شهر چاسیو یار در منطقه دونتسک خبر داده است.

«دنیس شمیهال»، نخست وزیر اوکراین روز جمعه اعلام کرد دولت کی‌یف بودجه‌ای معادل حدودا ۱۰۰ میلیون دلار را برای کمک به تقویت استحکامات ارتش کشورش عمدتا در مناطق خارکیف و سامی در نزدیکی مرز با روسیه اختصاص می‌دهد.

روزنامه وال استریت ژورنال در ماه مارس گزارش کرد اگر چه سربازان اوکراینی مشغول ساخت استحکاماتی در تدارک برای حمله روسیه بوده‌اند اما همچنان به دلیل تدارکات و پیشروی‌های روسیه به حصول پیشرفت‌ کافی خوش‌بین نیستند.

«ماکسیم ژورین»، معاون فرمانده لشگر تهاجمی سوم اوکراین به وال استریت ژورنال گفت: «روسیه از مدت‌ها قبل در تدارک برای اتفاقاتی که اکنون دارند می‌افتند، بوده است. این کشور حجم کافی از منابع و نیروها را برای تحت فشار گذاشتن محورهای متعدد به طور همزمان گردآوری کرده است.

روز ۱۱ آوریل نیز ژنرال کریستوفر کاوولی، یک فرمانده ارشد ارتش آمریکا به قانونگذاران آمریکایی گفت: «به نظر می‌رسد روسیه عمدتا خسارات سنگین خود در میدان جنگ را با سرعتی بیشتر از آنچه که انتظار داشتیم جایگزین کرده است.»

کاوولی در بیانیه خود به کنگره آمریکا خاطر نشان کرد: «روسیه در حال استقرار مجدد نیروهایش با سرعتی بسیار سریع‌تر از برآوردهای اولیه ماست. ارتش روسیه هم‌اکنون ۱۵ درصد بزرگ‌تر از چیزی است که در زمان حمله به اوکراین بود.»

‌آسیب‌پذیری‌های ارتش اوکراین در بخش پدافند هوایی نیز در حال افزایش بوده و نشانه آن اصابت هر چه بیشتر  پهپادها و موشک‌های روسی به اهدافی نظیر تاسیسات زیرساختی حیاتی این کشور است. روز پنجشنبه بزرگ‌ترین نیروگاه برق کی‌یف از بین رفت، در حالی که به نوشته واشنگتن پست نگرانی‌های این کشور در خصوص بر خوردن به کمبود موشک‌های زمین به هوا برای مقابله با حملات هوایی روسیه تشدید شده است.

عصبانیت زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل

رئیس جمهور اوکراین با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت که کشورش خواهان تشدید درگیری و تنش در منطقه «خاورمیانه» نیست.

 ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین امروز (یک‌شنبه) با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به عملیات پهپادی و موشکی شامگاه شنبه ایران در پاسخ مشروع به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان واکنش نشان داد.

زلنسکی در پیام خود با تاکید بر اینکه «کی‌یف خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید بیشتر درگیری در خاورمیانه است» ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد و مدعی شد که اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند.

وی بدون اشاره به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت تهران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه مدعی شد: «همان‌طور که اقدامات روسیه تهدیدی برای درگیری بیشتر است، همکاری آشکار بین این دو کشور (ایران و روسیه) در گسترش رعب و وحشت باید با واکنش قاطع و متحد جهانی مواجه شود.»

رئیس جمهور اوکراین همچنین افزود: «جهان نمی‌تواند منتظر ادامه حرف‌ها باشد. کلمات، هواپیماهای بدون سرنشین را متوقف و موشک‌ها را رهگیری نمی‌کنند. ما باید امنیت را تقویت کنیم و قاطعانه با تمام کسانی که می‌خواهند رعب و وحشت را به یک امر عادی تبدیل کنند، مقابله کنیم.»

وی در ادامه از کنگره ایالات متحده خواست تا تصمیمات لازم را برای تقویت متحدان آمریکا در این زمان حساس بگیرد.

شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت

شولتش گفت، مذاکرات بین آلمان و روسیه تنها زمانی ممکن است که مسکو از اهدافش در درگیری اوکراین دست بردارد.

 اولاف شولتس، صدراعظم‌ آلمان آلمان همچنین گفت، تنها زمانی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه صحبت می‌کند که مسکو کارزارش در اوکراین را متوقف کند.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، وقتی که روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ حملاتش علیه اوکراین را آغاز کرد، ضرورت حفاظت از مردم دونباس، مقابله با ایدئولوژی نازی در اوکراین و جلوگیری از پیوستن این کشور برای پیوستن به ناتو را مطرح کرد.

شولتس همچنین بار دیگر بر وعده خود در حمایت از اوکراین تا زمانی که لازم باشد، اشاره کرد و در پاسخ به اینکه فکر می‌کند این درگیری احتمالا تمام می‌شود، گفت: کسی نمی‌تواند پاسخ این سوال را بدهد.

صدراعظم آلمان در گفت‌وگویی با شبکه خبری TAZ همچنین در پاسخ به اینکه خیلی از افراد به ویژه در شرق آلمان، مایل به توافق با روسیه هستند، اما وی از ۲۰۲۲ مذاکره‌ای با پوتین نداشته، افزود: چنین گفت‌وگوهایی زمانی موثر واقع می‌شوند که شما احساس کنید می‌توانید تفاوتی ایجاد کنید.

شولتش درباره زمان احتمالی مذاکره نیز گفت، تنها زمانی این گفت‌وگو انجام می‌شود که روسیه متوجه شود، صلح دیکته‌ شده وجود نخواهد داشت و پوتین می‌داند که باید کارزار خود را رها و نیروها را خارج کند.

در مارس سال جاری میلادی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت، مسکو مناطق جدیدی دارد که باید از آنها در مقابل کی‌یف دفاع کند.

شولتس ادامه داد، بسیاری از آلمانی‌ها از تشدید بالقوه اوضاع هراس دارند و چنین ترس‌هایی را «قابل درک» خواند.

وی با بیان اینکه برلین همچنان حمایت خود از کی‌یف را کنار نمی‌گذارد، افزود آلمان نمی‌تواند برتری روسیه در میدان جنگ را بپذیرد.

فشار اوکراین بر سه کشور اروپایی برای دریافت کمک

بنا به نوشته یک نشریه آمریکایی، اوکراین تلاش برای دریافت سامانه پدافند هوایی از کشورهای اروپایی را افزایش داده است.

به گزارش فایننشال تایمز، دولت اوکراین همچنان به متحدان اروپایی خود برای تامین کمک های بیشتر برای این کشور فشار می آورد.

فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که در بحبوحه افزایش حملات هوایی روسیه، اوکراین فشار بر برخی کشورهای اروپایی برای دریافت سامانه پدافند هوایی را بیشتر کرده است.

به نوشته این نشریه، این اقدام پس از رد درخواست اوکراین برای این سامانه از سوی دیگر کشورهای غربی صورت گرفته است. لهستان، اسپانیا و رومانی کشورهایی هستند که اوکراین خواهان دریافت سامانه دفاع هوایی از آنهاست.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس‌جمهور اوکراین به شدت از حامیان مالی غربی خود، درخواست باتری‌های سامانه پاتریوت کرده است. زلنسکی روز پنجشنبه گفت: هر روز به اوکراین حمله می‌کنند و هر روز می‌شنویم که اوکراین سامانه‌های پدافند هوایی جدید دریافت خواهد کرد.

تاکنون، آمریکا آلمان و هلند چندین پرتابگر پاتریوت را به اوکراین تحویل داده‌اند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵۳
نصف بیشتر یهودی هایی که مهاجرت کردن به اسرائیل، تو اوکراین و روسیه و لهستان به دنیا اومدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
این بدبخت بیشتر از اینکه بفکر اکراین و مردمش باشه بفکر اسراییله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
زلنسکی خودش یهودی است و فعلا که اوکراین را به فنا داده از لهستانی هم بدتر تو کل اروپا پیدا نمی شه
نفوذ نابود می کنه. پوتین اخر کار خودش را کرد. عجیب نیست که پونین و روسیه ظاهرا از مواضع فلسطینی ها و حماس و ایران حمایت می کنه ولی باز نتانیاهو و اسراییل از گل نازکتر به پوتین نمیگن؟ نتانیاهو مثل توده ای ها شده که در هر صورت از روسیه و پوتین حمایت و حرف شنوی داره و همین هست که بایدن دستش را خوانده که مهره پوتینه
پاسخ ها
محمد فقیه نوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
ساکت
بایدن خیلی خوب می دونه که تمام این برنامه برای درگیر کردن امریکا در خاورمیانه از سوی محور پوتین و نتانیاهو شکل گرفته. همین الان ببینید که با اینکه اینقدر پوتین از مواضع ایران در دنیا حمایت می کنه ولی نتانیاهو و دولت اسراییل علیه بایدن و اروپا وحتی ذلنسکی میگن و انتقاد می کنند و محکوم می کنند ولی حتی از گل نازکتر به پوتین و روسیه نمی گن. عجیب نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
خوش بحالته کانادا ، واسه همین نگران ایرانی ؟
این صهیونیسم اگه عصبانی نمیشد عجیب بود
عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل


بمیر بابا
عصبانیت زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل


زلنسکی جان سلام به شما ، میخواستم ببینم زمانی که اسرائیل کنسولگری ایران رو زد شما در کدامین گورستان تشریف داشتید؟ با تشکر
حمله دیشب نشون داد که آمریکا و رفقاش و ایضا اسرائیل فقط بلدن پارس کنن ، زلنسکی هم گویا هوس تنبیه کرده. چطوره 200 تا موشک هم هدیه بدیم به روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
پارس نه واق واق
رفیق گرمابه و گلستان بی بی اگه بیاد خیلی بد میشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
ترامپ ؟
ارتش اوکراین در آستانه فروپاشی است!!!
پس نتیجه ی اون همه کمک های مالی و تسلیحاتی و سیاسی و فنّی آمریکا به زلنسکی چی میشه!!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
احتمالا تو حسابهای شخصی مسئولان فاسد آمریکا و .اکراینه
ارتش روسیه هم‌اکنون ۱۵ درصد بزرگ‌تر از چیزی است که در زمان حمله به اوکراین بود.»

فلاکت غرب و غربگدا
مرگ بر شاهان قاجار و روس ها و حامیانش
پاسخ ها
محمدباقر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بریتانیای صغیر رو هم اضاف کنید
شاید خیلیها مثل من قبل از جنگ اوکراین و غزه، هیچ ارتباطی بین اسراییل و اوکراین و آمریکا نمی دیدن، ولی بنظرم الان اگر کمی بیشتر دست روی حساسیتها بذارید، صدای جیغ سران آلمان، لهستان و فرانسه و امارات و اردن و ... هم در حمایت جدی از اسراییل درخواهد آمد، طوری که متوجه میشی که این مقامات از کجا به راس این کشورها صادر شدن.
عصبانیت خوب نیست،دلقک اوکراینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
یکی یه دستمال هم به این دلقک بده آب دماغ اش همیشه آویزنه حداقل اول پاک اش کنه بعد حرف بزنه
ارتش اوکراین در آستانه فروپاشی است

ارتش روسیه در چه شرایطی است ؟؟؟؟
حتما در اوج قدرت !!!!!!!!؟
پس معلومه خوب کاری کردیم که دلقک داره میسوزه...از عصبانیتش بمیره این صهیونیست...
بیچاره زلنسکی ، کلی پشتک بارو زد و ادا و اطوار در آورد تا جلب توجه جهانی کند که ایران توجهات را به خود معطوف کرد .
عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جای دلقکها در سیرک است پرزیدنت زلنسکی به محل کار خود برگردید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
??
آقای زلنسکی شما راجع به کشور خودت نظر بده و فکری به حال اوکراین بکن که کاسه گدایی گرفتی دستت فقط به کمک نظامی دیگر کشورها چشم دوختی و آبروی هرچه رئیس جمهور بردی
آقای زلنسکی اینهمه کمک نظامی به کشورت شد با آن همه مهمات باید مسکو را تصرف می کردی؟
بابا یه ویزای کار بدین به این سباه باز بیاد لاله زار سرکارو حرفه ش تاتر روحوضی بازی کنه بچه بیکاره بیکاری هم که سم ه
فروپاشی اکراین وبعد صهیونیست . اتفاقاتی هست که می‌افتد دوتا مغلوب شکست خورده همدیگر رو خوب درک می‌کنند ولی اکراین وقتی ایران به اسراییل حمله کرد. متوجه شد کمک‌ها دیگه از جانب آمریکا فقط به اسراییل میرسه برای همین بایدم ناراحت بشه
قران تاکید اکید کرده که ما باید از بین کافران دوست صمیمی بگیریم
الان هم ایران باید دوستی اش را با روسیه کمونیست گسترش بدهد
و هر چه بیشتر باید از اروپای مسیحی فاصله بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
کمونیست سگش شرف داره به اونایی که کشتن کودکان و زنان و بیماران مسلمان براشون وظیفه هست و تا حالا میلیونها مسلمان قربانی این موجودات شدن.
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
قران تاکید اکید کرده که ما "نباید" از بین کافران دوست صمیمی بگیریم
خفه شو دلقک
عصبانیت زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل خاستگاه یهودی صهیونیستی او را مشخص می کنه. اینها کلا در مورد حمله تروریستی صهیونیست ها به کنسولگری ایران که خاک ایران تلقی میشه خودشون را به کری و کوری و لالی زدن و حالا از سوراخ هایی که پنهان شده بودند. در اومدن و محکوم می کنند. همین یک قلم برای هر. انسان آزاده و منطقی و عاقلی کافی است تا طرز فکر و ایدئولوژی این جماعت زبان نفهم را متوجه بشه.
اقای اکراینی تویک مترسکی بیش نیستی که سرجالیز امریکایها گذاشته شده ایی!
کمک کمک کمک ??????

زلنسکی ?????
برید خدا رو شکر کنید جمهوی اسلامی خیلی دلسوزه اگه من بودم همه چیزو یکسره میکردم و مطئنا هیچ کس جرات حرف زدن در مورد ایران رو نداشت
زلنسکی هم شکر خورد
وقتی غرب باشعارتغییر یک دلقک رابه قدرت میرساند وکشورزیبای اوکراین راطعمه منافع خود میکند وبدبخت مردم که هیچ نفهمیدن چطوراواره وبی وطن شدن بایدزلنسکی رامحاکمه کنند
مردک گدا کم زر زر کن. دوره افتادی گدایی میکنی برای سلاح. دلقکی کن دست کم مردم بخندند. بار دیگه خواستی نام ایران رو ببری، خبردار بایست.
آقای زلنسکی اگر ازدفاع قهرمانانه ایران. ناراحتی از این ناراحتی بمیر چون هر کسی به ایران عزیز ما تجاوز کند چنانش بکوبیم به گرز گران که دیگر نیاید به جان تو هم بمیر تا ناراحت نباشی
شما کشور خودتو نجات بده دلقک
با این جنگی که غربیها در خاورمیانه راه انداختن دیگر نمیتوانند بیشتر از این از زلنسکی حمایتهای مالی و تسلیحاتی بکنند و کار زلنسکی بزودی تمام میشود .
مرتیکه دلقک
حالا پاسخ اسرائیل چی است اگر نزنه آبروی آن میره اگر بزنه پاسخ بیشتر داده میشود
زلنسکی دلقکی بیش نیست
عصبانیت زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل

به این دلقک بدبخت یکی بگه مردم و کشورت را نجات بده و به غربی ها اعتماتد نکن
رئیس جمهور دلقکی که کارکنان سیرک را از سربازی در شرایطی که کشورش در شرایط جنگی است معاف میکند صلاحیت وراجی و صحبت درباره مسائل سیاسی را ندارد.
کار ایران دفاع مشروع بود نه حملهف
چندین سال هس که داره بهترین جوانان مازرو ترور میکنه، کنسول گری مارو زدن، صبر با کلاس ما هم حدی داره
به نظرم با کلاس ترین و شرافت مندانه ترین پاسخ بود به حملات متعدد اسرائیل
جهان سیاست جای برای دلقک ها نیست
اقای زلن لطفا ساکت . انشالله تو و اربابت بزودی نابود هستید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست