بازدید 2265
۹

وضعیت دانش‌آموزان آسیب‎دیده در کانکس ویران‌شده

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ مراغه گفت: وضعیت جسمانی دانش‌آموزان روستای «باغ یری» این شهرستان که بر اثر واژگونی کانکس مدرسه زخمی شده بودند، مساعد است.  
کد خبر: ۱۲۳۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳ 08 April 2024

به گزارش «تابناک»، «رسول اسدی» یکشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کانکس مدرسه این روستا ظهر امروز بر اثر گردباد واژگون شد و علاوه بر معلم، پنج نفر از دانش‌آموزان که در داخل آن حضور داشتند، زخمی شدند.

به گفته وی یک نفر از دانش‌آموزان همراه با خانم معلم این روستا به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند اما چهار دانش‌آموز دیگر بر اثر شکستگی برخی اعضا از جمله انگشت و قفسه سینه بستری هستند.

بخشدار سراجوی مراغه نیز بیان کرد: در اثر این گردباد، کانکس مدرسه به صورت کامل تخریب و به برخی از منازل روستایی نیز خسارت وارد شد.

بخشدار سراجو: کانکس مدرسه بیش از ۱۰ متر با گردباد جابجا و واژگون شد

«علی تقوی» این را هم بیان کرد که مدارس ۱۵ روستای این بخش کانکسی است و در برخی از آنها دانش‌آموزان تا کلاس ششم می‌توانند تحصیل کنند.

گفتنی است «مرتضی مینویی»، فرمانداری مراغه هم با حضور در بیمارستان سینا، از دانش‌آموزان مصدوم روستای «باغ یری» عیادت، و از آنان دلجویی کرد.


فرماندار مراغه از دانش‌آموزان مصدوم روستای «باغ‌یری» عیادت کرد

به گزارش ایرنا پس از وقوع این گردباد امدادگران اورژانس و هلال احمر شهرستان به محل اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان سینا منتقل کردند.

بخش سراجوی مراغه به مرکزیت شهر خداجو بیش از ۹۰ روستا دارد که تعداد قابل توجهی از آنها به دلیل فاصله زیادی که با مرکز بخش و شهر مراغه دارند، جزو روستاهای محروم شهرستان به شمار می‌روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
توی ایران با این همه ثروت و ذخایر نفت و ...... مدرسه تو کانکس؟؟؟؟؟؟؟
سر خم می سلامت بشکست اگر سبوحی.......
طفل معصوم امیدوارم زود خوب بشن
والا سزاوار نیست بچه ها توی کانکس یا زیر چادر درس بخوانند حتا اگر دولت توان نداشته باشه خود مردم پا پیش بزارند ما کم پولدار در اون خطه نداریم نمیشه هی به دولت گیر داد به هر حال دولت دلمشغولیهای دیگه ای داره حالا این گرفتاریها به جا یا نا بجا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
موضوع اینکه گند همچی رو در اوردن خیرین هم دیگه مدرسه نمیسازن چون دولت داره مدرسه های که خیرین ساختن رو میفروشن
بچهای مردم ایران ،مدرسه ندارند بعد مابفکر کمک به غزه و...هستیم
خدا را شکر دولت قبلی سر کار نیست وگرنه نماینده ها و همین رییس فعلی که قبلا رییس عدلیه بود بیانیه و شکواییه میدادند که دولت کم کاری کرده و هنوز مدرسه کپری و کانکسی داریم. این کانکس رو هم باید دولت قبلی بر میداشت که یادش رفته
عیادت لازم نبست.برایشان مدرسه بسازید.غزه ولبنان, همینجاست!!
مدرسه که براشون نساختید امیدوارم هزینه درمان و یک تغذیه مناسب در طول درمان براشون فراهم کنید
غزه اینجاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست