بازدید 2023

کشف ۳۸۰۰ قطعه مخابراتی قاچاق در شمال تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳ هزار قلم انواع تجهیزات مخابراتی قاچاق در شمال تهران خبرداد.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ 04 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی چهار دستگاه خودروی شوتی حامل اجناس قاچاق در محدوده کاشانک شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن محرز شد که چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در این محدوده توقف کرده و آماده تخلیه بار قاچاق هستند.

وی با بیان اینکه ماموران در محل حاضر و خودروهای مذکور متوقف شدند، گفت: ماموران در بررسی اولیه متوجه شدند که متهمان اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده و به ظاهر اقدام به حمل مقادیری کالا از شهرستان‌های غربی به مقصد تهران کرده‌اند، اما در جریان بازرسی بیشتر کالاهای قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: کالاهای کشف شده شامل سه هزار ۸۱۳ دستگاه تجهیزات مخابراتی قاچاق بوده که با این اقدام پلیس همگی توقیف و به همراه متهمان به مرجع قضائی ارجاع شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اقلام کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست