بازدید 1942

کدام استان‌ها همچنان مسافران نوروزی دارند؟

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور بر مدیریت بازگشت سفر مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: مسافران همچنان در استان های مازندران، گیلان و خراسان رضوی حضور دارند و بازنگشته اند.
کد خبر: ۱۲۲۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ 01 April 2024


به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جاده‌ها اظهار داشت: حوادث در جاده‌ها همچنان در حال وقوع است؛ اصلی ترین دلیل بی‌احتیاطی برخی از رانندگان در رعایت کامل قوانین سرعت و سبقت غیر مجاز و خستگی است که بیشتر منجر به واژگونی خودروها در جاده‌ها شده است.

وی افزود: موج بازگشت در مسیرها در حال افزایش است؛ ترافیک سنگین در محورها شاهد نیستیم؛ پیش بینی می شود با توجه به بازگشت هموطنانمان به خصوص از استان‌های شمالی به سمت تهران و البرز، جاده چالوس و آزادراه تهران شمال به صورت موقت یک طرفه شود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: امروز برای ایمنی بیشتر رانندگان در مسیرهای برگشت تردد تمام وسایل سنگین انواع تریلر، کامیون و کامیونت به صورت کامل ممنوع شده به استثنای خودروهایی که مواد غذای، سوخت و کالاهای اساسی و فاسد شدنی حمل می کنند.

شیرانی با توجه به اهمیت مدیریت سفر به رانندگان توصیه کرد برای جلوگیری از اشباع خودرو در جاده ها، سفر را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند و در صورت امکان نیز سفرهایشان را به روزهای آتی موکول کنند.

 
وی بیشترین انباشت خودورهای را متعلق به استان مازندران اعلام کرد و افزود: بنابراین برای جلوگیری از ترافیک توصیه ما به رانندگان استفاده از جاده هایی مانند هزار، فیروزکوه وآزادراه قزوین و رشت که ظرفیت بالاتری دارند، است.

کدام استان‌ها همچنان مسافران نوروزی دارند؟

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اوج خروج خودروها را برای نیمه نخست نوروز اعلام کرد و افزود: این آمار به ۹۵۰ هزار خودرو رسید ولی کماکان امروز ۶۰۰ هزار از خودرو از تهران خارج شده و هنوز باز نگشته اند. در استان مازندران ۳۰۰ هزار خودرو وجود داشته که امروز ۱۶۱ هزار باقی مانده در استان گیلان ۱۵۰ هزار خودرو و استان خراسان رضوی ۵۰ هزار خودور باقی مانده که هنوز به مقصد باز نگشتند و انتظار داریم ظرف امروز و تا پایان هفته برگردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست