بازدید 21607

چراغ سبز وزرای کابینه رژیم اسرائیل برای توافق با حماس

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه مدعی شد که وزرای حزب لیکود در کابینه این رژیم موافق انعطاف‌پذیری در قبال حماس برای انجام توافق مبادله اسرا هستند.
کد خبر: ۱۲۲۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳ 31 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد که تغییر واقعی در موضع وزرای حزب لیکود در قبال توافق با حماس برای مبادله اسرا در جلسه کابینه صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، در نشست کابینه رژیم صهیونیستی همه وزرا به جز یوآو گالانت وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حمایت خود را از انعطاف پذیری در مذاکره با حماس برای مبادله اسرا ابراز کردند.

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو با رد این گزارش، مدعی شد که اکثر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی از مواضع او حمایت می‌کنند.

پیش تر دیوید بارنیا رئیس موساد گفته بود که در صورت انعطاف‌پذیری بیشتر (رژیم) اسرائیل، امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا وجود دارد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، رئیس موساد بار دیگر خواستار گسترش اختیارات هیات مذاکره کننده در مورد بحث‌های توافق مبادله اسرا شده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست