بازدید 2933

تخریب‌ها باعث نگرانی مردم از دعوای قدرت می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تذکر حضرت آقا، خطاب به کسانی بود که اینگونه موضع‌گیری‌ها و حرف‌هایشان، موجب تلخ شدن شیرینی انتخابات پرشور، در کام مردم می‌گردد. دعواهای ناصواب نمایندگان، کام مردم را تلخ می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 13 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ، ضمن اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب به منتخبین جدید مجلس شورای اسلامی، گفت: تذکری که مقام معظم رهبری دادند، نسبت به بعضی از برداشت‌ها و تجزیه و تحلیل‌هایی بود که برخی منتخبین، از موفقیت یا عدم موفقیت نامزدها داشتند و به این بهانه سعی می‌کردند، برخی چهره‌ها را تخریب و برخی دیگر را بزرگنمایی کنند.

وی تصریح کرد: اینگونه اقدامات تخریبی، بیشتر موجب نگرانی مردم از دعواهای سیاسی و دعوای قدرت در مجلس در آینده می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: به همین دلیل، این هشدار رهبر معظم انقلاب، موجب شد که این افراد تا حدی متوجه آثار و تبعات موضع‌گیری‌هایشان شوند و طوری نباشد که مردم تصور کنند این افراد منتخب، بجای آنکه به فکر حل مشکلات مردم باشند و در جهت منافع ملی قدم بردارند، از همین ابتدا به دنبال جنگ قدرت در مجلس هستند.

ترقی افزود: تذکر حضرت آقا، خطاب به کسانی بود که اینگونه موضع‌گیری‌ها و حرف‌هایشان، موجب تلخ شدن شیرینی انتخابات پرشور، در کام مردم می‌گردد. دعواهای ناصواب نمایندگان، کام مردم را تلخ می‌کند. به نظر می‌رسد که این هشدار، موجب یک تغییر روش در این نوع افراد برای ایفای نقش در مجلس آینده خواهد شد.

در پایان، نمایندۀ اسبق مجلس شورای اسلامی در دور پنجم، ضمن ابراز امیدواری از تغییر رویه این منتخبین، بیان داشت: امیدواریم این افراد که خودشان را تابع ولایت می‌دانند و سعیشان بر این است که در مسیر ولایت حرکت کنند، این هشدار را در عمل مورد توجه قرار داده و به گونه ای عمل کنند که مجلس دوازدهم، هم به لحاظ خدمت و توجه به مشکلات مردم، خوشحال کننده آن‌ها باشد و هم موجب دغدغه آن‌ها، نسبت به دعواهای سیاسی در درون مجلس نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست