بازدید 34907
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

واقعیت درگیری خانم بی حجاب با روحانی قمی چه بود؟ / صف‌های به هم ریخته پرداخت ارز دولتی به سفر‌های خارجی/ یارانه اسفند کی واریز می‌شود؟ / جنجال مجازی با کلیدواژه رسایی و عزل معاون صدا و سیما

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و تیترهایی مانند ارز مسافرتی، امیر تتلو، سهام عدالت، یارانه اسفند، درگذشت دختر رکاب زن، درگیری خانم بی حجاب با روحانی، حمید رسایی و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۲۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳ 12 March 2024

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت قابل توجهی در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

ارز مسافرتی

اقدام عجیب دولت برای دو برابر کردن ارز مسافرتی و پرداخت بی نظم این ارز به مسافران در فرودگاه در روز‌های اخیر، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.
در همین رابطه فیلمی از فرودگاه امام خمینی (ره) که مسافران برای ارز مسافرتی هجوم برده بودند منتشر شد که انتقادات فراوانی را متوجه دولت کرد و عبارت ارز مسافرتی را نیز در کانون توجهات قرار داد.

 
سیاست جدید بانک مرکزی در دو برابر کردن سهمیه ارز مسافرتی با حواشی و انتقاد‌هایی همراه 'aji و در روز‌های اخیر ویدیو‌هایی از ازدحام مسافران متقاضی سهمیه ارز مسافرتی در فرودگاه «امام خمینی ره» منتشر شده که نشان‌دهنده بی‌نظمی و استفاده افراد از اختلاف قیمت ارز تحویلی با ارز بازار آزاد است. بانک مرکزی هفته اول اسفندماه امسال در بخشنامه‌ای سرانه فروش ارز مسافرت هوایی به متقاضیان را از ۵۰۰ به هزار یورو افزایش داد. توجیه بانک مرکزی برای چنین تصمیمی، پاسخگویی به تقاضای فزاینده ارز مسافرتی در روز‌ها و هفته‌های پایانی سال است که موجب بی‌نظمی و نوسان‌های شدید قیمت ارز در بازار آزاد می‌شد.

امیر تتلو

برگزاری دادگاه امیر تتلو و انتشار تصویری متفاوت از او در دادگاه موضوع دیگری بود که هفته گذشته در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.


امیر تتلو سابقه‌ای از دستگیری‌ها با اتهامات مختلف در پرونده خود دارد. اولین باری که او دستگیر شد، پس از بازگشت از دبی رخ داد. در سال ۱۳۹۰، به دلیل پخش آلبوم بدون داشتن مجوز، او دستگیر شد. دستگیری بعدی او در سال ۱۳۹۲ به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی و سبک خاص پوشش اتفاق افتاد. در سال ۱۳۹۵، به خاطر منتشر کردن ویدئویی که به نوعی نوجوانان را به فساد و فحشا دعوت می‌کرد، او دوباره دستگیر و به زندان اوین منتقل اما پس از ۶۲ روز با وثیقه آزاد شد؛ البته دادگاه به اتهاماتی مانند هتاکی به ده سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد که با تلاش وکیل خود، تحمیل شده‌ها به نصف کاهش یافت و در نهایت مجازات به تعلیق درآمد.

سهام عدالت

با نزدیک به پایان سال و احتمال واریز سود سهام عدالت دوباره این عبارت نیز در کانون توجهات قرار گرفت.

 
مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: اگر سهامداری سود مرحله نخست سهام عدالت و یا سود سنوات گذشته را دریافت نکرده است، باید به سامانه سجام و یا سامانه سهام عدالت مراجعه کند. در این سامانه‌ها چرایی عدم واریز سود مشخص شده و سهامدار می‌تواند نسبت به اصلاح شماره شبا یا ورود اطلاعات جدید بانکی اقدام کند. این مقام مسئول به باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد؛ بنابراین، افراد با رفع مشکلات مربوط به حساب سود سهام عدالت این دوره و سنوات گذشته را اگر دریافت نکرده باشند دریافت خواهند کرد.

یارانه اسفند

تغییر در زمان بندی واریز یارانه اقشار مختلف که از بهمن ماه آغاز شد، سبب گشت تا در اسفند ماه نیز عبارت یارانه اسفند و زمان واریز آن مورد توجه بسیاری از کاربران در فضای مجازی قرار بگیرد و به یکی دیگر از ترند‌های مهم هفته بدل شود.

 
علیرضا عسگریان در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی اظهار داشت: طرح فجرانه که سه‌ماهه است و تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد، با استقبال مردم مواجه شده است. معاون وزیر کار گفت: ساعت ۲۴ جمعه اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ شد و هر نفر می‌تواند ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت ۵۲۳ هزار تومان بخرد و ۲۲۰ هزار تومان هم یارانه تشویقی دولت است. عسگریان تاکید کرد که خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد. ضمن اینکه یک ماه مهلت استفاده از این یارانه وجود دارد. یارانه ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست. وی از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

قیمت دلار و طلا

در هفته گذشته نیز یکی از عباراتی که در کانون توجه کاربران فضای مجازی قرار داشت، قیمت دلار و طلا بود. بسیاری از کاربران با جست و جو در این رابطه تلاش می‌کنند تا در جریان آخرین نرخ طلا و دلار، نسبت به آینده اقتصادی خود و کشور و نیز برنامه اقتصادی آتی خود تصمیم گیری کنند.

 
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار روز دوشنبه ۲۱ اسفند با رشد چهار هزار تومانی در مقایسه با دیروز به سه میلیون و ۹۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. سکه امامی با وجود رشد نرخ طلا ۱۴۱ هزار تومان کمتر از عصر دیروز به‌فروش رسید و معادل ۳۶ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان قیمت خورد. یورو خدماتی نیز که مبنای محاسبه ارز دولتی است، ۴۷ هزار و ۱۳۵ تومان عرضه می‌شود و در قیاس با یکشنبه کاهش ۵۰ تومانی را تجربه می‌کند.

ماه رمضان

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، یکی دیگر از عبارات‌ مورد توجه کاربران فضای مجازی، کلمه ماه رمضان و عناوین مرتبط با آن است.

 
بر این اساس کاربران تلاش می‌کنند با جست و جو پیرامون عبارات‌، زمان و نحوه دقیق بهره مندی از این ماه مبارک را جویا شوند.

درگذشت دختر رکاب زن ایرانی

آریانا ولی نژاد، دختر رکابزن ایران، که دچار سوختگی شده بود، چند روز پیش دار فانی را وداع گفت و همین موضوع نیز سبب شد تا نام او به یکی از ترند‌های برتر هفته تبدیل شود.


ولی نژاد به دلیل نشت گاز از بخاری و سوختگی ۷۰ درصدی در بیمارستان بستری بود و روز چهارشنبه به دلیل عوارض ناشی از سوختگی درگذشت. او از خرم‌آباد به بیمارستانی در اصفهان منتقل شد و در همان اصفهان هم درگذشت.

درگیری خانم بی حجاب با روحانی

در روز‌های گذشته فیلمی عجیب از درگیری یک زن بی حجاب با یک روحانی در یک درمانگاه در شهر قم به شدت جنجالی شد.
در این فیلم دیده می‌شود که خانم بی حجاب با ظن اینکه روحانی حاضر در فیلم از او تصویربرداری کرده، با او درگیر شده و حواشی فراوانی در همین رابطه ایجاد شد.

حمید رسایی

حمید رسایی که یکی از برندگان انتخابات در مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران است، در هفته گذشته به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.


دلیل این موضوع نیز اشاره مستقیم او به نام رییس مجلس و برخی رسانه‌های جریان اصولگرایی در تخریب او و جبهه پایداری بود.

علیرضا خدابخشی

علیرضا خدابخشی نام معاون سیاسی صدا و سیما بود که گفته می‌شود در ماجرای حاشیه پیش آمده برای حمید رسایی در صدا و سیما و پخش زنده نقش کلیدی داشت و از همین روی این موضوع به برکناری او منجر شد.


خبرآنلاین در ارتباط با خدابخشی نوشت: خدابخشی از ابتدای ورود به معاونت سیاسی سازمان صداوسیما، اقدامات عجیب و انتحاری انجام داد. او ساختار‌ها را بر هم ریخت و با شعار «تحول در خبر صداوسیما» ساختمان شبکه خبر را تغییر داد و خبرگزاری صداوسیما که به واحد مرکزی خبر معروف بود و شبکه خبر، پخش اخبار سیما، باشگاه خبرنگاران و خبر رادیو و پخش اخبار صدا را تلفیق کرد و ساختمان‌ها را خالی و باشگاه خبرنگاران را کلی تعطیل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۴۷
"در این فیلم دیده می‌شود که خانم بی حجاب با ظن اینکه روحانی حاضر در فیلم از او تصویربرداری کرده با او درگیر شده...."
خوب یواشکی داشت عکس و فیلم می گرفت دیگه
ظن وجود نداره!
هی ماست مالی ماست مالی تا آخر سر داستان این طوری می شه که خانم نشسته بود داشت اسلحه وینچسترش رو به بهانه شیر دادن کودکش پر می کرد که بره اون روحانی رو ترور کنه که اون آقای روحانی با اون کار درست و شایسته اش این ترور رو خنثی کرد!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اگر هم اون روحانی فیلم نگرفته قضیه تحریف می کنند کلی شبکه ماهواره ای هستند که علیه نظام فعالیت می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
وقتی کلی پول به اپوزیسیون ها می دهند علیه ایران فعالیت کنند دروغ بافی که هزینه ای ندارد مفت تمام می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اگر کار بدی اتفاق افتاده حتما طرف روحانی نبوده بلکه روحانی نما بوده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
وای بر امثال شما
شما از کجا بهت ثابت شد ایشان در حال فیلمبرداری بوده؟
من نمیگم بوده یا نبوده
باید صبر کنی مشخص بشه
ناشناس
| Canada |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
وینچستر رو خوب اومدی. همه چیز توی فیلم با صدا و یا بی صدا مشخص هست. حتی کوچکترین توضیحی ندارد. همچنین، اون نوزاد بعد از بیست سال دیگر با دیدن این فیلم به مادر شجاعتش افتخار خواهد کرد.
یک نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
با سلام
شما فرض بر این بگیر قضیه برعکس بود طرف مقابل به همین رفتار به زن حمله میکرد و از او با داد و بیداد میخواست حجابش رو درست کنه اونوقت چی مینوشتی باز هم دفاع میکردی
خدا نصیب کنه ( البته کرده 50 درصد تهرانیها گرفتارند ) طرف وقتی تو دادگاه مهریه اش را میزاره اجرا بعد ( اونی که به هیچی از اسلام اعتقاد نداره غیر از مهریه اش ) اونوقت متوجه میشی تا حالا خواب بودی هرچی دلش بخواد بهت میگه و هر توهینی بهت میکنه تو هم مجبوری لال باشی چون قدرت دست اونه حالا هم خوب داره میبرتتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
هی شبکه معاند شبکه معاند نکنید. اگر معمم خطا کرده باید به اون رسیدگی بشه چه در شبکه معاند نشون داده بشه چه نشه. این طور نشه که اگر شبکه معاند نبود سرپوش گذاشته می شد و به خطای معمم رسیدگی نمی شد.
س م الف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
فیلمو با دقت نگاه کن خانمه اولا شیر نمیداده به بچه بعد روحانی از عابربانک اومده تا بقیه کارها بانکیشو با گوشی انجام بده و اون خانم دچار سوتفاهم شده
رسول زهرائی رئوف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
هر کسی گوشی در دست مشغول کار باشد دارد از شما فیلم می گیرد ؟ اگر این قدر به خودتان مشکوک هستید و می‌ترسید خیابان مکان عمومی است در خیابان درست بگردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اگه روحانی مقصر بوده یا نبوده من کاری ندارم
ولی زنه که حتما باید محاکمه بشه
مخصوصا اینکه خوراک رسانه دشمنو تامین کرده
یعنی حداقل دو تا جرم بزرگ انجام داده طبق قوانین کشور
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اگه اون خانم از، اینکه اون روحانی عکژش رو گرفته برآشفته وقتی فهمیده یکنفر فیلمش رو در سرتاسر دنیا پخش کرده چه حالی داشته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خبرنگار تابناک از روحانی عکاس حمایت کرده خب
(:
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
۱۱:۱۷
اگر یک درصد سوتفاهم بود اون روحانی عوض اون همه مقاومت رفع سوتفاهم میکرد بدون شک ان را ک حساب پاک است از محاسبه چه باک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
۱۱:۵۶
خودت رو به گمراهی نزن. مشکل اصلی این خانم اتفاقات پس از این عکس هست. جریمه و دعوت به دادگاه و تعهد و پرونده
شخصی از فامیل ما مجبور شد به خاطر یه همچین عکسی 2 هزار کیلومتر مسافت طی کنه و نهایتا مشخص شد عکس اشتباه رو ضمیمه پرونده این بنده خدا کردن و اون عکس اصلا دختر ایشان نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
تابناک تحریف نکن چون بی فایده است اگر آن روحانی فیلم نگرفته بود خیلی با آرامش می توانست محتوی گالری خود را نشان دهد و قائله ختم می شد ولی او فرار کرد و درگیر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
12:37 خودت تحریف نکن. اولا وقتی یکی داره وحشی بازی در میاره منم رسید کارتخوان دستش نمیدم چه برسه به موبایلم رو . بعدش روحانی درگیر نشد، در هم نرفت، وقتی یکی دیگه موبایلشو قاپید رفت تا ازش بگیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
روحانی فرار نکرد بلکه گوشیش رو درآورد که زن دیگری گوشی رو قاپید و روحانی رفت تا گوشیش رو پس بگیره.
شماها رو یک جوری شستشوی مغزی دادند که کاریتون نمیشه کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
بی جهت این داستان را پخش نمی کنند.
ساشا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
الان که فیلم کولی بازی این خانمه جهانی شد یقه کیو میخواد بگیره؟؟؟؟اینترنشنال؟!!!!!
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
دولت برای دارو وکالاهای اساسی دلار نداره بجاش دلار سوبسید دار میده به مایه دارها که درسواخل انتالیا و جاهای دیگه خوشگذرانی کنند !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
فکر کن از باجه عابر بانک در میای و پیامک تراکنش برات بیاد و تا بخواهی پیامکت رو بررسی کنی که عملیات باکیت تایید شده یا نه، یک بپره با بی آبرویی و اجاره بازی یقه آن را بگیره که از من چرا عکس گرفتی. به محضی که گوشی تو در بیاری که جلو حضار از خودت دفاع و رفع اتهام کنی یک سروری گوشیت رو با بی حرمتی بی اجازه از دستت بقاپه. یک مشت ... مسخ شده هم به طرفداری از ظالم کامنت باران کنند فضای مجازی را و متلک باران کنند در فضای واقعی.
من به شخصه یقین می کنم که اگر خدایی را قبول دارید قطعا ناظر است و آن روز بلای عقوبت الهی بر سر جامعه ای چنین پلیدی پسند بسیار نزدیک است.
واقعیت درگیری خانم بی حجاب با روحانی قمی "نوک کوه یخ " بود.

متاسفانه خیلی زود دیر می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
توک کوه یخ اونجاست که ارتش امریکا که به حمایت از صدام ناوش را فرستاد خلیج فارس، نوک کوه یخ آنجا همه مخالفان نظام در کشورهای غربی هستند با چه درامدی آنجا زندگی می کنند نوک کوه یخ آنجا که دانشمندان هسته ترور می شوند خرابکاری می شود و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
باور اتفاقات درمانگاه قم برای من سخت هست
چطور در کمتر از 50 سال کار به اینجا کشید؟
روحانیت که زمانی حامی و پشتیبان ملت بود و مردم با دیدن یک روحانی احساس آرامش و امنیت میکردن الان میشود عامل درگیری و ناامنی.
چه کسی به حضرات بالا گفت که با عکس و فیلم ملت کوچه و خیابان را محکوم کنن؟
آیا الان فرهنگ عفاف و حجاب با این کار تقویت شده؟ آیا علاقه مردم به دین افزایش پیدا کرده؟! چرا هیچ وقت از مسیر اشتباه دست بر نمیدارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
چه کسی به راهور و یا پلیس اجازه داد با فیلمبرداری از خانم ها در حین رانندگی برای توقیف خودرو به دلیل بی حجای که البته خیلی هم خطا داشت خودرو را متوقف کند شاید همین مجوزی میشود برای این روحانی و یا مدعیان دیگر از نوامیس مردم عکس و فیلم تهیه کنند و جامعه ی را در گیر حواشی سازند خدایا سیرا محمد و رعدالت علی را به منادیان آنان که در کسوت روحانیت هستند نشان بده تا بتوانند بر قلب ها رسوخ کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اولا که معلوم نیست روحانی عکس گرفته باشه دوما عکس گرفتن از دیگران جرم نیست بلکه بی حجابی و حمله به دیگران جرم هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
طبق قانون به طور کلی هرگونه تصویربرداری و فیلمبرداری مخفیانه از دیگران و تکثیر و توزیع آنها جرم است و مرتکب آن به دو الی پنج سال حبس، ده سال محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین ۷۴ ضربه شلاق محکوم می گردد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
معلوم نیست این بار دنبال چی هستند.
چه جانبدارانه خبر رو میدین !!!خانمی بی حجاب با ظن به گرفتن عکس توسط روحانی؟؟؟؟؟؟!!!!!!کار زشت اون روحانی رو ندیده گرفتی تابناک جان !!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اگر هم روحانی قصد عکس گرفتن نداشته باشه چنین سناریویی را می سازند همان طور که اینترنشنال ساخته شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
جالب اینجاست که در فیلم کاملا مشخصه که داره فیلم میگیره
در ضمن اگر فقط ظن بوده چرا روحانی برای رفع سوءتفاهم گوشی رو به خانم نشون نمیداد و به شدت داشت مقاومت میکرد؟

هیچ ظنی در کار نبوده و 100 درصد مشخص و واضح هست که فیلم گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
نوع تیتر رو ببینید:
واقعیت درگیری خانم بی حجاب با روحانی قومی
اول داره میگه درگیری رو خانم شروع کرده در حالی که عامل شروع درگیری روحانی هست چون کار خلاف انجام داده
بعد داره میگه خانم بی حجاب در حالی که به جای خانم بی حجاب میتونست بگه مادر
در کل با تیتر هم سعی شده واقعیت منحرف بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
فرقی به حال روز جنبش فواحش نمیکنه حتی اگه روحانی مقصر باشه که در اون صورت روحانی نماست
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اکثریت مردم ایران خواهان مجازات اون روحانی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
۱۲:۳۷
بالغ بر 90 درصد خواهان مجازات روحانی هستن. از نظرات و مثبت منفی ها هم کاملا مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اینقدر متبت و منفی در فضای مجازی دیدی فکر کردی واقعیت و در فضای آن همین هست!! !!!!!
« درگیری خانم بی حجاب با روحانی »
چه بی حجاب ، چه با حجاب
آیا اون فرد به اصطلاح روحانی ، حق داره که از زن و بچه مردم بدون رضایت و اجازه فیلم بگیره و به سایرین نشون بده ؟
این حق رو کی به اون داده ؟ خدا ؟ حضرت محمد ؟ حضرت علی ؟ امام حسین ؟
این فرد به اصطلاح روحانی مسلمان شیعه ، بالاخره باید تابع یکی از این نامبرده ها باشه دیگه . کدومشون همچین فرمان و اجازه ای به اون دادن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
آیا لازم نیست ثابت شود اون روحانی واقعا داشته فیلم می گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
نظرت در مورد خانومه چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
آیا شما مطمئنی فیلم و عکس گرفته... فیلم کاملش رو ببین... میره پایدستگاه عابر بانک و داره مدام گوشی رو نگاه میکنه و همون حالت رو در جهتهای دیگه هم داره.

من نمیدونم فیلم و عکس گرفته یا نه ولی شما هم فقط با یه فیلم تقطیع شده داری نظر میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
۱۰:۰۶
مادری که نگران حال فرزندش هست به هیچ چیز توجه نمیکنه. تو اون لحظات حجاب و روسی آخرین اولویت اون خانم هم نبود
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اتفاقا خانمه با حجاب و با وقار بوده وقتی متوجه میشه یک نفر در لباس روحانی داره ازش عکس میگیره عصبانی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
عمل این روحانی به پثابه کسی است که اسلحه را به سمت طرف نشانه گرفته و مدعی است فشنگی در آن نبوده آقایان حقوقدان می توانند تفسیر کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
۱۰:۳۱
نگران فرزندشه؟ کسی به سمتش اسلحه گرفته؟
آره خوب حق داره با لخت شدن از بچش دفاع کنه
شما جماعت بدبختی هستید
شاید اصلا اون روحانی هم مقصر باشه ولی زنه چی که قوانین کشور و شرع رو لگدکوب کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
۱۱:۴۵
این قوانین شرع و کشور که میگید چرا زمان صدر اسلام و حضرت علی و پیامبر نبوده؟ همین یک سوال رو جواب بدی من قانع میشم
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اصلا فرض بر اینکه خانم روسریش افتاده بی حجاب بوده اون بنده خدا با بچه بغل و گرفتاری بیمارستان باید کسی بیاد به این خاطر براش مشکل درست کنه ؟ شما که روحانی هستی حتما شرایط و نحوه امر به معروف رو یادت دادن یا یادت دادن با همه چی گازانبری وتندروی رفتار کنید؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
حالا شما از کجا فهمیدی از زن بی حجاب فیلم گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
یک سناریو حمله فصل اولش خوب جواب داده حالا قسمت دومش...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
آیا در دادگاه ایران ترازوی تحقیق و بررسی به سمت خانم سنگینی خواهد کرد؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لایحه حجاب و عفاف به شورای نگهبان رسید اما باید پرسید:
لایحه از کجا آورده ای کی به شورای نگهبان می رسه؟؟
همچنین لایحه ممنوعیت فعالیت اقتصادی فرزندان و همسر وزرا و نمایندگان و رئیس روسای سازمان ها و بانک ها و ...کی به شورای نگهبان می رسه؟
لایحه اخراج مادام العمری کارمندان و کارکنان رشوه گیر و اختلاس گر و زیر میز بگیر و ... کی به شورای نگهبان می رسه؟
لایحه ممنوعیت اخذ اقامت و شهروندی در کشورهای خارج برای مسئولین و خانواده شون کی به شورای نگهبان می رسه؟؟
لایحه بودجه دادن مشروط به حسابرسی از بیت المال به ده ها سازمان و نهاد فرهنگی کی به شورای نگهبان می رسه؟
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
پسر رییس قوه ... 60 تا ویلا تو شمال ساخته و داشته میساخته که رفتن تخریبش کردن. پسر قوه ... 300 هزار دلار تو حساب بانک پاسارگادش داشته و دنبال اقامت دایم کانادا بوده! سلامت و شفاقیت و صداقت و پاک دستی بیداد میکنه
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
آفرین آفرین آفرین چطور این لوایح را پیگیری کنیم، تابناک خودت پیگیر باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
لایحه حجاب سریعا" به شورای نگهبان میرسد و با سرعت نور به تصویب میرسد شما نگران نباش برادر
ولی لایحه های دیگر هیچ وقت منتظر نباش
اختلاس و دزدی های کلان را فقط میشنویم مثل چای دبش بکجا میرسد را نمیدانیم؟ بهمین راتی
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خاموش باشید مسیولین زحمت میکشند و بهره مندی از کمی امتیاز حق مسلم ایشان و خانواده فداکارشان میباشد. بروید غربگدایی کنید، مملکت مال مومنین و ولایتمداران برتر میباشد
ظن خوب اومدی
شماها کارتون همینه!!! تا مشکلی پیش میاد یا تکذیب میکنید یا انتشاردهنده فیلم را دستگیر میکنید ، مثل روز روشنه که داشت یواشکی از اون خانم فیلم برداری می‌کرد ، اونم تو درمانگاه که طرف برای پیدا کردن مرهمی برای زخم مشکلاتش رفته اونجا، چقدر بی رحمیت شماها !!!! که تو بدبختی مردم هم دنبال سوژه اید
اگر آخوند فیلم نمی گرفت پس چرا گوشی را نشون نمی داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
دقیقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

و وقتی ملت گوشی رو ازش گرفتن دیدی چطوری دنبال گوشی میدوید که مقاومت کنه معلوم نیست اون تو چ خبر بوده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
عزیزم گوشی را از او دزدیدن!!
درحالیکه داشت نشان میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
عزیزم کلی وقت داشت که گوشیش رو نشون بده ولی وقتی
این کار رو نکرد گوشی رو از دستش گرفتن که فیلم و عکسی اگه هست پاک کنند
ظن؟؟ آن چیز که عیان است چه حاجت به مغلطه و بازی با کلمات و تحریف است؟
ان روحانی با استناد به کدام قانون شرع و عرف اقدام به فیلمبرداری از نوامیس مردم کرده است؟
ایشان می توانستند با لحنی مناسب به آن مادر جوان تذکر بدهند
امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است نه فیلمبرداری و در گیری
این نحوه برخورد بنفع اسلام،کشور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
حق تذکر هم نداشت چرا اصلا باید به شخص نامحرم نگاه کنه؟
معلم سال سوم دبستان من به من یاد داد که وقتی نامحرم میبنی که حجابش مناسب نیست به زمین نگاه کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
باشه اون مقصره و باید محاکمه بشه به شرطی که زنه هم محاکمه بشه که لخت شده
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
۱۱:۴۷
عقل وو منطق و درک و فهم شما در همین حد است
به مادری که فرزند در آغوش گرفته و شال از سرش افتاده میگید لخت شده
امیدی به شما نیست خدا یا شمارو شفا بده یا ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
هروقت یاد گرفتی نهی از منکر و تذکر دادن واجب است آنوقت زمین هم می فهمی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
درباره اصل فیلم گرفتن تردید وجود دارد اکبر آقا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
گزارش دادن تخلف حتی با فیلم ایرادی ندارد
چرا روحانیون از وضع بد اقتصادی فقر بیچارگی و شرمندگی پدر از خانوادها عکس و فیلم نمیگیرند از یک مادر بی دفاع که تو درمانگاه داره به بچه اش شیر میده عکس میگیره ای وای بر ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
مشهد پر شده از کودکان و زنان زباله گرد
هیچ کس نیست از اینا فیلم بگیره
در محله ما یک مادر با فرزند 1 ساله و یک فرزند 4 ساله زباله گردی میکنه
چرا هیچ کس از اینا فیلم نمیگیره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
زباله گرد نه حرام هست و نه غیر قانونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
۱۲:۳۶
عوامل و کسانی که این مادران رو به زباله گردی انداختن چطور؟ اونا مجرم نیستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
زباله گرد نه حرام است و نه غیر قانونی ولی این روحانیون با شعار حمایت از مستضعفین مگه حکومت رو بدست نگرفتن!؟ چرا حالا این فقر و بدبختی رو ول کردن چسبیدن به موی زنان؟!
عکس برداری مخفیانه امر به معروف و نهی از منکر محسوب نمیشود امر اشتباهی است. در امر به معروف و نهی از منکر اصلاً درگیری فیزیکی و کلامی وجود ندارد. در امر به معروف و نهی از منکر فرد باید دانش و آگاهی کافی داشته باشد و روش درستی را برای آن بکار بگیرد که مؤثر باشد و اگر متوجه شود مؤثر نیست و یا منجر به درگیری میشود از انجام آن خودداری کند. بخصوص کسانیکه خود را متولی دین می دانند باید بسیار مراقب باشند تا بدرستی عمل نمایند و از ظلم به دیگران پرهیز نمایند!
فیلمبرداری از واقعه که حریم خصوصی فردی را نقض نکرده و باعث برملا شدن حقیقت ماجرا است اشکالی ندارد و نمی تواند بهر بهانه ای مجازات داشته باشد.
پانزده سال پیش که گوشی ها به دوربین مجهز نبود و دوربین به این سهولت در دست هر کسی نبود، روایات اتفاقات بصورت شفاهی و یا نوشتاری نقل میشد و صحت و سقم آن زیاد معلوم نبود ، آقایان توجه داشته باشند که این فیلم هایی ‌ه اخیرا از اعمال آنها ضبط می‌شود برای همیشه بصورت یک سند باقی میماند و نسل های آینده هم به وضوح شاهد اعمال آنها خواهند بود ، خلاصه حواسشان به آینده هم باشد ، در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد
سلام، کمی خبررسانی و شفافیت راازآمریکای کثافت درقضیه فلوید یادبگیرید.
دختر۱۷ساله عکاس جایزه گرفت. کشورآشوب شد. ماموران دستگیرواخراج شدند. کسی متهم به خیانت به کشور نشد. کنگره تسخیرمردم شدوفقط یک پلیس کشته شد.
فاعتبروا یـــــــــــــا اولی الابصار
این روحانی که نه بیمار بوده نه همراه توی درمانگاهی که خوذش دوربین وحراست داشته چکار میکرده وترای خودش از زنان فیلم خصوصی میگرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
به کسب درامد و روزی حلال مشغول بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
برای خودش رزورمه درست میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
بعد از انجام کارش در عابر بانک موبایلش را نگاه کرد.
خانم بی حجاب فکرکرد از او فیلم میگیرد و به او حمله کرد.
بعد از خارج کردن موبایل از جیبش یک نفر موبایل را قاپید و روحانی دنبالش دوید.
بعد رسانه های خارجی از یک اتفاق ساده داستانی درست کرده اند که یک عده کم توان ذهنی دنبالش می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
شما پیامک گوشیت رو میخوانی گوشیت رو عمودی می !گیری یا کمی افقی تر به سمت زمین؟
چطور نمایندگان به سرعت لایحه عفاف را تصویب میکنند ولی اختلاسگران به راحتی به اونور آب میروند
اولا اون خانم مادر نبوده و خاله بچه بود، دوما اون روحانی اگه عکسی هم گرفته طبق قانون جمهوری اسلامی گرفته! البته نونیه که معصی علی‌نژاد گذاشت تو سفره طرفداراش، نوش جونشون، منم کشف حجابی ببینم حتما عکس میگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
کدوم قانون به شما اجازه میده از مردم فیلم و عکس بگیرین این حرفهای من درآوردی رو نگین چی میخواین بگین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
واقعا طبق قانون بوده؟ یعنی در قانون چنین چیزی تصویب شده؟ پس وای به حال چنین قانونی واااااااااااااای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
تو فیلم بگیر بعد ببین چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
عکس گرفتن از دیگران غیر قانونی نیست. در جریان باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
فکر نکنم با رفتار اون شیرزن جرات کنی فیلن بگیری از کسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
طبق قانون مجاز هست برای فیلم گرفتن وارسال به مراجع قضایی
تابناک!!!!
چقدر ماست مالی !! همه چیز واضح است
در شرع مقدس اسلام آیا یک مرد نا محرم اجازه دارد از ناموس مردم عکس بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
تازه درگیری پیش میاد بهش دست هم میزنه قدیم مردان و روحانیون نهایت سرشون پایین میانداختند نگاهشان کنترل میکردند همچین چیزی در اسلام سفارش شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
قدیم ها موبایل نبود برای ایجاد سند!!!
خدا رو شکر که دوباره سوت زننده را دراز کردید آتش رفت زیر خاکستر . چطور انتشار فیلم دوربین مداربسته گناه است ولی فیلم برداری از زن در حال شیردهی نوزاد مریض ، اسوه پیامبر ؟؟؟ هردو تا فیلم گرفته اند دیگر ......
لایحه حجاب و عفاف به شورای نگهبان رسید. اما باید پرسید:
لایحه توزیع درامد کشور بر اساس جمعیت و توسعه نیافتگی استان ها و شهرستان ها کی به شورای نگهبان می رسه؟
لایحه حفظ ارزش و دارایی مردم در بانک ها و مصونیت از تورم کی به شورای نگهبان می رسه؟
راستی ماجرای چای دبش چی شد؟ این را هم لاپوشانی کردند و صدا خفه کن را به کار بردند؟ عملکرد این روحانی زمان خوبی برای مغلطه کردن چای دبش و کانادا رفتن ....بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
راستی اون بسیجیه که مامور شهرداری را کشت کی دادگاه داره
گرفتن ماشین شاستی بلند نماینده مجلس چه شد ....
دولت چه اصراری دارد که پولدار ها را به مسافرت خارجی بفرستد وارزی که با مشکلات بدست می آید خرج خوشگذرانی عده ای در ترکیه و....شود برای ولردات ماشین عرض نیست برای تفریح چرا مردم نان خوردن ندارند ارز مسافرتی را دو برابر می کنید و صف های طولانی تشکیل می دهید دو دلیل بیشتر ندارد یا برای دولت درآمد دارد ویا نشان از مسئولین بی کفایت و نالایق وضعیف است
در همه جای دنیا فیلم گرفتن از مردم غیر مجاز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اطلاعات خود را بیشتر کن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اين همه دوربين مدار بسته تو چهار راه ها و اماكن و ... برا عمه منه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
در ایران غیر مجاز نیست.
اگر هست ماده قانونیش را ارائه کنید.
آفرین بر روحانی با غیرت که بدون اینکه دنبال درگیری و امربه معروف باشد وقتی طرف های مقابل خیلی گستاخ هستند دنبال سند تهیه کردن برای قوه قضائیه بود و باید تشویق هم شود توسط قوه قضائیه تا اینگونه مجرمان وحشت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
آدم فروشی ، نهی از منکرنیست .
بس این همه دروغ
یکی این نظرات رو به دستش برسونه
تابناک منتشر کن شاید گوش شنوایی پیدا شد آنچه در قم گذشت نشان از خشم و عصبانیت کل جامعه است که هر روز بشکلی بروز می کند آقایان به اصطلاح مسول باید بترسند از این خشم نهفته خدا می داند آن خانم چه مشکلاتی در زندگی خود داشته چرا قضاوت نا سنجیده می کنید . کمر مردم شکسته است .
متاسفانه بی حیایی جامعه رو گرفته. به قانون احترام نگذارید هر اتفاقی ممکن هست براتون بیفته ما پشتمون قانون و مردم هستند شما به کی دلگرم هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
این مردمی که ازش صحبت میکنید کیا هستن؟ چرا شما همیشه در اقلیت هستید؟ نگاهی به نظرات و مثبت منفی های همین صفحه بنداز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
از کدوم قانون صحبت میکنی؟ برو همون بند و تبصره رو بیار؟ نه قانون خوندی نه از قانون اطلاع داری فقط هرجی واست دیکته میکنن تکرار میکنی
در ضمن اگر قانونی اشتباه باشه قابل اصلاح هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
کدوم مردم !؟
همون حداقلی که به امثال تو رای دادن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
تو واون روحانی چرا هیچ کدام به کشف و رسوایی اختلاس گران نمی روید ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
من به خودم پشتم گرمه کاشکی یه بار برای من اتفاق بیوفته تا بهت بگم چی میشه
نا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
قانونه قبول ولي چرا تو راهپيمايي ها موقع راي دادن رعايت نكردنش مشكلي نداره؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
برو تو همون فیلم ببین مردم پشت کی بودن
در عجبم از این جماعت !!!!!!!!
پاسخ ها
ف. صفوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
ما هم در عجبیم از اون جماعت
افزایش ارز مسافرتی یک خیانت بود. دنبال خائن بگردید ممکن است چهره دوست به خودش گرفته باشد
"درگیری خانم بی حجاب با روحانی" داستان سرائی ها و جو سازی ها شروع شد.
تابناک دیگر آن تابناک چند ماه قبل نیست.
هشتگ نه به سانسور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
موافقم
#سانسور
اون خانمی که ناراحت بود یک نفر داره عکسش رو میگیره حالا کل دنیا کولی بازیش رو دیدن ..نظرش الان چیه؟!
برخی رسانه ها صحبت از این می کنند که این جریان از قبل طراحی شده بوده ، سئوال این جاست که اگر واقعا از قبل طراحی شده بوده ، طلبه محترم نمی تونسته توی دام این طراحی از پیش تعیین شده نیفته و با دادن یک تذکر لسانی به وظیفه خودش عمل کنه و رد بشه تا بهانه به دست دشمنان و معاندین داده نشه؟
این همه تلاش برای وارونه کردن حقیقت برای چیست مگر روحانی خطا نمی کند مگر اینها فرشته اند . یک عذرخواهی شاید مسله را تمام کند .
وای به حال آن روحانی اگر آن زن در حال شیر دادن بوده باشد.
شرط و ماهیت امر به معروف و نهی از منکر ایجاد جاذبه واسه پذیرفتن یک امر ثواب هستش. حالا این کارهای که ما از این طیف میبینیم نه تنها جاذبه نداره بلکه دافعه هزار برابری داره.
راستی مدیر کل ارشاد گیلان چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روحانی یا غیر روحانی باید در یک دادگاه حاضر شوند و موضوع در حضور یک قاضی و وکیل حاذق مورد بررسی قرار گیرد. تنها راه همین است
سبد معیشتی خانوار ١٧ میلیون، حقوق پایه کارگران ۵ میلیون و ٣٠٠
اگه اون آخوند فیلم نمیگرفته چرا عباشو رها کرد و دررفت؟
اون روحانی باید محاکمه شود و به اشد مجازات برسد وسلام
حجاب حکم خداست و واجب پس نفرین به مخالفان حکم خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
این همه کشور مسلمان فقط شما دارین حکم خدارو اجرا میکنید؟ یعنی اونا مسلمان نیستن؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
تو خوبه هنوز مرد بی ادعا هستی اگر تو ادعا داشتی چه کار می کردی
هیچوقت به کسیکه موی سرش بیرونه نمیگن لخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
کسی هم به این نگفته لخت ولی یه مقداری سلیته بازی در آورد
رفتار اون خانم میتونست بهتر باشه و اول مطمن میشد هر چند که الان مروم در شرایط اقتصادی بدی هستند و جامعه ملتهب و دو قطبی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
اون فیلم را به بچه ابتدایی تو خانواده دارین نشون بده بگو چی شد اون از تو بهتر می فهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
من اگه جای اون خانم بودم بجای شلوغکاری فقط یه سیلی حواله این آدم می کردم تا حد خودش رو بدونه
یک مرد ایرانی هرگز به زنی که در خلوات به بچه اش شیر میدهد نگاه نمی کند و از این کار شرم دارد شرم . فیلم گرفتن به کنار .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
احسنت
جای دیگه ای برای گوشی در اوردن نبود !
روحانی که مراحل و روش امر به معروف و نهی از منکر رو بلد نیست باید خلع لباس بشه
حالا مسئولین کشور علاوه بر تلاش برای فیلتر کردن اینترنت برای جلوگیری از گردش اطلاعات، با معضل موبایل چکار کنند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی