بازدید 3560

ظرفیت پذیرش بومی متقاضیان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی اعلام شد

کد خبر: ۱۲۲۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 11 March 2024

جزییات ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم، متقاضیان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی رشته های بالینی اعلام شد.

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، تمامی افراد شرکت کننده در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی رشته‌های بالینی می‌توانند از فردا سه شنبه ۲۲ اسفند تا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب محل اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید با وارد کردن کد رهگیری و بادر نظر گرفتن جدول ظرفیت نهایی آزمون و جدول ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم نسبت به انتخاب اولویت های محل تحصیل خود اقدام کنند.

دریافت جدول ظرفیت پذیرش بومی

جدول ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم، که نشان دهنده نیاز هر استان یا شهرستان به سهمیه بومی مناطق محروم در رشته های مختلف مورد نیاز است از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دسترسی است. به عنوان مثال، اگر شما متقاضی رشته گوارش و کبد بالغین هستید و بومی استان فارس 2 می باشید، در فرم انتخاب رشته محل علاوه بر انتخاب دانشگاهها، می‌بایست محل تعهد یک و یا چند مورد به دل‌خواه از جهرم، فسا و... را انتخاب نمایند.

داوطلبان با سهمیه بومی که مبادرت به انتخاب کد رشته محل های مناطق محروم می کنند، لازم است علاوه بر انتخاب دانشگاه محل تحصیل، محل تعهد خود مبتنی بر استان محل تعهد را نیز انتخاب کنند. داوطلبان دارای سهمیه بومی باید توجه کنند تنها در صورتی می توانند رشته محلی را به صورت محروم انتخاب کنند که در جدول ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم، استان محل تعهد ایشان در رشته آنها اعلام نیاز کرده باشد و می توانند محل تحصیل را به دلخواه در تمامی دانشگاه های اعلام شده انتخاب کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی