بازدید 3517

مانور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی نوروز 1403

رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور و دستگاه‌های خدمات رسان در دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد و گروه بهمن به عنوان تنها شرکت خودروساز خصوصی در این مانور حضور یافت.
کد خبر: ۱۲۲۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ 11 March 2024

مانور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی نوروز 1403

خسرو خسروی فر، قائم مقام معاون خدمات پس از فروش گروه بهمن در حاشیه این رزمایش با تاکید بر اینکه موجب افتخار است به عنوان تنها خودروساز خصوصی در این رزمایش حضور یافتیم، بیان داشت: مشارکت فعال و سازنده‌ای با پلیس راهور داریم و ارتقای بخش امداد با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان با استفاده از ظرفیت شبکه نمایندگی گروه بهمن در سراسر کشور را در دستور قرار داده‌ایم.

او  با تاکید بر اینکه در آستانه نوروز و سال جدید گروه بهمن برای عملیات ترافیک نوروزی تمهیدات ویژه ای را مد نظر قرار داده است، اظهارداشت: در این طرح نوروزی که از 24 اسفندماه لغایت 14 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، با کمک ۸۵ عاملیت حاضر و اسکان حدود ۱۱۰ امدادگر در شهرهای مختلف و در مسیرهای مواصلاتی آماده خدمات رسانی بهتر به مشتریان گروه بهمن هستیم. 

مانور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی نوروز 1403

گفتنی است؛ واحدهای امدادی خودروهای بهمن به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات امدادی از طریق شماره سراسری ۴۸۰۲۷-۰۲۱ داخلی ۱ برای ارتباط با کارشناسان مرکز پیام امداد استفاده کنند.
خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال‌های اخیر با توسعه ناوگان امداد و نمایندگی‌ها و استفاده از تکنسین‌های کارآزموده و تجهیزات استاندارد توانسته خدمات ویژه و به موقعی را جهت کسب رضایت مشتریان ارائه کند.

همچنین جلب خشنودی و رضایت مشتریان جزو اهداف و شعارهای کلیدی گروه بهمن به شمار می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی