بازدید 5279
۶

موبایل‌فروش قلابی، یقه استقلال را گرفت!

مشخص نیست موبایل هایی که این پسرک مدعی فروش آن شده، در کجا تولید یا مونتاژ یا به اصطلاح ریپک شده است و از کدام شیوه کلاهبرداری استفاده کرده‌اند. 
کد خبر: ۱۲۲۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 09 March 2024

موبایل‌فروش قلابی، یقه استقلال را گرفت!

در اقدامی عجیب، یک فروشگاه موبایل در شهرستان آمل با نام یک جوانک که هیچ مجوز رسمی از صنف خود نداشته و برای کسب شهرت فوری، از نام استقلال استفاده کرده است، حالا چندین میلیارد از این باشگاه غرامت و خسارت می‌خواهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فیلمی کوتاه از صحبت‌های مالک فروشگاهی که به طور عجیبی اسپانسر استقلال شده بود، منتشر شده که او مدیران باشگاه را تهدید به گرفتن ضرر و زیان می‌کند.

او صاحب یک فروشگاه فروش موبایل و تبلت است که به خاطر فروش برندهای گران با قیمت‌های عجیب معروف بود، اما چندین مرجع رسمی این شغل و کسب‌وکار اینترنتی متعلق به آن اعلام کرده‌اند او تا امروز حتی یک موبایل و تبلت هم وارد کشور نکرده است!

مشخص نیست موبایل هایی که این پسرک مدعی فروش آن شده، در کجا تولید یا مونتاژ یا به اصطلاح ریپک شده است و از کدام شیوه کلاهبرداری استفاده کرده‌اند. 

نام این جوان که گفته می‌شود با روش پانزی مشغول جمع آوری اعتبار برای انجام قصد نهایی به شیوه مالک کوروش کمپانی بوده، تا همین دو هفته پیش، پشت پیراهن استقلال تبلیغ می‌شد ولی با اعلام مسوولان قضایی و انتظامی، به یکباره زیر ذره‌بین رفت و از روی لباس حذف شد.

حالا او ادعا می‌کند طبق قرارداد با استقلال باید ضرر و زیان بگیرد! در حالیکه خودش مجوزهای لازم برای کسب و کار مربوطه را نداشته و استقلال در صورت ادامه تبلیغ برند او، باید مثل سلبریتی که مجبور به استرداد پول کوروش کمپانی به مالباختگان شدند، باید همه درآمد حاصله را به طلبکاران این موبایل فروش قلابی می‌داد.

بعد از ماجرای کوروش کمپانی انتقادهای زیادی از چهره‌ها و سلبریتی‌هایی شد که با تبلیغ آن برند، باعث به اشتباه افتادن بخشی از جامعه شدند.

حالا استقلال زیر فشار اصناف فروش گوشی تلفن همراه، تبلیغ فروشگاه موسوی را از لباس حذف کرده و مدیر آن هم ادعای عجیبی دارد که باید در دادگاه رسیدگی شود. گویا پول پرداختی او کم هم نیست.

این پسرک که با هوش بالای خود از یک مغازه موبایل فروشی در شهرستان به چنین شهرتی دست یافته؛ مدعی است اگر او نبود حالا استقلال صدرنشین لیگ نبود و او تیم را در نیم فصل اول نجات داد!

گفته می‌شود او به تیم رقیب یعنی پرسپولیس هم پیشنهاد قرارداد همکاری داد که سرخ‌ها به دلیل عدم صلاحیت وی نپذیرفتند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
تابناک امیدوارم این پیام من رو پخش کنی.. بنده از ایشون موبایل خریدم و سر موقع به من تحویل دادند.. زشته والا به خدا زشته هر کس این خبر رو نوشته باید روز قیامت جوابگو باشه..من هیچ ارتباطی با موبایل استقلال ندارم .. فقط خواستم بگم که خدا وکیلی ایشون و همکارهاشون کارشون درسته.. این طرز برخورد با یک جوان کار افرین نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
کار آفرین ؟!!! کار آفرین به فردی گفته می شود که با زحمت و تفکر برای عده ای اشتغال درست کند . این آدم با پولی که از مردم گرفته کسب و کار راه انداخته و با سود آن پول اسپانسر شده و موبایل فروخته . اصل پول ها فعلا وجود ندارد و احتمالا به خارج منتقل شده .
جنابعالی باید بدانی موبایلی که استفاده میکنی با سود پول دیگران برایت خریداری شده تا چند درصد پایین تر از قیمت بازار بدستت برسد .
واقعا در مملکت ما همه چیز عجیبه. طرف قبل از اینکه بخواد چنین بنگاهی راه بندازه باید از قبل مجوزات مربوطه رو اخذ بکنه باید کارت بازرگانی داشته باشه باید مبدا واردات گوشی ها مشخص بشه باید از طریق گمرک وارد و حقوق گمرکی پرداخت بشه. هیچکدوم از این اتفاقات نیفتاده این بنگاه با زد و بند مجوز گرفته نماد تجاری اینماد از وزارت صمت گرفته اومده اسپانسر یه باشگاه بزرگ شده حالا تازه فهمیدن کلاهبرداره جالب نیست؟؟؟
این چه ادبیاتی هست که شما استفاده میکنید ؟
اگر کار غیر قانونی انجام داده پس چرا تا حالا کسی سراغی از او نگرفته ؟
مگر وظیفه دادستانی نیست که بررسی کنه؟
اینکه از کجا گوشی آورده یا نه که شما نمیتونی نظر بدی.
حالا تابناک شده قاضی ؟
پسرک !!!
به علت کلاهبرداری و سوء استفاده از نام باشگاه استقلال این شخص باید به این باشگاه خسارت و غرامت بدهد.
این یکی رو حالش رو جا میارن چون با تیم حکومتی که خیلی دوستش دارن درافتاده .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی